Wat is haar uitleg hierover?quote:en dan plots houd het op en raakt ze verveeld.
voor jou of voor haar zelf...?quote:
Watquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:42 schreef mig72 het volgende:
Verrassend dat nog niemand zich haar heeft aangevallen over de homokwestie
En die dan om haar vingers doen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
Heb je al een condoom met ribbeltjes geprobeerd?
Gewoon gemakzucht.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:53 schreef mrs.bashful het volgende:
Maar goed mij maakt het niet uit hoe ik er kom. En volgens mij voor mijn man ook niet.
Van mij of mijn man?quote:
Je man uiteraard. Als jij het prima vind, waarom zou hij dan nog moeite gaan doen als hij ook kan slapen.quote:
Nou prima. Het probleem zit denk ik vooral in mijn ongeduld. Mijn man heeft er helemaal geen probleem mee een uurtje ofzo oraal bezig te zijn. In tegendeel, maar ergens in die tijd gaat het tussen mijn oren mis.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je man uiteraard. Als jij het prima vind, waarom zou hij dan nog moeite gaan doen als hij ook kan slapen.
Er zijn mannen die ontzettend graag plezieren, ook zonder daar wat voor terug te willen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Je man uiteraard. Als jij het prima vind, waarom zou hij dan nog moeite gaan doen als hij ook kan slapen.
Klopt, die zijn er ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:22 schreef Flogging het volgende:
[..]
Er zijn mannen die ontzettend graag plezieren, ook zonder daar wat voor terug te willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |