Ik had hem vier maanden geleden op zijn verjaardag allerlei toegangskaartjes gegeven, zodat we er samen op uit kunnen gaan, maar die liggen nog steeds ongebruikt in de kast..quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:57 schreef Buurpoes het volgende:
En wat doe je zelf om de relatie leuk te houden?
Hoe vaak stel jij voor om ergens heen te gaan ipv op de bank hangen?
Hoe vaak verleid je hem?
Hoe vaak geeft jij hem een compliment?
Verliefd zijn en houden van is wat anders he.quote:Niet dat we niet meer verliefd zijn op elkaar, de liefde is nog zeker aanwezig,
Je bent vast erg leuk op feestjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:11 schreef Isis20 het volgende:
Ik las laatst een artikel dat verliefdheid lang genoeg duurt (in het artikel stond inderdaad ongeveer 3-5 jaar) om een kind te produceren en een beetje opvoeden en vervolgens ebt het weg. Het doel van de mens is om zich voort te planten. Net als in de natuur sommige beesten elkaar voor een half uur "leuk vinden" om te paren en het voortbestaan van de soort te garanderen. Dat las ik dan hè, niet geheel mijn filosofie.
Wat moet ik zeggen dan? Dat ik graag het smoorverliefde gevoel terug wil van een jaar terug?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef RingBewoner het volgende:
Je zou eens, en dit klinkt misschien heel raar hoor, met hem kunnen praten.
Wordt het elk jaar minder dan dit? Over een jaar dus helemaal geen seks meer en ieder zn eigen leven?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef Zolder het volgende:
Wat verwacht je dan na 3 jaarlogisch toch dat hij je niet meer gaat "impalmen"
En van elke week stedentrips, bezoekjes enz. zou ik al snel doodmoe worden. Ik denk dat je blij moet zijn dat jullie dat 2 jaar hebben volgehouden.
Klopt, wen er maar aan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen dan? Dat ik graag het smoorverliefde gevoel terug wil van een jaar terug?
Het is gewoon een beetje weggeëbd geloof ik.. We zijn aan elkaar gewend en het spannende van in het begin is weg..
Waarom zou je dit niet zo zeggen dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen dan? Dat ik graag het smoorverliefde gevoel terug wil van een jaar terug?
Het is gewoon een beetje weggeëbd geloof ik.. We zijn aan elkaar gewend en het spannende van in het begin is weg..
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Zoals het was, krijg je niet meer terug. De verliefdheid van in het begin kun je niet terugvinden, want je kent elkaar inmiddels, hebt die fase doorlopen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Wordt het elk jaar minder dan dit? Over een jaar dus helemaal geen seks meer en ieder zn eigen leven?
Gewoon praten met hem hierover. En zelf dingen voorstellen/regelen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:57 schreef Buurpoes het volgende:
En wat doe je zelf om de relatie leuk te houden?
Hoe vaak stel jij voor om ergens heen te gaan ipv op de bank hangen?
Hoe vaak verleid je hem?
Hoe vaak geeft jij hem een compliment?
Hij ondervindt veel stress en problemen door zijn werk.. Dingen lopen daar niet lekker en hij maakt zich er zorgen over.. Een aantal maanden terug moest hij ontzettend veel overuren maken en raakte een beetje overspannen. Nu is dat verbeterd, hij werkt op normale tijden, maar de werkdruk is nog steeds hetzelfde..quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Scary_Mary het volgende:
Zit hij verder wel lekker in zijn vel of loopt het op meerdere punten in zijn leven wat passief?
En waarom ben je zo bang voor afwijzing?
Ach praten, dan gaat het een paar weekjes goed en dan zakt het langzaam weer in.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef quirina het volgende:
[..]
Gewoon praten met hem hierover. En zelf dingen voorstellen/regelen.
Stop gewoon zijn lul in je mond, als die dan niks doet dan zou ik heel snel wegwezen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Hij ondervindt veel stress en problemen door zijn werk.. Dingen lopen daar niet lekker en hij maakt zich er zorgen over.. Een aantal maanden terug moest hij ontzettend veel overuren maken en raakte een beetje overspannen. Nu is dat verbeterd, hij werkt op normale tijden, maar de werkdruk is nog steeds hetzelfde..
Ik kan niet zo goed tegen afwijzingen, als ik iemand verleid, moet hij ook verleid raken
Soms als we in bed liggen voor een dutje bijvoorbeeld zoen en streel ik hem, dat doet hij ook en valt daarna in slaap.. Na een aantal keer heb ik dat ook opgegeven, als we gaan liggen gaan we allebei slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |