Ik had hem vier maanden geleden op zijn verjaardag allerlei toegangskaartjes gegeven, zodat we er samen op uit kunnen gaan, maar die liggen nog steeds ongebruikt in de kast..quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:57 schreef Buurpoes het volgende:
En wat doe je zelf om de relatie leuk te houden?
Hoe vaak stel jij voor om ergens heen te gaan ipv op de bank hangen?
Hoe vaak verleid je hem?
Hoe vaak geeft jij hem een compliment?
Verliefd zijn en houden van is wat anders he.quote:Niet dat we niet meer verliefd zijn op elkaar, de liefde is nog zeker aanwezig,
Je bent vast erg leuk op feestjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:11 schreef Isis20 het volgende:
Ik las laatst een artikel dat verliefdheid lang genoeg duurt (in het artikel stond inderdaad ongeveer 3-5 jaar) om een kind te produceren en een beetje opvoeden en vervolgens ebt het weg. Het doel van de mens is om zich voort te planten. Net als in de natuur sommige beesten elkaar voor een half uur "leuk vinden" om te paren en het voortbestaan van de soort te garanderen. Dat las ik dan hè, niet geheel mijn filosofie.
Wat moet ik zeggen dan? Dat ik graag het smoorverliefde gevoel terug wil van een jaar terug?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef RingBewoner het volgende:
Je zou eens, en dit klinkt misschien heel raar hoor, met hem kunnen praten.
Wordt het elk jaar minder dan dit? Over een jaar dus helemaal geen seks meer en ieder zn eigen leven?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef Zolder het volgende:
Wat verwacht je dan na 3 jaarlogisch toch dat hij je niet meer gaat "impalmen"
En van elke week stedentrips, bezoekjes enz. zou ik al snel doodmoe worden. Ik denk dat je blij moet zijn dat jullie dat 2 jaar hebben volgehouden.
Klopt, wen er maar aan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen dan? Dat ik graag het smoorverliefde gevoel terug wil van een jaar terug?
Het is gewoon een beetje weggeëbd geloof ik.. We zijn aan elkaar gewend en het spannende van in het begin is weg..
Waarom zou je dit niet zo zeggen dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen dan? Dat ik graag het smoorverliefde gevoel terug wil van een jaar terug?
Het is gewoon een beetje weggeëbd geloof ik.. We zijn aan elkaar gewend en het spannende van in het begin is weg..
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Zoals het was, krijg je niet meer terug. De verliefdheid van in het begin kun je niet terugvinden, want je kent elkaar inmiddels, hebt die fase doorlopen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Wordt het elk jaar minder dan dit? Over een jaar dus helemaal geen seks meer en ieder zn eigen leven?
Gewoon praten met hem hierover. En zelf dingen voorstellen/regelen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:57 schreef Buurpoes het volgende:
En wat doe je zelf om de relatie leuk te houden?
Hoe vaak stel jij voor om ergens heen te gaan ipv op de bank hangen?
Hoe vaak verleid je hem?
Hoe vaak geeft jij hem een compliment?
Hij ondervindt veel stress en problemen door zijn werk.. Dingen lopen daar niet lekker en hij maakt zich er zorgen over.. Een aantal maanden terug moest hij ontzettend veel overuren maken en raakte een beetje overspannen. Nu is dat verbeterd, hij werkt op normale tijden, maar de werkdruk is nog steeds hetzelfde..quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Scary_Mary het volgende:
Zit hij verder wel lekker in zijn vel of loopt het op meerdere punten in zijn leven wat passief?
En waarom ben je zo bang voor afwijzing?
Ach praten, dan gaat het een paar weekjes goed en dan zakt het langzaam weer in.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef quirina het volgende:
[..]
Gewoon praten met hem hierover. En zelf dingen voorstellen/regelen.
Stop gewoon zijn lul in je mond, als die dan niks doet dan zou ik heel snel wegwezen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Hij ondervindt veel stress en problemen door zijn werk.. Dingen lopen daar niet lekker en hij maakt zich er zorgen over.. Een aantal maanden terug moest hij ontzettend veel overuren maken en raakte een beetje overspannen. Nu is dat verbeterd, hij werkt op normale tijden, maar de werkdruk is nog steeds hetzelfde..
Ik kan niet zo goed tegen afwijzingen, als ik iemand verleid, moet hij ook verleid raken
Soms als we in bed liggen voor een dutje bijvoorbeeld zoen en streel ik hem, dat doet hij ook en valt daarna in slaap.. Na een aantal keer heb ik dat ook opgegeven, als we gaan liggen gaan we allebei slapen
Nee joh, dat wordt wel stabiel en is denk ik de overgangsfase van verliefd zijn naar houden van.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Wordt het elk jaar minder dan dit? Over een jaar dus helemaal geen seks meer en ieder zn eigen leven?
Ben blij dat mijn vent niet zo is. We doen elk weekend wel wat leuks samen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef Zolder het volgende:
Wat verwacht je dan na 3 jaarlogisch toch dat hij je niet meer gaat "impalmen"
En van elke week stedentrips, bezoekjes enz. zou ik al snel doodmoe worden. Ik denk dat je blij moet zijn dat jullie dat 2 jaar hebben volgehouden.
En als je spontaan iets plant? (niet zozeer seks) maar een uitje bv?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Hij ondervindt veel stress en problemen door zijn werk.. Dingen lopen daar niet lekker en hij maakt zich er zorgen over.. Een aantal maanden terug moest hij ontzettend veel overuren maken en raakte een beetje overspannen. Nu is dat verbeterd, hij werkt op normale tijden, maar de werkdruk is nog steeds hetzelfde..
Ik kan niet zo goed tegen afwijzingen, als ik iemand verleid, moet hij ook verleid raken
Soms als we in bed liggen voor een dutje bijvoorbeeld zoen en streel ik hem, dat doet hij ook en valt daarna in slaap.. Na een aantal keer heb ik dat ook opgegeven, als we gaan liggen gaan we allebei slapen
Waarschijnlijk is die lelijk en is die blij dat die een vriendin heeft.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn vent niet zo is. We doen elk weekend wel wat leuks samen.
En hij neemt elke vrijdag een mooi boeket en een fles wijn mee om het weekend en ons geluk te vieren zoals hij dat zelf zegt
Gadverquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn vent niet zo is. We doen elk weekend wel wat leuks samen.
En hij neemt elke vrijdag een mooi boeket en een fles wijn mee om het weekend en ons geluk te vieren zoals hij dat zelf zegt
Hij vind dat gewoon leuk om te doen en ik vind het heel schattig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gadver![]()
dat is wel heel erg overdreven en slijmerig. En elke vrijdag. Lekker spontaan dan ook nog.
Inderdaad, daar ga je toch van over je nek. Het is vrijdag, wat voor bos en fles wijn zal ik nu weer krijgen? Nee, we houden de spanning er in hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gadver![]()
dat is wel heel erg overdreven en slijmerig. En elke vrijdag. Lekker spontaan dan ook nog.
Dat zou je kunnen proberen. Het is waarschijnlijk effectiever dan hier een topic openen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Ik leer er wel van om diverse soorten wijn te waarderen en hij vind bloemen en wijn gezellig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Inderdaad, daar ga je toch van over je nek. Het is vrijdag, wat voor bos en fles wijn zal ik nu weer krijgen? Nee, we houden de spanning er in hoor.
Tsja, als hij dat mee neemt naar huis, is het dan realistisch om te verwachten dat hij zich net als een jaar geleden voelt? Ik kan begrijpen dat als het een langere periode duurt, je begrip een beetje opraakt. Maar als je er niet over gepraat hebt, hoe moet hij dan weten wat voor effect het op je heeft? Hoe weet jij hoe jouw gedrag effect op hem heeft? Ik lees in je OP voornamelijk wat jij als een probleem ervaart en dan zou je zeggen dat zijn situatie daar een wezenlijk onderdeel van is. Echter noem je dat niet, dus je zou ook best kunnen stellen dat jij misschien ook niet zoveel rekening met hem houdt (voor zijn gevoel) als jij zou willen denken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Dus omdat jij issues hebt, moet hij maar even reageren zoals jij wil, want anders voel jij je kut. Dat hij zich kut voelt, dat is even wat minder relevant.quote:Ik kan niet zo goed tegen afwijzingen, als ik iemand verleid, moet hij ook verleid raken
Een aantal keer in een paar voor hem zeer drukke maanden, meid wat een drama. Je vent klinkt alsof hij veel op z'n bordje heeft, maar dat vind jij kennelijk lang genoeg geduurd. Als je wil dat je partner zich met jouw behoeftes bezig houdt, dan zul je dat andersom ook moeten doen.quote:Soms als we in bed liggen voor een dutje bijvoorbeeld zoen en streel ik hem, dat doet hij ook en valt daarna in slaap.. Na een aantal keer heb ik dat ook opgegeven, als we gaan liggen gaan we allebei slapen
Bloemen mooi vinden als man, jij bent zijn eerste vriendin?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik leer er wel van om diverse soorten wijn te waarderen en hij vind bloemen en wijn gezellig.
Ik hou ook van bloemen en wijn. Is nooit saai!
En in de wintermaanden is het altijd haardje aan en kaarsjes
Weet je heel zeker dat hij niet stiekem op mannen valt?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik leer er wel van om diverse soorten wijn te waarderen en hij vind bloemen en wijn gezellig.
Ik hou ook van bloemen en wijn. Is nooit saai!
En in de wintermaanden is het altijd haardje aan en kaarsjes
Ja, want als je het wat zwaar hebt op je werk kun je je vriendin echt meer weer verwennen terwijl zij hem nog wil verleiden ook. Als ik een zware dag zou hebben, dan zou ik juist blij zijn met iemand die me wat aandacht wil geven op dat vlak. Mensen en hun overdreven problemen van tegenwoordig, paar uurtjes overwerken, boehoehoe.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Tsja, als hij dat mee neemt naar huis, is het dan realistisch om te verwachten dat hij zich net als een jaar geleden voelt? Ik kan begrijpen dat als het een langere periode duurt, je begrip een beetje opraakt. Maar als je er niet over gepraat hebt, hoe moet hij dan weten wat voor effect het op je heeft? Hoe weet jij hoe jouw gedrag effect op hem heeft? Ik lees in je OP voornamelijk wat jij als een probleem ervaart en dan zou je zeggen dat zijn situatie daar een wezenlijk onderdeel van is. Echter noem je dat niet, dus je zou ook best kunnen stellen dat jij misschien ook niet zoveel rekening met hem houdt (voor zijn gevoel) als jij zou willen denken.
[..]
Dus omdat jij issues hebt, moet hij maar even reageren zoals jij wil, want anders voel jij je kut. Dat hij zich kut voelt, dat is even wat minder relevant.
[..]
Een aantal keer in een paar voor hem zeer drukke maanden, meid wat een drama. Je vent klinkt alsof hij veel op z'n bordje heeft, maar dat vind jij kennelijk lang genoeg geduurd. Als je wil dat je partner zich met jouw behoeftes bezig houdt, dan zul je dat andersom ook moeten doen.
Er is nog 2-3x in de week seks en ze geeft ook aan dat zij zelf minder verleidt omdat ze bang is om afgewezen te worden. Het gaat om de dynamiek in zijn geheel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ja, want als je het wat zwaar hebt op je werk kun je je vriendin echt meer weer verwennen terwijl zij hem nog wil verleiden ook.
Waarom is ze bang om afgewezen te worden, omdat ze is afgewezen. Wanneer mannen sex gaan afwijzen, dan is er echt wel iets mis.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er is nog 2-3x in de week seks en ze geeft ook aan dat zij zelf minder verleidt omdat ze bang is om afgewezen te worden. Het gaat om de dynamiek in zijn geheel.
Ja man, bekende libidokillers als stress en (over)vermoeidheid moet je ook echt persoonlijk opvatten. Zeker als er nog regelmatig geneukt wordt en al helemaal als je als partner zelf te beroerd bent om er een gesprek over aan te gaan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:39 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Waarom is ze bang om afgewezen te worden, omdat ze is afgewezen.
Als ik de overige dingen lees komt het op mij meer over als een normale relatie, de eerste drie jaar is alles leuk en geweldig en langzaam gaat het saai worden en komt de sleur erin. Zij is op zoek naar een verliefheidsgevoel, maar zoals ik hier al wel vaker heb geschreven krijg je dat NOOIT meer terug, omdat je relatie de volgende fase is ingegaan. Je kan het echt wel weer wat leuker maken, zeker wel, maar dat gevoel moet je echt niet gaan najagen. Bij mij is de verliefdheid vaak na een jaar al wel weg.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja man, bekende libidokillers als stress en (over)vermoeidheid moet je ook echt persoonlijk opvatten. Zeker als er nog regelmatig geneukt wordt en al helemaal als je als partner te beroerd bent om er een gesprek over aan te gaan.
Oh en ik dacht dat ik het al kort had. Ik snap ook niet waar al die vrouwen om zeuren, gaat er toch gewoon om dat je iemand graag ziet, gek mee bent, maar nee iedere vrouw wil tegenwoordig nog 60 jaar vlinders in haar buik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Verhaal in de OP komt me bekend voor, alleen bij mij is dat meestal na 3 maanden al dat ik op de ander uitgekeken ben
Komt door al die romantische films die ze kijken en gelukkige andere stelletjes die ze zien op Facebook. Totaal geen realiteitsbesef meer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:48 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Oh en ik dacht dat ik het al kort had. Ik snap ook niet waar al die vrouwen om zeuren, gaat er toch gewoon om dat je iemand graag ziet, gek mee bent, maar nee iedere vrouw wil tegenwoordig nog 60 jaar vlinders in haar buik.![]()
Ik wil hem niet opdringen ergens naartoe te gaan.. Ik heb dus al vier maanden geleden toegangskaartjes gegeven voor bijvoorbeeld Madame Tussauds, Musea, hotelovernachting in een stad en bioskaartjes. Ook heb ik pas geleden nog voorgesteld op dingen te ondernemen die we nog graag wilden doen, zoals naar de outlet in Roermond gaan enzo..quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:25 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
En als je spontaan iets plant? (niet zozeer seks) maar een uitje bv?
Nou probeer gewoon eens in de ochtend te zeggen: Kom op, ik heb gereserveerd voor .... we gaan er vandaag heen! Probeer dan zelf in actie te komen en het voortouw te nemen. Ik neem aan dat hij niet op zn vrije dag de hele dag thuis zit, dus probeer t!quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Ik wil hem niet opdringen ergens naartoe te gaan.. Ik heb dus al vier maanden geleden toegangskaartjes gegeven voor bijvoorbeeld Madame Tussauds, Musea, hotelovernachting in een stad en bioskaartjes. Ook heb ik pas geleden nog voorgesteld op dingen te ondernemen die we nog graag wilden doen, zoals naar de outlet in Roermond gaan enzo..
Het komt er steeds niet van terecht..
Eerst dacht ik dat we thuis bleven door het weer, was tenslotte winter en koud, maar tegenwoordig is het lente en mooi wandel en reisweer.. Alleen doen we nog steeds niets, behalve soms een uurtje wandelen.
Dan plan je een verrassingsuitje. "blokkeer die dag/avond in je agenda, ik heb wat tofs bedacht"quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Ik wil hem niet opdringen ergens naartoe te gaan.. Ik heb dus al vier maanden geleden toegangskaartjes gegeven voor bijvoorbeeld Madame Tussauds, Musea, hotelovernachting in een stad en bioskaartjes. Ook heb ik pas geleden nog voorgesteld op dingen te ondernemen die we nog graag wilden doen, zoals naar de outlet in Roermond gaan enzo..
Het komt er steeds niet van terecht..
Eerst dacht ik dat we thuis bleven door het weer, was tenslotte winter en koud, maar tegenwoordig is het lente en mooi wandel en reisweer.. Alleen doen we nog steeds niets, behalve soms een uurtje wandelen.
Ik vind 2-3x weinig en heb behoefte aan meer. Niet omdat ik zo gek ben op seks, maar ik vind het gevoel van verbondenheid bij seks erg fijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er is nog 2-3x in de week seks en ze geeft ook aan dat zij zelf minder verleidt omdat ze bang is om afgewezen te worden. Het gaat om de dynamiek in zijn geheel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |