Hoe zou ik kunnen klagen met Sjors in m'n woonkamer?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen.en hopelijk doe ik hetzelfde.
Godverdommequote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:10 schreef artelligence het volgende:
[..]Nah, beetje rationeel nadenken kan geen kwaad. Als je na 3 jaar maar 3x in de week seks hebt (eerste twee jaar minimaal 10x) en niet iedere dag tegen je vriendi zegt hoe mooi ze is en iedere week een dagje weg gaat, dan kan er een moment komen dat ze haar geluk elders zoekt.
R&P / Relatie wordt saai
Ik dacht eerst: Zal ik haar voorzichtig benaderen en haar een knuffel geven. Maar toen bedacht ik me en leek me een knuffel van jou beterquote:
Ik gok ook maar wat hoorquote:
Hehehequote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe zou ik kunnen klagen met Sjors in m'n woonkamer?
Dank je.quote:
Kan. Maar ik denk dat ze vooral een onrealistisch beeld heeft van hoe (langdurige) relaties moeten zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:21 schreef Cue_ het volgende:
Tja als dat voor haar saai is en ze meer wil, kan dat natuurlijk
Feertjequote:
Van hoe relatie kunnen zijn / meestal zijn... misschien wel ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan. Maar ik denk dat ze vooral een onrealistisch beeld heeft van hoe (langdurige) relaties moeten zijn.
Voorzichtig benaderen is noodzakelijk. Ze is nogal schrikachtig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: Zal ik haar voorzichtig benaderen en haar een knuffel geven. Maar toen bedacht ik me en leek me een knuffel van jou beter
Het is een puberale utopie om te denken dat verliefdheid een leven lang voort duurt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan. Maar ik denk dat ze vooral een onrealistisch beeld heeft van hoe (langdurige) relaties moeten zijn.
Ik vind 3x seks in de week behoorlijk. Lijkt me een gezond seksleven in ieder geval. Tenzij het seksleven bestaat uit hem die een rukje doet en op haar rug klaarkomt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van hoe relatie kunnen zijn / meestal zijn... misschien wel ja.
Dan nog blijft de vraag of ze er genoegen mee neemt als het niet verandert
(en ja daar moet zij ook energie in steken / communiceren enzo)
Het bestaat wel, maar is zeldzaam. Overigens staat verliefdheid wel los van de wens om complimentjes te krijgen zo nu en dan en dagjes weg te gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een puberale utopie om te denken dat verliefdheid een leven lang voort duurt.
3 keer per week, moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind 3x seks in de week behoorlijk. Lijkt me een gezond seksleven in ieder geval. Tenzij het seksleven bestaat uit hem die een rukje doet en op haar rug klaarkomt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 keer per week, moet er niet aan denken.
Je moet er ook niet aan denken maar doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik dat vannacht zei in GRTD was inso de enige van wie ik bijval kreeg. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind jij, maar het gaat erom dat zij daar ook tevreden mee kan zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:26 schreef artelligence het volgende:
Ik vind 3x seks in de week behoorlijk. Lijkt me een gezond seksleven in ieder geval. Tenzij het seksleven bestaat uit hem die een rukje doet en op haar rug klaarkomt.
Wat?quote:
Viriele jongeman ben je ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet er ook niet aan denken maar doen.
Inso begrijpt dat ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik dat vannacht zei in GRTD was inso de enige van wie ik bijval kreeg. :$
Klopt maar dat is een kwestie van houden van en elkaar leuk en lief genoeg vinden om die dagjes te ondernemen en complimentjes te geven.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het bestaat wel, maar is zeldzaam. Overigens staat verliefdheid wel los van de wens om complimentjes te krijgen zo nu en dan en dagjes weg te gaan.Moeite blijven doen houdt mensen bij elkaar, de relatie niet voor lief nemen.
Ze maakt me jeugdig jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Viriele jongeman ben je ook.
Komt zeker door je meisje
Maar daar zit dwang achter en de angst van wat er gebeurd als er gescheiden wordt (Verstoting enzo)quote:
Verliefdheid als enige reden om bij elkaar te zijn is ook eigenlijk wel een beetje sad.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar dat is een kwestie van houden van en elkaar leuk en lief genoeg vinden om die dagjes te ondernemen en complimentjes te geven.
Wist je dat stelletjes die uit verliefdheid bij elkaar zijn het veel minder lang bij elkaar uit houden dan uitgehuwelijkte mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |