Pino0quote:Op woensdag 3 juni 2015 08:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
KLB / BNN, 20 miljoen subsidie/belastinggeld
Goed topic Pino.
Of die reclame met die alcoholiste die met haar vrienden appartementen wil bouwen in een oude fabriekquote:
Wat is het probleem daarmee?quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Of die reclame met die alcoholiste die met haar vrienden appartementen wil bouwen in een oude fabriek![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:06 schreef Pandaplint het volgende:
Aah, was het vergeten. Hopelijk ben ik nog op tijd
quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:06 schreef Pandaplint het volgende:
Aah, was het vergeten. Hopelijk ben ik nog op tijd
quote:
twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 03-06-2015 om 13:06:36@gerardekdom @effeekdom @pieterkok Voor @Frank3FM Heb je rond deze tijd ook zo'n last van hoi-koorts? #holymoly reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 03-06-2015 om 13:06:36@gerardekdom @effeekdom @pieterkok Voor @Frank3FM Heb je rond deze tijd ook zo'n last van hoi-koorts? #holymoly reageer retweet
twitter:Gerwiim twitterde op woensdag 03-06-2015 om 13:38:50Och heden de dag dat @Pandaplint een jingle krijgt op 3FM... reageer retweet
Credits gaan volledig naar Ceequote:
gefrustreerd muchquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
Panda heeft al haterstwitter:Gerwiim twitterde op woensdag 03-06-2015 om 13:38:50Och heden de dag dat @Pandaplint een jingle krijgt op 3FM... reageer retweet
Je bent pas echt een grote als je haters hebt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
Panda heeft al haterstwitter:Gerwiim twitterde op woensdag 03-06-2015 om 13:38:50Och heden de dag dat @Pandaplint een jingle krijgt op 3FM... reageer retweet
quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:41 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:NLRolf twitterde op woensdag 03-06-2015 om 13:44:56@Gerwiim niet haten op @Pandaplint want hij is een baasen jij bent een newb van 15Suck it!!!!1 reageer retweet
Verdomme Rolfquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]twitter:NLRolf twitterde op woensdag 03-06-2015 om 13:44:56@Gerwiim niet haten op @Pandaplint want hij is een baasen jij bent een newb van 15Suck it!!!!1 reageer retweet
Arnhemquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]twitter:NLRolf twitterde op woensdag 03-06-2015 om 13:44:56@Gerwiim niet haten op @Pandaplint want hij is een baasen jij bent een newb van 15Suck it!!!!1 reageer retweet
Rolf spreekt alleen waarheden hier.quote:
Daar zit ik helemaal niet, maar dat maakt twitter.com er vanquote:
https://twitter.com/settings/security en danquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar zit ik helemaal niet, maar dat maakt twitter.com er van
Al heel lang
en ik weet niet hoe ik dat kan fixen
uitvinkenquote:Tweet location: Add a location to my Tweets
quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
https://twitter.com/settings/security en dan
[..]
uitvinken
quote:
Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:25 schreef wolfrolf het volgende:
'Prison Break krijgt nieuw seizoen'
Het beste nieuws in tijden
seizoen 1 en op zich ook nog wel seizoen 2 zijn erg puik.quote:
Ik ben het eens. Vrouwenquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:38 schreef wolfrolf het volgende:
'Vrouwen in jeans veroorzaken aardbevingen'
Vrouwen
Topshowquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Woehoe ik mag vanavond en morgen werken
Nadat ik 2 weken geleden te horen kreeg dat er geen werk meer voor mij is, ben ik al best wel veel aan het werkquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Topshow
Ik werk morgen en overmorgen ook.
En dan maandag tot vrijdag ook weer.
Repeat.
![]()
dat zal het verschil zijn. Ik wel. Van Inkel solo heb ik ook nooit boeiend gevonden, maar met Curry was hij vernieuwend voor de radio. Mooie tijden waren datquote:Op woensdag 3 juni 2015 07:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik heb van Inkel ook nooit boeiend gevonden.
Al heb ik de tijd van Stenders en van Inkel nooit meegekregen.
ik ookquote:
quote:
Groot gelijk. Ik denk dat we hier dan op het dakterras gaan zittenquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik ook
En vrijdag ga ik thuiswerken. Ergens op het terras
op kantoor wordt er verbouwd, dus thuiswerken is een verademing nu. Maar op kantoor is ook een dakterras. Eens even aan de systeembeheerders vragen hoe de Wifi dekking daar is, zou wel eens druk kunnen worden daarquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik denk dat we hier dan op het dakterras gaan zitten
Anouk geloof ikquote:
Heb je ook een titel? Dan kan ik het grijs draaien op youtube/spotify.quote:
Heet Plage geloof ik? Gaat denk ik over Scheveningen, is ook Den Haag tenslotte.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je ook een titel? Dan kan ik het grijs draaien op youtube/spotify.
Ah bedanktquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heet Plage geloof ik? Gaat denk ik over Scheveningen, is ook Den Haag tenslotte.
Uhuh. Geniaalquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:22 schreef SilentChaos het volgende:
Even teruggekeken, die reacties van de DJ's op m'n jingleLouter liefde
quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:22 schreef SilentChaos het volgende:
Even teruggekeken, die reacties van de DJ's op m'n jingleLouter liefde
Jammer. Mijn zoetgevooisde stem zou een goede toevoeging geweest zijnquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhuh. Geniaal
Maar nu denkt half NL dat de stem van de jingle de stem van Pandaplint is.
Tja daarvoor moet je bij je jingle maker zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jammer. Mijn zoetgevooisde stem zou een goede toevoeging geweest zijn
Meteoroloog deze man. Rolf Weerwolf.quote:
Moet je er eens op een zondag naar toe surfenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:18 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb nu toch een parel van een website gevonden![]()
![]()
http://www.refoweb.nl/vra(...)me-to-church-hozier/
http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/tag/popmuziek/
Heb ik veel aan in de jaarbeurshallenquote:
Het was vanochtend om 6 uur al mooiquote:Op donderdag 4 juni 2015 07:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ik veel aan in de jaarbeurshallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |