abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153035039
Hallo iedereen,

Ik heb de laatste tijd een probleempje..
Ik heb ondertussen een relatie van bijna drie jaar. In het begin van de relatie waren we erg verliefd. Hij gaf mij vaak complimentjes, bijvoorbeeld als ik nieuwe mooie kleding droeg of mijn haren had laten doen enz.. Hij gaf vaak aan dat ik zijn mooierd was en dat hij trots was op mij als zijn vriendin.

Elk weekend deden we iets leuks, stedentripjes, bezoekjes en allerlei leuke activiteiten.. Het was een hele leuke tijd.
Ook hadden we zowat non-stop seks, er waren dagen waarbij we het bed niet uitkwamen omdat we maar niet uitgesekst raakten. Ik denk dat het wekelijkse gemiddelde in die tijd op 8 tot 10 keer lag.. Dit was zo tot een jaar terug ongeveer.

Echter nu, ondertussen nog een jaar verder is alles een beetje voorbij. Niet dat we niet meer verliefd zijn op elkaar, de liefde is nog zeker aanwezig, maar het smoorverliefde gevoel van toen lijkt voorbij te zijn.. In het weekend doen we zowat niets anders meer dan op de bank hangen. De seks is verminderd tot 2 a 3 keer in de week. En de complimentjes zijn ook verdwenen. Ik had laatst mijn haren laten knippen, zelfs tegen hem gezegd dat ik dat had gedaan via whatsapp, maar toen ik thuis kwam geen enkel woord erover gehoord. Ook als ik mooie kleding en jurkjes aandoe, hoor ik geen complimentjes meer.
Ik vind dit allemaal zo jammer, ik wil eigenlijk terug naar het gevoel van een jaar terug..

Denkt hij nu dat ik ondertussen al zo ingepalmd ben, dat hij geen moeite meer hoeft te doen?
Hoort dit erbij in een relatie? Dit is mijn eerste relatie die al zo lang duurt en daardoor heb ik eigenlijk niet echt vergelijkingsmateriaal..
Kan ik er nog iets aan doen om dit te veranderen of moet ik er maar aan wennen en het zo accepteren?
pi_153035069
Daarom, elke 2/3 jaar een nieuwe vriend/vriendin. Opgelost.
Is overal hetzelfde.
U MAD?
  donderdag 28 mei 2015 @ 11:55:46 #3
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_153035122
Jeetje, nog maar 2-3 keer seks per week.........
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_153035143
En wat doe je zelf om de relatie leuk te houden?
Hoe vaak stel jij voor om ergens heen te gaan ipv op de bank hangen?
Hoe vaak verleid je hem?
Hoe vaak geeft jij hem een compliment?
Professioneel gifmenger.
pi_153035229
Maar je bent heel knap TS, dat weet ik zeker.
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:02:44 #7
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_153035269
Je zou eens, en dit klinkt misschien heel raar hoor, met hem kunnen praten.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_153035272
Wat verwacht je dan na 3 jaar :') logisch toch dat hij je niet meer gaat "impalmen"

En van elke week stedentrips, bezoekjes enz. zou ik al snel doodmoe worden. Ik denk dat je blij moet zijn dat jullie dat 2 jaar hebben volgehouden.
pi_153035377
Het klinkt heel gek hoor, maar misschien dat hij in zijn leven ook druk is met andere dingen (werk, studie) en dat hij niet meer de puf heeft om jou te voorzien in al je makken.
pi_153035378
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:57 schreef Buurpoes het volgende:
Hoe vaak verleid je hem?
Ik had hem vier maanden geleden op zijn verjaardag allerlei toegangskaartjes gegeven, zodat we er samen op uit kunnen gaan, maar die liggen nog steeds ongebruikt in de kast..
Verder stel ik vaak voor om te gaan wandelen/ hardlopen etc. in plaats van op de bank hangen..

Verleiden doe ik inderdaad minder, omdat ik het gevoel heb dat hij er nu gewoon minder behoefte aan heeft. En ik wil geen afwijzing :P
Als we bijvoorbeeld vroeger naar bed gingen voor een dutje, hadden we altijd daarvoor of erna seks. Nu houden we elke keer alleen een dutje, worden wakker en gaan we koken :P Hij kon vroeger 2/3 keer achter elkaar, nu hooguit 1 keer op een dag..

Complimentjes geef ik altijd als hij nieuwe kleding draagt of zijn haar heeft laten knippen..
  FOK!fotograaf donderdag 28 mei 2015 @ 12:10:36 #11
364681 over_hedge
pi_153035401
quote:
Niet dat we niet meer verliefd zijn op elkaar, de liefde is nog zeker aanwezig,
Verliefd zijn en houden van is wat anders he.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:11:21 #12
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_153035422
Ik las laatst een artikel dat verliefdheid lang genoeg duurt (in het artikel stond inderdaad ongeveer 3-5 jaar) om een kind te produceren en een beetje opvoeden en vervolgens ebt het weg. Het doel van de mens is om zich voort te planten. Net als in de natuur sommige beesten elkaar voor een half uur "leuk vinden" om te paren en het voortbestaan van de soort te garanderen. Dat las ik dan hè, niet geheel mijn filosofie.
geen.
pi_153035499
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:11 schreef Isis20 het volgende:
Ik las laatst een artikel dat verliefdheid lang genoeg duurt (in het artikel stond inderdaad ongeveer 3-5 jaar) om een kind te produceren en een beetje opvoeden en vervolgens ebt het weg. Het doel van de mens is om zich voort te planten. Net als in de natuur sommige beesten elkaar voor een half uur "leuk vinden" om te paren en het voortbestaan van de soort te garanderen. Dat las ik dan hè, niet geheel mijn filosofie.
Je bent vast erg leuk op feestjes :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2015 12:15:01 ]
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:15:06 #14
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_153035510
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:14 schreef MAHL het volgende:

[..]

Je moet erg leuk zijn op feestjes :)
Ik ga nooit naar feestjes. Ik ben autist.
geen.
pi_153035531
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef RingBewoner het volgende:
Je zou eens, en dit klinkt misschien heel raar hoor, met hem kunnen praten.
Wat moet ik zeggen dan? Dat ik graag het smoorverliefde gevoel terug wil van een jaar terug? :P

Het is gewoon een beetje weggeëbd geloof ik.. We zijn aan elkaar gewend en het spannende van in het begin is weg..
pi_153035544
Zit hij verder wel lekker in zijn vel of loopt het op meerdere punten in zijn leven wat passief?

En waarom ben je zo bang voor afwijzing?
pi_153035552
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef Zolder het volgende:
Wat verwacht je dan na 3 jaar :') logisch toch dat hij je niet meer gaat "impalmen"

En van elke week stedentrips, bezoekjes enz. zou ik al snel doodmoe worden. Ik denk dat je blij moet zijn dat jullie dat 2 jaar hebben volgehouden.
Wordt het elk jaar minder dan dit? Over een jaar dus helemaal geen seks meer en ieder zn eigen leven?
pi_153035582
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Wat moet ik zeggen dan? Dat ik graag het smoorverliefde gevoel terug wil van een jaar terug? :P

Het is gewoon een beetje weggeëbd geloof ik.. We zijn aan elkaar gewend en het spannende van in het begin is weg..
Klopt, wen er maar aan.
pi_153035616
quote:

[..]

Waarom zou je dit niet zo zeggen dan?
Je mist iets, je geeft een referentiekader erbij en dan vraag je hoe hij het ervaart. Heeft hij andere behoeftes gekregen, speelt er iets anders mee?
En belangrijk: Kun je elkaar weer een beetje meer tegemoet komen en zo ja, hoe?
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:19:40 #20
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153035627
Ik wil je graag welkom heten in de relatieclub, zo gaat het altijd. Je kan twee dingen doen: accepteren en gelukkig zijn met het feit dat je iemand hebt of het uitmaken en weer op zoek gaan naar een nieuwe vlam. Verliefdheid is nou simpelweg tijdelijk, hoewel er irritante koppels zijn die dit ontkennen, zie ik het vaak genoeg dat daar de koek ook opeens op is.
graag verwijderen
  Moderator donderdag 28 mei 2015 @ 12:22:37 #21
5428 crew  miss_sly
pi_153035715
quote:

[..]

quote:

[..]

Wordt het elk jaar minder dan dit? Over een jaar dus helemaal geen seks meer en ieder zn eigen leven?
Zoals het was, krijg je niet meer terug. De verliefdheid van in het begin kun je niet terugvinden, want je kent elkaar inmiddels, hebt die fase doorlopen.
Dat wil niet zeggen dat dit het dan moet zijn, maar daar ben je samen bij en daar kun je samen aan werken, als dat is wat je beiden wil.
Communicatie is het toverwoord: met hem praten dus, welteverstaan, en niet met ons :) En niet alleen nu, maar altijd. Niet alleen als je iets aan te merken hebt, maar ook bij fijne dingen. Misschien word je wel gewoon voor elkaar, maar dat wil niet zeggen dat je elkaar dan maar 'for granted' moet nemen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_153035719
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:57 schreef Buurpoes het volgende:
Hoe vaak verleid je hem?
Gewoon praten met hem hierover. En zelf dingen voorstellen/regelen.
pi_153035723
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Scary_Mary het volgende:
Zit hij verder wel lekker in zijn vel of loopt het op meerdere punten in zijn leven wat passief?

En waarom ben je zo bang voor afwijzing?
Hij ondervindt veel stress en problemen door zijn werk.. Dingen lopen daar niet lekker en hij maakt zich er zorgen over.. Een aantal maanden terug moest hij ontzettend veel overuren maken en raakte een beetje overspannen. Nu is dat verbeterd, hij werkt op normale tijden, maar de werkdruk is nog steeds hetzelfde..

Ik kan niet zo goed tegen afwijzingen, als ik iemand verleid, moet hij ook verleid raken :P
Soms als we in bed liggen voor een dutje bijvoorbeeld zoen en streel ik hem, dat doet hij ook en valt daarna in slaap.. Na een aantal keer heb ik dat ook opgegeven, als we gaan liggen gaan we allebei slapen :P
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:23:25 #24
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153035736
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef quirina het volgende:

[..]

Gewoon praten met hem hierover. En zelf dingen voorstellen/regelen.
Ach praten, dan gaat het een paar weekjes goed en dan zakt het langzaam weer in.
graag verwijderen
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:24:29 #25
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153035761
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Hij ondervindt veel stress en problemen door zijn werk.. Dingen lopen daar niet lekker en hij maakt zich er zorgen over.. Een aantal maanden terug moest hij ontzettend veel overuren maken en raakte een beetje overspannen. Nu is dat verbeterd, hij werkt op normale tijden, maar de werkdruk is nog steeds hetzelfde..

Ik kan niet zo goed tegen afwijzingen, als ik iemand verleid, moet hij ook verleid raken :P
Soms als we in bed liggen voor een dutje bijvoorbeeld zoen en streel ik hem, dat doet hij ook en valt daarna in slaap.. Na een aantal keer heb ik dat ook opgegeven, als we gaan liggen gaan we allebei slapen :P
Stop gewoon zijn lul in je mond, als die dan niks doet dan zou ik heel snel wegwezen.
graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')