We trekken ons allemaal even terug.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:23 schreef wolfrolf het volgende:
Nou Jim, dat heeft het topic aardig gekilled
Wat lief dat je belde.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:45 schreef Pandaplint het volgende:
Had vannacht trouwens weer een goed bizarre pandaplint droom:
Ik liep door de stad en vond een beenprothese op straat. Telefoonnummer stond op de schoenzool. Gebeld en gezegd dat ze hem bij me op kon halen. Maar ze kon natuurlijk niet komen lopen14.gif
Vervolgens maar met een kunstbeen op m'n schouder naar haar huis gefietst![]()
/liefdagboek
Goede droom.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:45 schreef Pandaplint het volgende:
Had vannacht trouwens weer een goed bizarre pandaplint droom:
Ik liep door de stad en vond een beenprothese op straat. Telefoonnummer stond op de schoenzool. Gebeld en gezegd dat ze hem bij me op kon halen. Maar ze kon natuurlijk niet komen lopen14.gif
Vervolgens maar met een kunstbeen op m'n schouder naar haar huis gefietst![]()
/liefdagboek
Ze wilde me wel aanklagen voor gijzeling van haar been. Maar ze had geen poot om op te staan xDquote:
Volgens mijn dromenboek staan benen symbool voor in hoeverre de dromer zich aangemoedigd voelt in het dagelijks leven en of hij behoefte heeft aan een zekere ondersteuning.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ze wilde me wel aanklagen voor gijzeling van haar been. Maar ze had geen poot om op te staan xD
Ik wilde je eerst verbeterenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:49 schreef wolfrolf het volgende:
SEX / Mijn vriendin komt niet klaar!!!
Deze moed je echt even lezen
Beursquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wat doe je daar nou?
Oei, ben je gevallen?quote:
Het kan ook komen van het vele faxenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |