Ik heb geen idee, maar als je er al een tijdje mee rondloopt kan je altijd vragen wat ze verder nog zouden doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar wat kunnen ze er verder nog bekijken dan? Niets toch?
Ik ben denk ik een van die mensen met aanstelleritus, want ik heb dus nooit wat aanwijsbaars.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is best een groot probleem tegenwoordig, het hele huisartsengilde is zo geconditioneerd de laatste 25 jaar door mensen met aanstelleritus dat je moet praten als Brugman voordat je serieus genomen word, zelfs als je nog nooit je kop hebt laten zien.
Okequote:
Wat stom dat ze je daar dan mee afscheeptquote:
Nja af en toe pijn kan gebeuren, maar als je er bijna niet meer van kan opstaan en je het al langer hebt klinkt dat niet heel erg positief.quote:
Dat was iets anders, het niet kunnen opstaan. Dat was periodegerelateerd.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja af en toe pijn kan gebeuren, maar als je er bijna niet meer van kan opstaan en je het al langer hebt klinkt dat niet heel erg positief.
Lunch van half drie tot bijna middernacht. Nope, we hebben de hele tijd alleen maar gegeten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke![]()
Is er lichamelijk contact geweest? Gezoend? Geknuffeld? Gesekst?
Kwestie van vaak op de stoep staan met deze klachten dan toch maar, stalken die hap als je echt denkt dat er iets mis is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een van die mensen met aanstelleritus, want ik heb dus nooit wat aanwijsbaars.
Voel me alleen maar beroerd, maar dat is niet genoeg ofzo.
Nice! En, heeft ze een relatie?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lunch van half drie tot bijna middernacht. Nope, we hebben de hele tijd alleen maar gegeten.
ohw, okay gelukkig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat was iets anders, het niet kunnen opstaan. Dat was periodegerelateerd.
En je bent er niet aan toegekomen om te vragen of ze een vriend had?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lunch van half drie tot bijna middernacht. Nope, we hebben de hele tijd alleen maar gegeten.
It just never came upquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En je bent er niet aan toegekomen om te vragen of ze een vriend had?
Negen-en-een-half-uur gegeten?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
That wasn't the only thing that didn'tquote:
Mentale problemen kunnen zich uiten in fysieke problemen, maar daar lijkt dan idd geen duidelijke oorzaak voor. Misschien is het zoiets?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een van die mensen met aanstelleritus, want ik heb dus nooit wat aanwijsbaars.
Voel me alleen maar beroerd, maar dat is niet genoeg ofzo.
Bang voor het antwoord wanneer je iets wilt vragen maakt het er niet makkelijker op natuurlijk.quote:
Is ook zo, maar het moet op een gegeven moment toch wel een keer ter sprake komen lijkt mequote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bang voor het antwoord wanneer je iets wilt vragen maakt het er niet makkelijker op natuurlijk.
Zeker als je zo lang met elkaar zitquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het moet op een gegeven moment toch wel een keer ter sprake komen lijkt me.
Ja. Al lost het zichzelf soms ook op natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het moet op een gegeven moment toch wel een keer ter sprake komen lijkt me.
I was...preoccupied. With stuffquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En je bent er niet aan toegekomen om te vragen of ze een vriend had?
En wat moet je dan doen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mentale problemen kunnen zich uiten in fysieke problemen, maar daar lijkt dan idd geen duidelijke oorzaak voor. Misschien is het zoiets?
Het is iig niet "mijnvriend" zoals ik 1 meisje hier noem. Dat kind kan letterlijk geen zin uit dr bek krijgen zonder "mijn vriend.... blblabla"quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeker als je zo lang met elkaar zit
Artquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:01 schreef artelligence het volgende:
Ach, al heeft ze een vriend. Alles kan kapot
Oja, dat soort meisjesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is iig niet "mijnvriend" zoals ik 1 meisje hier noem. Dat kind kan letterlijk geen zin uit dr bek krijgen zonder "mijn vriend.... blblabla".
Dan moet je opzoek naar wat die mentale problemen zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En wat moet je dan doen?
Ik heb juist altijd het idee dat ik me minder ongelukkig zou voelen als mijn lichaam eens zou meewerken, maar misschien denk ik dat wel verkeerd om, dat kan natuurlijk.
Jaloeziequote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, dat soort meisjes![]()
Bij elk onderwerp 'Ja, mijn schatje en ik' of 'mijn liefje doet ..'
Collega van me heeft dr een keer op gewezen, ze had het ook echt niet door denk ik. Maar alles was om de een of andere manier wel te draaien tot ze het weer over dr vriend kon hebben. Alle verhalen zijn ook over hem, alsof ze niets is zonder hemquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, dat soort meisjes![]()
Bij elk onderwerp 'Ja, mijn schatje en ik' of 'mijn liefje doet ..'
Soms is een korte hevige pijn beter dan onnodig lang lijden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bang voor het antwoord wanneer je iets wilt vragen maakt het er niet makkelijker op natuurlijk.
She said my name is Sara, Barbusse said I sense Big Love, she replied, please tell me Little Lies, but I'm so Afraid yet I know we gonna have a Beautiful Child, Don't Stop cause You Make Loving fun, I'm afraid you are only live in Dreams and that you are the type that only loves when you are playing, You can Go your Own wayquote:
Hoelang zijn ze al samen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Collega van me heeft dr een keer op gewezen, ze had het ook echt niet door denk ik. Maar alles was om de een of andere manier wel te draaien tot ze het weer over dr vriend kon hebben. Alle verhalen zijn ook over hem, alsof ze niets is zonder hem.
klopt want als je het geestelijk geen plek kan geven geheid dat je daar lichamelijk last van gaat krijgen op den duurquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je opzoek naar wat die mentale problemen zijn.
Vriendin heeft ook altijd klachten als ze iets van stress ervaart of ongelukkig is. Heel irritant, maar een zeer duidelijk teken dat ze daar aan moet werken.
Waar is je roze wolk? Meegegaan in het toilet? Niet alles kan kapot enzo, beetje meer Disneyspirit enzoquote:
Van mij uit? Nee hoor, ergerde me er ook aan toen ik nog helemaal in love was met mn ex.quote:
Ja, preciesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Collega van me heeft dr een keer op gewezen, ze had het ook echt niet door denk ik. Maar alles was om de een of andere manier wel te draaien tot ze het weer over dr vriend kon hebben. Alle verhalen zijn ook over hem, alsof ze niets is zonder hem.
Echt geen idee verder, ken dr alleen oppervlakkig, maar het viel echt iedereen op op een gegeven moment.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt geen idee verder, ken dr alleen oppervlakkig, maar het viel echt iedereen op op een gegeven moment.
Koffie?, Nou, mijn vriend houdt wel van koffie.....
Ohw dat is wel heel erg. Als ik ooit zo word mogen ze me afschietenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt geen idee verder, ken dr alleen oppervlakkig, maar het viel echt iedereen op op een gegeven moment.
Dat blijkt jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
klopt want als je het geestelijk geen plek kan geven geheid dat je daar lichamelijk last van gaat krijgen op den duur
"Heeft hij hem liever zwart?"quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dat soort mensenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat soort mensen
Mijn vriend houdt niet eens van koffie.....
Oh wacht
Ik welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat blijkt ja
Zelf nog nooit last van gehad gelukkig
Lola tochquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat soort mensen
Oh wacht
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat soort mensen
Oh wacht
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar is je roze wolk? Meegegaan in het toilet? Niet alles kan kapot enzo, beetje meer Disneyspirit enzo
Als ik een vriend zou hebben zou hij koffie drinkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon de variant: 'Als ik een vriend/boytoy zou hebben dan... '
Ja maar dat zijn mensen die ingepalmd zijn. Jij bent Artquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:10 schreef artelligence het volgende:
[..]Nah, beetje rationeel nadenken kan geen kwaad. Als je na 3 jaar maar 3x in de week seks hebt (eerste twee jaar minimaal 10x) en niet iedere dag tegen je vriendi zegt hoe mooi ze is en iedere week een dagje weg gaat, dan kan er een moment komen dat ze haar geluk elders zoekt.
R&P / Relatie wordt saai
Nou ik weet bijv dat een symptoom van depressie ook kan zijn dat je verstopt raakt, fysieke zwakte, dat soort dingen. Misschien ook wel andere pijntjes die rechtstreeks gerelateerd zijn aan stress. De oplossing is dan de mentale problemen aanpakken, niet de fysieke, in hoeverre dat mogelijk is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En wat moet je dan doen?
Ik heb juist altijd het idee dat ik me minder ongelukkig zou voelen als mijn lichaam eens zou meewerken, maar misschien denk ik dat wel verkeerd om, dat kan natuurlijk.
Ook weer overdreven, maar ze is zich er inmiddels wel van bewust geloof ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw dat is wel heel erg. Als ik ooit zo word mogen ze me afschieten
De vraag is voor hoelang, en dat duurt nooit lang denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer overdreven, maar ze is zich er inmiddels wel van bewust geloof ik.
Gelukkig. Nja sws mensen die heel erg afhankelijk van iemand anders zijn snap ik nooit zo goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer overdreven, maar ze is zich er inmiddels wel van bewust geloof ik.
Ik heb de remedie tegen deze absolute waarheid ook nog niet gevonden maar 't kan ook de man zijn die zijn geluk elders gaat zoeken, minder vaak maar toch.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:10 schreef artelligence het volgende:
[..]Nah, beetje rationeel nadenken kan geen kwaad. Als je na 3 jaar maar 3x in de week seks hebt (eerste twee jaar minimaal 10x) en niet iedere dag tegen je vriendi zegt hoe mooi ze is en iedere week een dagje weg gaat, dan kan er een moment komen dat ze haar geluk elders zoekt.
R&P / Relatie wordt saai
Ach, zovaak spreek ik dr ook weer nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De vraag is voor hoelang, en dat duurt nooit lang denk ik
Vaak is het gewoon onzekerheid, het idee dat ze zelf niet leuk of interessant oid is. En hij vindt haar wel leuk, dus hij is wel echt heel ergquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig. Nja sws mensen die heel erg afhankelijk van iemand anders zijn snap ik nooit zo goed.
Ook een Art moet zijn best doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn mensen die ingepalmd zijn. Jij bent Art
Nou ja, daarvoor heeft ze dus al wel gevoeld. En gecontroleerd op gordelroos enzo. Maar zal inderdaad wel stress zijn. Ik heb er geen zin meer in, in elk geval.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ik weet bijv dat een symptoom van depressie ook kan zijn dat je verstopt raakt, fysieke zwakte, dat soort dingen. Misschien ook wel andere pijntjes die rechtstreeks gerelateerd zijn aan stress. De oplossing is dan de mentale problemen aanpakken, niet de fysieke, in hoeverre dat mogelijk is.
Maar vooralsnog lijkt mij dat van je rib gewoon iets wat ze verder moeten onderzoeken.Kan van alles zijn. Hernia of zo.
Het is een Artform.quote:
Mjeh kut is datquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, daarvoor heeft ze dus al wel gevoeld. En gecontroleerd op gordelroos enzo. Maar zal inderdaad wel stress zijn. Ik heb er geen zin meer in, in elk geval.
Ah, ja dat kan natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vaak is het gewoon onzekerheid, het idee dat ze zelf niet leuk of interessant oid is. En hij vindt haar wel leuk, dus hij is wel echt heel erg.
Zoiets.
quote:
Schroom niet om terug te gaan als de klachten aanhouden in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, daarvoor heeft ze dus al wel gevoeld. En gecontroleerd op gordelroos enzo. Maar zal inderdaad wel stress zijn. Ik heb er geen zin meer in, in elk geval.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mjeh kut is datKnuffel van Kaneel.
Fijn is datquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen.en hopelijk doe ik hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hoe zou ik kunnen klagen met Sjors in m'n woonkamer?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen.en hopelijk doe ik hetzelfde.
Godverdommequote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:10 schreef artelligence het volgende:
R&P / Relatie wordt saai
Ik dacht eerst: Zal ik haar voorzichtig benaderen en haar een knuffel geven. Maar toen bedacht ik me en leek me een knuffel van jou beterquote:
Ik gok ook maar wat hoorquote:
Hehehequote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe zou ik kunnen klagen met Sjors in m'n woonkamer?
Dank je.quote:
Kan. Maar ik denk dat ze vooral een onrealistisch beeld heeft van hoe (langdurige) relaties moeten zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:21 schreef Cue_ het volgende:
Tja als dat voor haar saai is en ze meer wil, kan dat natuurlijk
Feertjequote:
Van hoe relatie kunnen zijn / meestal zijn... misschien wel ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Kan. Maar ik denk dat ze vooral een onrealistisch beeld heeft van hoe (langdurige) relaties moeten zijn.
Voorzichtig benaderen is noodzakelijk. Ze is nogal schrikachtig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik dacht eerst: Zal ik haar voorzichtig benaderen en haar een knuffel geven. Maar toen bedacht ik me en leek me een knuffel van jou beter
Het is een puberale utopie om te denken dat verliefdheid een leven lang voort duurt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan. Maar ik denk dat ze vooral een onrealistisch beeld heeft van hoe (langdurige) relaties moeten zijn.
Ik vind 3x seks in de week behoorlijk. Lijkt me een gezond seksleven in ieder geval. Tenzij het seksleven bestaat uit hem die een rukje doet en op haar rug klaarkomt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van hoe relatie kunnen zijn / meestal zijn... misschien wel ja.
Dan nog blijft de vraag of ze er genoegen mee neemt als het niet verandert
(en ja daar moet zij ook energie in steken / communiceren enzo)
Het bestaat wel, maar is zeldzaam. Overigens staat verliefdheid wel los van de wens om complimentjes te krijgen zo nu en dan en dagjes weg te gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een puberale utopie om te denken dat verliefdheid een leven lang voort duurt.
3 keer per week, moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vind 3x seks in de week behoorlijk. Lijkt me een gezond seksleven in ieder geval. Tenzij het seksleven bestaat uit hem die een rukje doet en op haar rug klaarkomt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 keer per week, moet er niet aan denken.
Je moet er ook niet aan denken maar doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik dat vannacht zei in GRTD was inso de enige van wie ik bijval kreeg. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind jij, maar het gaat erom dat zij daar ook tevreden mee kan zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:26 schreef artelligence het volgende:
Ik vind 3x seks in de week behoorlijk. Lijkt me een gezond seksleven in ieder geval. Tenzij het seksleven bestaat uit hem die een rukje doet en op haar rug klaarkomt.
Wat?quote:
Viriele jongeman ben je ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet er ook niet aan denken maar doen.
Inso begrijpt dat ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik dat vannacht zei in GRTD was inso de enige van wie ik bijval kreeg. :$
Klopt maar dat is een kwestie van houden van en elkaar leuk en lief genoeg vinden om die dagjes te ondernemen en complimentjes te geven.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het bestaat wel, maar is zeldzaam. Overigens staat verliefdheid wel los van de wens om complimentjes te krijgen zo nu en dan en dagjes weg te gaan.Moeite blijven doen houdt mensen bij elkaar, de relatie niet voor lief nemen.
Ze maakt me jeugdig jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Viriele jongeman ben je ook.
Komt zeker door je meisje
Maar daar zit dwang achter en de angst van wat er gebeurd als er gescheiden wordt (Verstoting enzo)quote:
Verliefdheid als enige reden om bij elkaar te zijn is ook eigenlijk wel een beetje sad.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar dat is een kwestie van houden van en elkaar leuk en lief genoeg vinden om die dagjes te ondernemen en complimentjes te geven.
Wist je dat stelletjes die uit verliefdheid bij elkaar zijn het veel minder lang bij elkaar uit houden dan uitgehuwelijkte mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |