Misschien doen die mensen ook wel meer hun best om elkaar te leren accepteren? Omdat ze weten dat ze toch de rest van hun leven met elkaar door een deur moeten?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar daar zit dwang achter en de angst van wat er gebeurd als er gescheiden wordt (Verstoting enzo)
Dan ga je ook minder makkelijk scheiden/uit elkaar dan wanneer je die vrijheid gewoon hebt
Moest het gifje zoekenquote:
Je mist onsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
Goeiemorgen liefjes. Ik heb het te druk, en toch moet ik hier ff posten. Procrastinationleef
Dat denk ik ook wel, wantja scheiden 'mag' niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:35 schreef MissMSX het volgende:
Misschien doen die mensen ook wel meer hun best om elkaar te leren accepteren? Omdat ze weten dat ze toch de rest van hun leven met elkaar door een deur moeten?
Zonder 'dwang' heb je altijd de twijfel tussen blijven en investeren in de relatie, en opstappen.
Dat doe je toch achteraf johquote:
Hostiquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
Goeiemorgen liefjes. Ik heb het te druk, en toch moet ik hier ff posten. Procrastinationleef
Sorry, maar kaneel komt soms echt te erg over als een chagerijnige opaquote:
Neequote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe je maar nadat je het topic hebt aangemaakt
Fax, stop eens met Art zijn account hacken.quote:
Keep calmquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:37 schreef aeque het volgende:
Natuurlijk, het is weer vrijdag en de 'spoedjes' stapelen zich weer op...
Aan het einde van de dag zit ik er geloof ik zo bij:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af in hoeverre de karakters altijd bij elkaar passen, zal vast vaak genoeg gebeuren door status / banden tussen de families.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:36 schreef UitStraling het volgende:
@komkommer
Het mechanisme erachter is nog veel simpeler, uitgehuwelijkte mensen worden bij elkaar gezocht door de mensen die je heel goed kennen en letten op status, bij elkaar passende karakters en toekomstplannen etc, die zijn niet verblind door de roze bril die je zelf in je verliefdheid op hebt.
Ik stond de eerste keer dat ik dat hoorde ook perplex moet ik toegeven.
En ik ben sowieso van het hevig verliefde type dus voor mij zou zoiets nooit werken
Lekker comfy dusquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:37 schreef aeque het volgende:
Natuurlijk, het is weer vrijdag en de 'spoedjes' stapelen zich weer op...
Aan het einde van de dag zit ik er geloof ik zo bij:
[ afbeelding ]
Ik denk dat de gelukkig-kansen niet eens zoveel verschillen. Genoeg verhalen van gelukkig getrouwde uitgehuwelijkte mensen, en genoeg verhalen van ongelukkig zijn bij uit liefde getrouwde mensen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, wantja scheiden 'mag' niet.
Het acceptatielevel zal een stuk hoger liggen. De vraag is enkel of de relatie dan leuker is dan wanneer je het uit liefde zou doen.
Leuk dat je jaren en jaren bij elkaar blijft, maar het is wel fijn dat het ook een leuke tijd is ipv op eieren lopen bij elkaar
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar kaneel komt soms echt te erg over als een chagerijnige opa
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow iemand die een normaal gesprek kan voeren met uitstraling.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre de karakters altijd bij elkaar passen, zal vast vaak genoeg gebeuren door status / banden tussen de families.
Nee piswoest word ik ervan.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:39 schreef artelligence het volgende:
[..]Yats, is that you?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Hoi yats. Het is nu zonder 't'quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow iemand die een normaal gesprek kan voeren met uitstraling.
[..]
Nee piswoest wordt ik ervan.
Nee, dat is een keuze.quote:
Zou goed kunnen hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat de gelukkig-kansen niet eens zoveel verschillen. Genoeg verhalen van gelukkig getrouwde uitgehuwelijkte mensen, en genoeg verhalen van ongelukkig zijn bij uit liefde getrouwde mensen.
Ik heb nog geen haat jegens hemquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:39 schreef aeque het volgende:
Wow iemand die een normaal gesprek kan voeren met uitstraling.
Ik eis dat het gewoon met een t is.quote:
Ja maar gemiddeld schijnen dat soort relaties de helft langer te duren, voor een deel ook door angst enzo, dat is mijn eerste gedachte ook. Maar ga jezelf eens na, hoe vaak heb je uit blinde verliefdheid wel niet stomme keuzes gemaakt in je leven?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre de karakters altijd bij elkaar passen, zal vast vaak genoeg gebeuren door status / banden tussen de families.
Handig en dan gewoon uitkiezen waar op dat moment zin in hebt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Multiple personality disorder, die art.
Ik weet het niet hoorquote:
Zou je wel moeten hebben.quote:
Hoi richard_prfquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Multiple personality disorder, die art.
Nooit, want nooit blinde liefde ervarenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Ja maar gemiddeld schijnen dat soort relaties de helft langer te duren, voor een deel ook door angst enzo, dat is mijn eerste gedachte ook. Maar ga jezelf eens na, hoe vaak heb je uit blinde verliefdheid wel niet stomme keuzes gemaakt in je leven?
Nooit.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar gemiddeld schijnen dat soort relaties de helft langer te duren, voor een deel ook door angst enzo, dat is mijn eerste gedachte ook. Maar ga jezelf eens na, hoe vaak heb je uit blinde verliefdheid wel niet stomme keuzes gemaakt in je leven?
Ja, eigenlijk heb ik een relatie met 5 verschillende persoonlijkheden. Houdt de relatie spannend, heb je geen dagjes weg meer nodig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Handig en dan gewoon uitkiezen waar op dat moment zin in hebt.
This is going to end bad.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We zullen het vanzelf wel zien hoe het gaat lopen
Persoonlijke vrijheid is dan ook een groot goedquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor.
Toch kies liever voor de liefde dan een verstandshuwelijk. Gewoon omdat daar wat extra's inzit wat je zelf hebt uitgekozen. Iets extra's qua band.
Handig. Zit dat ook in de kloon?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb ik een relatie met 5 verschillende persoonlijkheden. Houdt de relatie spannend, heb je geen dagjes weg meer nodig.
Helemaal mee eens, ik kan veel te slecht zonder die blinde verliefdheid, ook als ik in een fijne normale relatie zit trouwens, the fight of my lifequote:
Zou ik wel heel triest vindenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Persoonlijke vrijheid is dan ook een groot goed
Denk wel dat veel mensen te snel trouwen. En dan bedoel ik trouwen met de 'onjuiste' persoon. En trouwen is sowieso maar iets raars. Het wordt toch wel als een soort ultiem doel gezien door veel mensen. Als dat zo is kies je misschien te snel omdat je bang bent dat het anders nooit meer gebeurt?
Huh, ik volg dit niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik kan veel te slecht zonder die blinde verliefdheid, ook als ik in een fijne normale relatie zit trouwens, the fight of my life
Vandaag voel ik me eerder een aangereden smurfquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of ze worden heel gelukkig samen, hij is tenslotte een blonde Jon Snow.
Jij hebt hem gezien ja?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of ze worden heel gelukkig samen, hij is tenslotte een blonde Jon Snow.
Plus oneindig veel seks, want iedere persoonlijkheid heeft wel zin.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb ik een relatie met 5 verschillende persoonlijkheden. Houdt de relatie spannend, heb je geen dagjes weg meer nodig.
Arme straw.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Plus oneindig veel seks, want iedere persoonlijkheid heeft wel zin.
Wat je vaak ziet is dat mensen denken dat trouwen een extra status geeft aan je relatie, een extra boost. Dat je daarna nog gelukkiger bent daardoor, wat naar mijn mening verkeerd is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Persoonlijke vrijheid is dan ook een groot goed
Denk wel dat veel mensen te snel trouwen. En dan bedoel ik trouwen met de 'onjuiste' persoon. En trouwen is sowieso maar iets raars. Het wordt toch wel als een soort ultiem doel gezien door veel mensen. Als dat zo is kies je misschien te snel omdat je bang bent dat het anders nooit meer gebeurt?
Ja, ben gezwicht.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaag voel ik me eerder een aangereden smurf
Van hoeveel meisjes is niet de jeugddroom om te trouwen?quote:
In langere relaties ga ik toch altijd het gevoel van verliefdheid missen, kan er niks aan doen en ook al heb ik op dat moment misschien wel een hele mooie, fijne relatie waar eigenlijk alles aan klopt.quote:
Je bent het er mee eens dat ik het nooit heb ervaren?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:43 schreef UitStraling het volgende:
Helemaal mee eens, ik kan veel te slecht zonder die blinde verliefdheid, ook als ik in een fijne normale relatie zit trouwens, the fight of my life
Nooit gewetenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Je ziet vaak in Amerika dat ze eerst trouwen en dan pas gaan samenwonen. Vind ik ook een onlogische volgorde
quote:
Dit gaat de verkeerde kant op.quote:
Ik denk dat je bij verliefdheid wel de dingen wat anders ziet dan anders, maar dat is bij veel dingen waar je helemaal in opgaat. Dan ben je gewoon de helicopterview wat kwijt. Maar blind? nehquote:
Je bent nooit verliefd geweest?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent het er mee eens dat ik het nooit heb ervaren?![]()
Hoe doe je dat op de lange termijn dan? WAnt die blinde verliefdheid zakt af in de loop der tijd
Ik ben een beetje naïef in het idee dat er zoveel simpele mensen zijn die in dergelijke 'disney' indoctrinatie trappen. Zullen er inderdaad vast wel veel meer zijn dan ik denkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van hoeveel meisjes is niet de jeugddroom om te trouwen?
Van hoeveel zou die droom er nog zijn in het volwassen leven?
Leren we niet door allerlei media dat een partner voor het leven vinden (en kinderen krijgen) nog steeds een van de belangrijkste dingen in het leven is?
Dat heeft zo weinig te maken met de post waarop je reageert.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In langere relaties ga ik toch altijd het gevoel van verliefdheid missen, kan er niks aan doen en ook al heb ik op dat moment misschien wel een hele mooie, fijne relatie waar eigenlijk alles aan klopt.
Roze brilquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij verliefdheid wel de dingen wat anders ziet dan anders, maar dat is bij veel dingen waar je helemaal in opgaat. Dan ben je gewoon de helicopterview wat kwijt. Maar blind? neh
Dat je zo van iemand houdt en verkeerde keuzes maakt? Daar geloof ik wel in. Maar of dat onder blind valt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij verliefdheid wel de dingen wat anders ziet dan anders, maar dat is bij veel dingen waar je helemaal in opgaat. Dan ben je gewoon de helicopterview wat kwijt. Maar blind? neh
Toen ik een tiener was, dat telt niet echt mee vind ik. Heb het niet ervaren als super verliefdheid ofzo.quote:
Haha ja die vond ik wel leukquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Ik herkende je post gewoon al heb je een ander UI
Ik wil toch eerst samenwonen voordat ik m'n ja-woord geefquote:
Disneyhater gespotquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben een beetje naïef in het idee dat er zoveel simpele mensen zijn die in dergelijke 'disney' indoctrinatie trappen. Zullen er inderdaad vast wel veel meer zijn dan ik denk
Tis maar net de term die je eraan geeft natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat je zo van iemand houdt en verkeerde keuzes maakt? Daar geloof ik wel in. Maar of dat onder blind valt?
Nou, datquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:47 schreef Barbusse het volgende:
"I am still just a man and a pokemon, dont want to confuse you even more. And you are italian"
What?
Of nog erger: een kind nemen om de relatie te reddenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat je vaak ziet is dat mensen denken dat trouwen een extra status geeft aan je relatie, een extra boost. Dat je daarna nog gelukkiger bent daardoor, wat naar mijn mening verkeerd is.
Ja het is een extra bevestiging dat je van elkaar houdt en bij elkaar wilt blijven. Maar het is niet zo dat daarna de relatie begint.
Je ziet vaak in Amerika dat ze eerst trouwen en dan pas gaan samenwonen. Vind ik ook een onlogische volgorde
Net alsof die kat een faxapparaat meptquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja die vond ik wel leuk![]()
Zal uiteindelijk wel weer de oude worden hoor
De ruzies over het interieur en allesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:48 schreef muhahaha het volgende:
Ik wil toch eerst samenwonen voordat ik m'n ja-woord geef. Bedoel, dan leer je elkaar pas echt kennen. Niet als je elkaar een x aantal keer per week ziet en soms samen slaapt.
Vroeger ging dat ook nog wel eens andersom, trouwen omdat ze per ongeluk zwanger was geraaktquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of nog erger: een kind nemen om de relatie te redden
Samenwonen (al dan niet getrouwd) is ook eigenlijk maar een vreemd iets. Cultureel bepaald en niet altijd het beste voor een relatie
Dat is de beste manier, door slaapgebrek, stress en je hele leven volkomen moeten omgooien komt elke relatie weer 100% in orde, das toch logica?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Samenwonen (al dan niet getrouwd) is ook eigenlijk maar een vreemd iets. Cultureel bepaald en niet altijd het beste voor een relatie
Ja precies dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis maar net de term die je eraan geeft natuurlijk.
"blind" als in, dat als je niet zo verliefd was je die keuze nooit had gemaakt.
Dat is nog erger jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, het is een printer volgens mijquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Net alsof die kat een faxapparaat mept
Ja het is een stapel papier, ik heb veel fantasie.
Dat is kalverliefde en dat is helemaal een chemisch drama waar vooral vrouwen last van hebben (heel wat boybands haken daar slim op in), iedere week een ander waar je nooit meer van je leven zonder wil, de week er op is het uit, drama, doodswens en de week erop is er weer een nieuwe liefde van je levenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen ik een tiener was, dat telt niet echt mee vind ik. Heb het niet ervaren als super verliefdheid ofzo.
Die zijn de ergste jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:49 schreef MissMSX het volgende:
Niet toegeven aan de vrouw. /sarcasmequote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:49 schreef Cue_ het volgende:
De ruzies over het interieur en alles
Geen seks voor het huwelijk lijkt me ook onpraktisch, maarja dat is maar net wat je daar voor belang aan hecht.
Culturele indoctrinatiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben een beetje naïef in het idee dat er zoveel simpele mensen zijn die in dergelijke 'disney' indoctrinatie trappen. Zullen er inderdaad vast wel veel meer zijn dan ik denk
Wanneer gaan jullie samenwonen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil toch eerst samenwonen voordat ik m'n ja-woord geef. Bedoel, dan leer je elkaar pas echt kennen. Niet als je elkaar een x aantal keer per week ziet en soms samen slaapt.
Misschien nog even tr'en voor de doodsverwensin gister. Zo gaan we niet met elkaar om natuurlijk.quote:
Hoe gaat het met jouw poesjes?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, het is een printer volgens mijMaar scheelt niet veel
Deze dissquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet toegeven aan de vrouw. /sarcasme
Ja, dat al helemaal. Blijkt ze een aardappelzak te zijn met een libido van een baksteen of hij is zo iemand die binnen een minuut klaar is, er vanaf rolt en in slaap dondert.
Nou geen seks voor het huwelijk is wel het domste wat je kunt doen lijkt mequote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De ruzies over het interieur en alles
Geen seks voor het huwelijk lijkt me ook onpraktisch, maarja dat is maar net wat je daar voor belang aan hecht.
Doe jij het anders.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien nog even tr'en voor de doodsverwensin gister. Zo gaan we niet met elkaar om natuurlijk.
Heerlijk is dat. En je kunt je natuurlijk altijd vergissen in de ander. Maar dat kan ook als je niet verlefd bentquote:
Geen idee, de trouwdatum is ook nog niet gepland dus we hebben geen haast.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat je zo van iemand houdt en verkeerde keuzes maakt? Daar geloof ik wel in. Maar of dat onder blind valt?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heerlijk is dat. En je kunt je natuurlijk altijd vergissen in de ander. Maar dat kan ook als je niet verlefd bent
Ja, en dat waren toch gezellig huwelijkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vroeger ging dat ook nog wel eens andersom, trouwen omdat ze per ongeluk zwanger was geraakt.
Mja dat was niet echt lief neequote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien nog even tr'en voor de doodsverwensin gister. Zo gaan we niet met elkaar om natuurlijk.
Welke datum?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, de trouwdatum is ook nog niet gepland dus we hebben geen haast.
Ow wacht ik had wel een datum in gedachte
Gebeurt nog steeds, op de Veluwe.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vroeger ging dat ook nog wel eens andersom, trouwen omdat ze per ongeluk zwanger was geraakt.
Modern, my ass dus. Ik kan dat niet handelen die shit.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Culturele indoctrinatie
Meeste vrouwen willen ook nog dat hun vriend hen ten huwelijk vraagt. Zitten ze eindeloos te wachten tot hij de vraag stelt, terwijl zij he zelf al 100 keer hadden kunnen stellen. 'Omdat het zo hoort'. Raar hoe zoiets werkt
Meestal klapt de relatie dan alsnog. Een kind hebben vraagt natuurlijk juist NOG meer van je relatie. Maar goed. Dumb people...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die zijn de ergste ja![]()
Nouja het zorgt voor afleiding, maar je moet wel zeker weten dat de vader ook echt vader had willen wordenMaar het zal de relatie er niet perse leuker op maken, afleiding dat wel
Klopt. Al zie je wel vaker dat men het uitstelt of gewoon niet doet, omdat het voor hen niet blijkt te werken.
Tuurlijk maar dan hebben we het op gebied van relaties, trouwen kinderen krijgen.quote:
Nog voor 12en. Ik zie allemaal onkuise dingen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooie stoel voor de mensen hier:
[ afbeelding ]
Wil je met me trouwen Hosti?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Modern, my ass dus. Ik kan dat niet handelen die shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Vroeger waren de mensen veel meer tevreden, als de partner nu geen spruitjes blijkt te lusten of na het af vallen van de roze bril niet op George Clooney lijkt dan gaan ze al uit elkaar, beetje moeite voor een relatie doen en elkaar echt leren kennen zit er tegenwoordig niet meer in, iedereen wil alles maar alles bestaat helemaal nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, en dat waren toch gezellig huwelijken
Ik vind dat je wel wat toewijding aan iemand mag tonen waarmee je een lange tijd hebt doorgebracht hoor, voordat je weer als een dommig vlindertje verder door het leven dwarrelt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:54 schreef Californium het volgende:
Liefde is iets boeiends. Ik geloof oprecht dat iemand meerdere liefdes kan hebben en dat het niet raar is dat je plots verliefd wordt op een ander en door persoonlijke groei iemand kan vinden die beter bij je past. Een huwelijk is dan zo jammer om te hebben denk ik. Want als dingen je overkomen mag je daar toch voor kiezen en voor gaan als dat goed voelt
Seriële monogamiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:54 schreef Californium het volgende:
Liefde is iets boeiends. Ik geloof oprecht dat iemand meerdere liefdes kan hebben en dat het niet raar is dat je plots verliefd wordt op een ander en door persoonlijke groei iemand kan vinden die beter bij je past. Een huwelijk is dan zo jammer om te hebben denk ik. Want als dingen je overkomen mag je daar toch voor kiezen en voor gaan als dat goed voelt
Niet grafisch genoeg voor me. Ik mis gehaakte afbeeldingen in de stoffering.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wil je met me trouwen Hosti?
Ik wil wel gezellig met je oud worden en veel seks met je hebben en wijntjes drinken, ook goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
We leven in een fastfood maatschappij, alles moet snel en vlug een voldoening geven.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger waren de mensen veel meer tevreden, als de partner nu geen spruitjes blijkt te lusten of na het af vallen van de roze bril niet op George Clooney lijkt dan gaan ze al uit elkaar, beetje moeite voor een relatie doen en elkaar echt leren kennen zit er tegenwoordig niet meer in, iedereen wil alles maar alles bestaat helemaal niet
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel wat toewijding aan iemand mag tonen waarmee je een lange tijd hebt doorgebracht hoor, voordat je weer als een dommig vlindertje verder door het leven dwarrelt.
Zulke kalverliefde ook niet ervaren (elke week een ander / snel verliefd worden). Ja op de basisschool, maar das anders.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is kalverliefde en dat is helemaal een chemisch drama waar vooral vrouwen last van hebben (heel wat boybands haken daar slim op in), iedere week een ander waar je nooit meer van je leven zonder wil, de week er op is het uit, drama, doodswens en de week erop is er weer een nieuwe liefde van je leven![]()
Als volwassene nooit mee gemaakt dus? Zonde ergens wel
10/10 would sitquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat gebeurt dan sta je er blijkbaar voor open en zit er al iets niet goed in je relatie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:54 schreef Californium het volgende:
Mensen houden zich nou eenmaal niet aan regels die geen regels zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog voor 12en. Ik zie allemaal onkuise dingen.
Even alvast het bejaardenhuis bellen voor een 2 persoonskamertjequote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil wel gezellig met je oud worden en veel seks met je hebben en wijntjes drinken, ook goed?
En communicatie is dan wel belangrijk, maarja niet alles is daarmee te redden als het gewoon niet kliktquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet toegeven aan de vrouw. /sarcasme
Ja, dat al helemaal. Blijkt ze een aardappelzak te zijn met een libido van een baksteen of hij is zo iemand die binnen een minuut klaar is, er vanaf rolt en in slaap dondert.
Eensquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind dat je wel wat toewijding aan iemand mag tonen waarmee je een lange tijd hebt doorgebracht hoor, voordat je weer als een dommig vlindertje verder door het leven dwarrelt.
Vind het nogal wat om een stabiele relatie op te geven omdat je in je verliefdheid denkt dat iemand anders beter bij je past, terwijl je de ander waarschijnlijk helemaal niet goed genoeg kent daarvoor. Je weet niet hoe iemand jaren later in een relatie met jou zou zijn. Dat iemand meerdere liefdes kan hebben geloof ik natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:54 schreef Californium het volgende:
Toch maar eens een gesprekje met Danny aanvragenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen houden zich nou eenmaal niet aan regels die geen regels zijn.
Hier niet gelukkigquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We leven in een fastfood maatschappij, alles moet snel en vlug een voldoening geven.
Klopt. Daarom: niet te snel trouwen en kinderen krijgenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dan hebben we het op gebied van relaties, trouwen kinderen krijgen.
en fout maken is menselijk maar het is toch even anders dan de verkeerde kleding shoppen
Dat bedoelde ik meer
Wel eentje met een grote tuin en een hooizolderquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Even alvast het bejaardenhuis bellen voor een 2 persoonskamertje
En uiteindelijk eindig je geestelijk leeg met een door vet verwoest lichaam bij de McDonalds op je oude dag, alleenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We leven in een fastfood maatschappij, alles moet snel en vlug een voldoening geven.
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toch maar eens een gesprekje met Danny aanvragen
Ja tuurlijk! Ik vind niet dat je op elke poep en scheet moet scheiden. Maar mocht je een heel speciaal persoon tegen komen die heel erg bij je past, dan zou je toch ook dom zijn om jezelf dat niet te gunnenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Communicatie is zo belangrijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan sta je er blijkbaar voor open en zit er al iets niet goed in je relatie.
Denk dat veel mensen gewoon slecht/niet communiceren met elkaar over hun gevoelens, hun twijfels, etc. Of ze doen het wel, maar te laat. Als ze eigenlijk voor zichzelf al besloten hebben dat ze er klaar mee zijn.
Ik denk dat er vroeger net zoveel slechte huwelijken waren als nu. Alleen was scheiden taboe en zat 2/3 van de mensen ongelukkig te wezen binnen hun huwelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger waren de mensen veel meer tevreden, als de partner nu geen spruitjes blijkt te lusten of na het af vallen van de roze bril niet op George Clooney lijkt dan gaan ze al uit elkaar, beetje moeite voor een relatie doen en elkaar echt leren kennen zit er tegenwoordig niet meer in, iedereen wil alles maar alles bestaat helemaal niet
Ook al zit je in een relatie met iemand anders, die op dat moment misschien meer werk vergt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Ik vind niet dat je op elke poep en scheet moet scheiden. Maar mocht je een heel speciaal persoon tegen komen die heel erg bij je past, dan zou je toch ook dom zijn om jezelf dat niet te gunnen
bejaardenboerderijquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel eentje met een grote tuin en een hooizolder
Oh.. oepsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. Daarom: niet te snel trouwen en kinderen krijgen
Nee, er moet een ring bijquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil wel gezellig met je oud worden en veel seks met je hebben en wijntjes drinken, ook goed?
Opzich wel mee eens. Als in: je groeit zelf en je moet hopen dat je partner daar nog altijd bij past of dat je uit elkaar groeit en dat je beter er een einde aan kan breien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:54 schreef Californium het volgende:
Die zullen er altijd zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Meestal klapt de relatie dan alsnog. Een kind hebben vraagt natuurlijk juist NOG meer van je relatie. Maar goed. Dumb people...
Nou nee, want met heel veel geluk komt het in de kleine lettertjes die niemand leest... maar toch. Dan heb ik het iig geprobeerdquote:
Ook zo een puntje ja, als je constant langs elkaar heen communiceert. Oops.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:57 schreef Cue_ het volgende:
En communicatie is dan wel belangrijk, maarja niet alles is daarmee te redden als het gewoon niet klikt
(kut werken en fokken gaan niet samen in dit tempo, dus sorry als ik wat achterloop)
Aan jou heeft het niet gelegenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou nee, want met heel veel geluk komt het in de kleine lettertjes die niemand leest... maar toch. Dan heb ik het iig geprobeerd
Relatie hoppen he, net als jobhoppen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets in deze richting?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, er moet een ring bij
Geen cockring
Of een T-shirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Vluchten is makkelijker dan vechten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook al zit je in een relatie met iemand anders, die op dat moment misschien meer werk vergt?
Als ik nu al ga beginnen met versoepelen is er straks geen houden meer aan natuurlijk, dat is geen optie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan jou heeft het niet gelegen.
Misschien moet je op vrijdag de voor 12 uur regel wat versoepelen.
Ja, dat is echt de sleutel.quote:
Mensen veranderen niet echt (sowieseo niet veel) in een relatie, ze leren hoogstens hun mond te houden op de momenten dat ze weten dat er ruzie van komt als ze hun poot stijf houden, dat veelgeroemde groeien in een relatie is vaak slechts het krimpen van karakters.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Opzich wel mee eens. Als in: je groeit zelf en je moet hopen dat je partner daar nog altijd bij past of dat je uit elkaar groeit en dat je beter er een einde aan kan breien.
Al zijn er genoeg mensen die nooit echt veranderen (niet negatief perse) en dus wel voor een partner voor het leven kunnen kiezen en dus evt ook trouwen.
al kan je die verandering natuurlijk niet altijd van te voren zien aankomen / voorspellen![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik nu al ga beginnen met versoepelen is er straks geen houden meer aan natuurlijk, dat is geen optie.
Ja irritant is dat.. maargoed, dan loop ik maar wat achter de feiten hier aanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook zo een puntje ja, als je constant langs elkaar heen communiceert. Oops.
Herkenbaar. Ik kan het topic zelden meer bijhouden vanwege de snelheid. Kan het niet verantwoorden dat ik niks meer uitvoer op het werk. Vandaag kan nog wel, erg rustig vandaag.
Klopt, wil niet zeggen dat het de beste optie is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vluchten is makkelijker dan vechten.
Doe ik ook soms. Maar was nu wakker, had een afspraak maar die is afgezegd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Voor 12en niet op fok komen is ook een optie
Het is geven en nemen natuurlijk, een echt goede leider weet wanneer de touwtjes losser en strakker moetenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als ik nu al ga beginnen met versoepelen is er straks geen houden meer aan natuurlijk, dat is geen optie.
Ik heb wel eens in een relatie gezetten dat ik iemand anders zoveel leuker vond dan mijn vriend en dat ik bewust er een einde aan gemaakt heb omdat werken aan die relatie zinloos was als ik er eigenlijk al klaar mee was. Het vergde werk maar teveel werk. Dus daarna lekker tijd alleen zijn deed mij ook goedquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ook al zit je in een relatie met iemand anders, die op dat moment misschien meer werk vergt?
Ligt er maar net aan wat je meemaakt in je leven. Sommige mensen veranderen al van het lezen van een boek waarin ineens hun ogen wordt geopend.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:01 schreef UitStraling het volgende:
Mensen veranderen niet echt (sowieseo niet veel) in een relatie, ze leren hoogstens hun mond te houden op de momenten dat ze weten dat er ruzie van komt als ze hun poot stijf houden, dat veelgeroemde groeien in een relatie is vaak slechts het krimpen van karakters.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets in deze richting?Nog twee weken en dan ben ik de bitch in the pit, dus dat past wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Das ook stomquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doe ik ook soms. Maar was nu wakker, had een afspraak maar die is afgezegd.
Die moeder gans rol hoef ik niet zo eigenlijk. Dus daarom zijn vaste tijden juist zo fijnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is geven en nemen natuurlijk, een echt goede leider weet wanneer de touwtjes losser en strakker moeten.
Groeien in een relatie is imo dat je het beste uit elkaar naar boven haalt en samen nieuwe stappen durft te nemen. Als je niet jezelf meer kunt zijn bij de ander uit angst om weer een ruzie uit te lokken, groei je juist uit elkaar. Heb het bij mijn ouders ook gezien. Er ging een wereld open toen eindelijk de waarheid uitgesproken werd en weer een basis om naar elkaar toe te groeien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen veranderen niet echt (sowieseo niet veel) in een relatie, ze leren hoogstens hun mond te houden op de momenten dat ze weten dat er ruzie van komt als ze hun poot stijf houden, dat veelgeroemde groeien in een relatie is vaak slechts het krimpen van karakters.
Je moet stevig in je schoenen staan en genoeg geleefd hebben om compleet tevreden jezelf echt te settelen in een relatie waarmee je de eindstreep wenst te halen, mee eensquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Relatie hoppen he, net als jobhoppen.
De wereld staat voor je open, dus heb je meer mogelijkheden om echt te onderzoeken of het gras aan de overkant echt groener is.
Nadeel is dat men vaak opzoek blijft en niet meer tevreden kan zijn met datgene wat eigenlijk wel erg leuk is.
Je hebt ook van die typetjes die niet ALLEEN kunnen zijn, en van relatie naar relatie hoppen..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in een relatie gezetten dat ik iemand anders zoveel leuker vond dan mijn vriend en dat ik bewust er een einde aan gemaakt heb omdat werken aan die relatie zinloos was als ik er eigenlijk al klaar mee was. Het vergde werk maar teveel werk. Dus daarna lekker tijd alleen zijn deed mij ook goed
Doe ik niet aan meequote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heel verstandig, beter alleen dan in een relatie die niet helemaal goed werkt, ik ben ook van het alles-of-niets-type.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in een relatie gezetten dat ik iemand anders zoveel leuker vond dan mijn vriend en dat ik bewust er een einde aan gemaakt heb omdat werken aan die relatie zinloos was als ik er eigenlijk al klaar mee was. Het vergde werk maar teveel werk. Dus daarna lekker tijd alleen zijn deed mij ook goed
Jeetje wat laatquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:05 schreef Californium het volgende:
Zo. Ik ben gvd braknu maar eens opstaan en mezelf naar mijn werk slepen ofzo
Die mensen snap ik ook nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt ook van die typetjes die niet ALLEEN kunnen zijn, en van relatie naar relatie hoppen..
Dat begrijp ik nooit zo goed, dat het je overkomt oke, maar soms is even tot je zelf komen (hihi komen) ook wel eens fijn.
Wat was er vannacht eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:05 schreef Californium het volgende:
Zo. Ik ben gvd braknu maar eens opstaan en mezelf naar mijn werk slepen ofzo
Weten wat je wilt in je relatie, van een ander, van jezelf.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Je moet stevig in je schoenen staan en genoeg geleefd hebben om compleet tevreden jezelf echt te settelen in een relatie waarmee je de eindstreep wenst te halen, mee eens
Ja was je al wakker toen er afgezegd werd .. lijkt me zo zuurquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Erg moe en had er geen zin in, dus fijne timing
Welke pit?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog twee weken en dan ben ik de bitch in the pit, dus dat past wel ja
Gister eten plus borrel van werk. Lag er om half 4 pas isquote:
Nee, was al wel wakker maar had eigenlijk gewoon pas mijn broek aan, dus lig nu weer in bedquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja was je al wakker toen er afgezegd werd .. lijkt me zo zuurmoet je op staan en aankleden enzo, ben je halverwege en dan wordt je afgebeld terwijl je nog had kunnen blijven liggen
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets in deze richting?Of deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Snap het wel. Die hebben de bevestiging dan nodig of vinden het te fijn om iemand te hebben om leuke dingen mee te doen. Niet echt de juiste redenen om met iemand een relatie aan te gaan, maar daarom duren ze wrs ook nooit zo lang.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt ook van die typetjes die niet ALLEEN kunnen zijn, en van relatie naar relatie hoppen..
Dat begrijp ik nooit zo goed, dat het je overkomt oke, maar soms is even tot je zelf komen (hihi komen) ook wel eens fijn.
Oh heerlijk.. lekker rustig aan doen vandaag verder?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, was al wel wakker maar had eigenlijk gewoon pas mijn broek aan, dus lig nu weer in bed
Wat jij wil hoorquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die moeder gans rol hoef ik niet zo eigenlijk. Dus daarom zijn vaste tijden juist zo fijn
Die van Body Countquote:
Ik vind dat heel raar altijd; een boek lezen of een film zien waarvan je de ogen open vallen, laat ik toch hopen dat de meeste mensen in hun volwassen leven verder zijn dan dat ze dit soort eye openers echt nodig hebben. Doet me een beetje aan Dr. Phil denken die de meest volkomen normale dingen uit kraamt en dat er dan mensen staan kijken alsof ze water zien branden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je meemaakt in je leven. Sommige mensen veranderen al van het lezen van een boek waarin ineens hun ogen wordt geopend.
Maar vaak is het klein en subtiel en kan je dat binnen de relatie wel opvangen. Geen probleem natuurlijk
Ja iddquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Snap het wel. Die hebben de bevestiging dan nodig of vinden het te fijn om iemand te hebben om leuke dingen mee te doen. Niet echt de juiste redenen om met iemand een relatie aan te gaan, maar daarom duren ze wrs ook nooit zo lang.
Haha dankjee ik heb je pm! :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 9:16 schreef chickiejj het volgende:
Oeh daniel kom maar dan hihi
Ik pm het even anders ziet de rest het.
Mijn ex-vriend is volgens mij sinds zijn 16e ook niet langer dan 2 maand single geweestquote:
Nee moet echt nog super veel doen, maar ben nu aan het uitstellen en bevalt me prima tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh heerlijk.. lekker rustig aan doen vandaag verder?
Maar dat is wss doordat je overcommuniceert, te veel hetzelfde vertelt en er geen progressie is. Dan wordt het meer zeuren dan communiceren.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:09 schreef Lokasenna het volgende:
Je kunt een relatie ook kapot maken met te duidelijk communiceren, over dat je ongelukkig bent bijvoorbeeld.
En dan zeggen dat je het niet te laat wilde makenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Gister eten plus borrel van werk. Lag er om half 4 pas is. Nog met studenten wezen feesten
Geen idee hoe oud hij nu isquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn ex-vriend is volgens mij sinds zijn 16e ook niet langer dan 2 maand single geweest
dit vind ik altijd een lastige grensquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:09 schreef Lokasenna het volgende:
Je kunt een relatie ook kapot maken met te duidelijk communiceren, over dat je ongelukkig bent bijvoorbeeld.
Ik vind het leven met zijn tweetjes ook veel leuker, mits er een boel klopt in de relatie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Snap het wel. Die hebben de bevestiging dan nodig of vinden het te fijn om iemand te hebben om leuke dingen mee te doen. Niet echt de juiste redenen om met iemand een relatie aan te gaan, maar daarom duren ze wrs ook nooit zo lang.
Ik zeur nu al voor de derde dag over m'n fysieke ongemakkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is wss doordat je overcommuniceert, te veel hetzelfde vertelt en er geen progressie is. Dan wordt het meer zeuren dan communiceren.
In veel gevallen zien mensen maar een klein stukje wereld en missen daardoor bepaalde zaken. Als je dan ineens ergens op gewezen wordt dan is het ineens een eye opener. Het is niet zo dat mensen alwetend zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind dat heel raar altijd; een boek lezen of een film zien waarvan je de ogen open vallen, laat ik toch hopen dat de meeste mensen in hun volwassen leven verder zijn dan dat ze dit soort eye openers echt nodig hebben. Doet me een beetje aan Dr. Phil denken die de meest volkomen normale dingen uit kraamt en dat er dan mensen staan kijken alsof ze water zien branden.
Heb zo moeten lachen om Ice loves Coco... Wat een figurenquote:
Hoiquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee moet echt nog super veel doen, maar ben nu aan het uitstellen en bevalt me prima tot nu toe.
Ja, het kwam door de geen progressie denk ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is wss doordat je overcommuniceert, te veel hetzelfde vertelt en er geen progressie is. Dan wordt het meer zeuren dan communiceren.
Doe er dan eens wat aan of hou je mond dichtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zeur nu al voor de derde dag over m'n fysieke ongemakken
Ja, is het ook wel. Maar dan wel echt om de persoon en niet om een gat op te vullen met wie zich maar aanbiedt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het leven met zijn tweetjes ook veel leuker, mits er een boel klopt in de relatie.
Alles tot het laatst bewaren en dan stressen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee moet echt nog super veel doen, maar ben nu aan het uitstellen en bevalt me prima tot nu toe.
Ja! op dit soort etentjes vind ik het nooit leuk omdat ik dan weer met collega's moet praten over nouja niet zo boeiende dingen. Nu zat ik met een clubje studentenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je het niet te laat wilde makenWel naar je zin gehad?
Ja ok, maar dat zijn wel een beetje de standaard dingen denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wereldvrede, mooi weer, weekend, ontspanning, liefde, natuur, lekker eten, thee, muziek etc
Vriendin van me communiceerdequote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, het kwam door de geen progressie denk ik.
Eigen schuld dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alles tot het laatst bewaren en dan stressen?
Ik ben sinds enkele maanden na twintig jaar van relatie naar relatie hoppen voor 't eerst vrijgezel dus het vergt nog wat jeuk, wennen en aanpassenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn ex-vriend is volgens mij sinds zijn 16e ook niet langer dan 2 maand single geweest
27quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, is het ook wel. Maar dan wel echt om de persoon en niet om een gat op te vullen met wie zich maar aanbiedt.
Echt he?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb zo moeten lachen om Ice loves Coco... Wat een figuren
Nee dat niet, had je wel shockende dingen verwacht dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn wel een beetje de standaard dingen denk ik. Paar zijn verwisselbaar, maar het is niets heel schokkends
.
Ik vind d'r leukquote:
Iets met selectief lezen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe er dan eens wat aan of hou je mond dicht![]()
(al is het mij niet opgevallen, maar ik lees niet alles)
Kut ttquote:
Jij bent er zoeen ja? Ik ben inmiddels 1.5 jaar vrijgezelquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben sinds enkele maanden na twintig jaar van relatie naar relatie hoppen voor 't eerst vrijgezel dus het vergt nog wat jeuk, wennen en aanpassen
Dat ie daar zin in heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet per se, wel iets meer persoonlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat niet, had je wel shockende dingen verwacht dan?
Maar het is voor al gewoon veel.
Ik had misschien niet een jaar lang moeten zeggen dat ik het leven maar een kwelling vond, maar wat moet je dan, liegen is ook niet echt een optie. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriendin van me communiceerdevaak dat ze problemen had op het werk en het niet leuk vindt. OP een gegeven moment is het accepteren of er iets aan doen. Daarna wordt het zeuren en maak je eerder dingen kapot.
De volgende keer zet ik er "met Yats" inquote:
Zullen we een fok-relatie beginnen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent er zoeen ja? Ik ben inmiddels 1.5 jaar vrijgezelMet wat leuke mensen die af en aan komen
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:15 schreef artelligence het volgende:
Ik heb al 31 jaar een relatie met mezelf. Word wel eens moe van artelligence
Nee, persoonlijk is eng.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet per se, wel iets meer persoonlijk.
Praat voor je zelfquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Jezelf zijn is soms best vermoeiend.
wowquote:
Liegen niet, maar je kan het ook verzwijgen of vragen dat de ander er niet meer naar vraagt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had misschien niet een jaar lang moeten zeggen dat ik het leven maar een kwelling vond, maar wat moet je dan, liegen is ook niet echt een optie. :$
Jouw gat altijd, schatquote:
En haar Soulgeequote:
Nou ik snap het ergens wel want ik heb het vaak met discussies, ik geef niet graag bakzeil of me gewonnen maar vaak denk ik tegen het einde van de discussie of achteraf toch wel, goh je hebt een punt en is dat ook te zien als een klein of wat groter oogopenertje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In veel gevallen zien mensen maar een klein stukje wereld en missen daardoor bepaalde zaken. Als je dan ineens ergens op gewezen wordt dan is het ineens een eye opener. Het is niet zo dat mensen alwetend zijn.
De mensen die bij Dr Phil komen zijn ook vaak niet de meest snuggere mensen. Of ze acteren gewoon mee dat ze het licht hebben gezien, dat kan ook.
Geloofde er zelf ook niet echt in, maar zelf ook een keer ervaren (niet door boek/film), dus sta er wel meer voor open dan eerst.
'gewoon' ff een ommetje maken, lekker wandelen. dat schijnt wonderen te doenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Liegen niet, maar je kan het ook verzwijgen of vragen dat de ander er niet meer naar vraagt.
Of "gewoon" eraan werken dat je het leven geen kwelling meer gaat vinden
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jouw gat altijd, schat
Dit klinkt vies, maar bedoel het in de meest romantische zin van het woord.
Maar je moet toch enige vorm van uitleg verschaffen als je een dag geen zin hebt om uit je bed te komen en daarom niet wil langskomen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Liegen niet, maar je kan het ook verzwijgen of vragen dat de ander er niet meer naar vraagt.
Of "gewoon" eraan werken dat je het leven geen kwelling meer gaat vinden
eet je nu tfoe? Lijkt me niet lekker na die sultanaquote:
Het moet een aanvulling op een reeds leuk eigen leven zijn, dat klopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, is het ook wel. Maar dan wel echt om de persoon en niet om een gat op te vullen met wie zich maar aanbiedt.
Dat zijn idd oog eyeopenersquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:17 schreef UitStraling het volgende:
Nou ik snap het ergens wel want ik heb het vaak met discussies, ik geef niet graag bakzeil of me gewonnen maar vaak denk ik tegen het einde van de discussie of achteraf toch wel, goh je hebt een punt en is dat ook te zien als een klein of wat groter oogopenertje.
Maar van een film of een boek heb ik het nog nooit gehad, dat is te veel eenrichtings communicatie voor mij denk ik, daar ben ik te eigenwijs voor vrees ik.
Ik krijg ruim voldoende lichaamsbeweging.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:17 schreef All-out het volgende:
[..]
'gewoon' ff een ommetje maken, lekker wandelen. dat schijnt wonderen te doen
Neeee dat is tofoe :pquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef Californium het volgende:
[..]
eet je nu tfoe? Lijkt me niet lekker na die sultana
Het schijnt wel goede stoffen aan te maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:17 schreef All-out het volgende:
'gewoon' ff een ommetje maken, lekker wandelen. dat schijnt wonderen te doen
Hahaha Soulgeequote:
Ik vraag me altijd af hoe mensen dat doen en waarom?Vallen ze zo snel voor iemand of settelen ze om maar iemand te hebben?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:09 schreef Californium het volgende:
[..]
nee, ik vind het juist zo'n deathdealer. alsof de spreekwoordelijke zon daardoor ineens weer tevoorschijn komtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het schijnt wel goede stoffen aan te maken.
In mijn ervaring werd ik er vaak juist somberder vandus het werkt zeker niet voor iedereen
Dit. Omdat ik mezelf zo moest dwingen om het te doen was ik ongelukkiger van het hele voorprocess dan dat het loopje zelf me gelukkiger maaktequote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het schijnt wel goede stoffen aan te maken.
In mijn ervaring werd ik er vaak juist somberder vandus het werkt zeker niet voor iedereen
Een hond hebben helpt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit. Omdat ik mezelf zo moest dwingen om het te doen was ik ongelukkiger van het hele voorprocess dan dat het loopje zelf me gelukkiger maakte
Misschien kunnen ze niet tegen alleen zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe mensen dat doen en waarom?Vallen ze zo snel voor iemand of settelen ze om maar iemand te hebben?
Ik heb tegengas en discussie nodig ja,ik ken mijn eigen gedachten zelf al zo goed dat ik altijd benieuwd ben of een ander me op andere wellicht diepere gedachten of zelfs andere gedachten kan brengen, niets zo saai als je eigen mening.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zijn idd oog eyeopeners![]()
Jij hebt vooral de discussie nodig omdat je dan dieper op de zaken in kan gaan (zo te lezen). En dat je je niet gelijk gewonnen hoeft te geven als de ander een ander standpunt heeft.
Boek/film was dan ook gewoon een simpel voorbeeld, het kan van alles zijn natuurlijk.
Iedereen heeft weleens bevestiging nodig, maar een relatie is daar niet het juiste middel voor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar zeg je dat elke keer / elke dag tegen dezelfde persoon?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef Lokasenna het volgende:
Maar je moet toch enige vorm van uitleg verschaffen als je een dag geen zin hebt om uit je bed te komen en daarom niet wil langskomen.
Als iemand het niet kan handelen, tja. Ik weet niet of verzwijgen dan de beste optie is hoor.
Ik moest lachen. Tegelijkertijd zijn ze minder in trek, dus blijf ik m'n vriendinnetjes feeden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fatshaming friday toch.
[ afbeelding ]
Ik weet niet, je kan bevestiging op veel verschillende manieren krijgen. Een relatie is een beter middel dan het hebben van veel losse seksuele contacten wmb. Of anders van vrienden, familie of jezelf.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:22 schreef yats het volgende:
[..]
Iedereen heeft weleens bevestiging nodig, maar een relatie is daar niet het juiste middel voor.
Bedankt voor de samenvattingquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:22 schreef yats het volgende:
[..]
Iedereen heeft weleens bevestiging nodig, maar een relatie is daar niet het juiste middel voor.
Dat kan, maar dat moet een ander toch merken? Ik zou niet met zo'n persoon een relatie kunnen hebben eigenlijk. Misschien dat ik daarom nu al 3 jaar vrijgezel benquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze niet tegen alleen zijn
Voor sommigen werkt het, en de zon en buitenlucht doet wel iets positiefs met het menselijk lichaam. De vraag is alleen in hoeverre werkt de geest van de mens dit dan weer tegenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:21 schreef All-out het volgende:
[..]
nee, ik vind het juist zo'n deathdealer. alsof de spreekwoordelijke zon daardoor ineens weer tevoorschijn komt
Gewoon jezelf zijn en je kaneelstokje snapt dat echt wel en anders heeft hij pech, je bent een leuk mens met je brede interesses en je zachte karakter, nu nog even zelf daarachter komen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je moet toch enige vorm van uitleg verschaffen als je een dag geen zin hebt om uit je bed te komen en daarom niet wil langskomen.
Als iemand het niet kan handelen, tja. Ik weet niet of verzwijgen dan de beste optie is hoor.
Claimerig gedrag is vaak een duidelijk teken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat moet een ander toch merken? Ik zou niet met zo'n persoon een relatie kunnen hebben eigenlijk. Misschien dat ik daarom nu al 3 jaar vrijgezel ben
claimerig gedragquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Claimerig gedrag is vaak een duidelijk teken.
En toch blijven we onze eigen mening hier neerplempenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb tegengas en discussie nodig ja,ik ken mijn eigen gedachten zelf al zo goed dat ik altijd benieuwd ben of een ander me op andere wellicht diepere gedachten of zelfs andere gedachten kan brengen, niets zo saai als je eigen mening.
Gewoon dat allemaal niet hebben toch? Oh wacht...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet, je kan bevestiging op veel verschillende manieren krijgen. Een relatie is een beter middel dan het hebben van veel losse seksuele contacten wmb. Of anders van vrienden, familie of jezelf.
Het was ook niet echt dagelijks. Eens in de zoveel tijd kwam het eens ter sprake. Maar een groot deel van de rest van de tijd was ik ook gewoon niet bepaald blakend positief gezelschap, gewoon omdat het niet zo lekker ging allemaal. Bij gewone vrienden neem je dan even afstand. In een relatie is dat wat minder goed mogelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar zeg je dat elke keer / elke dag tegen dezelfde persoon?
Verzwijgen hoeft ook niet.
Hoe leg ik dit uit.
Je kan tegen de persoon zeggen dat je een kutperiode hebt dus dat als er positiviteit te melden is dat je dit dan zelf aangeeft, zodat je het niet over het negatieve hoeft te hebben.
Als je altijd de afspraken afzegt, maakt de ander het op een gegeven moment ook niet meer uit wat de reden is. Je hoeft niet te liegen, natuurlijk niet, want de uitkomst is toch duidelijk, je spreekt niet meer af.
Klets je met vriendinnen heb het dan over het positieve of bouw juist even het contact af, zodat je het contact niet kapot gaat maken.
Los laten is vast houden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Claimerig gedrag is vaak een duidelijk teken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |