abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153035039
Hallo iedereen,

Ik heb de laatste tijd een probleempje..
Ik heb ondertussen een relatie van bijna drie jaar. In het begin van de relatie waren we erg verliefd. Hij gaf mij vaak complimentjes, bijvoorbeeld als ik nieuwe mooie kleding droeg of mijn haren had laten doen enz.. Hij gaf vaak aan dat ik zijn mooierd was en dat hij trots was op mij als zijn vriendin.

Elk weekend deden we iets leuks, stedentripjes, bezoekjes en allerlei leuke activiteiten.. Het was een hele leuke tijd.
Ook hadden we zowat non-stop seks, er waren dagen waarbij we het bed niet uitkwamen omdat we maar niet uitgesekst raakten. Ik denk dat het wekelijkse gemiddelde in die tijd op 8 tot 10 keer lag.. Dit was zo tot een jaar terug ongeveer.

Echter nu, ondertussen nog een jaar verder is alles een beetje voorbij. Niet dat we niet meer verliefd zijn op elkaar, de liefde is nog zeker aanwezig, maar het smoorverliefde gevoel van toen lijkt voorbij te zijn.. In het weekend doen we zowat niets anders meer dan op de bank hangen. De seks is verminderd tot 2 a 3 keer in de week. En de complimentjes zijn ook verdwenen. Ik had laatst mijn haren laten knippen, zelfs tegen hem gezegd dat ik dat had gedaan via whatsapp, maar toen ik thuis kwam geen enkel woord erover gehoord. Ook als ik mooie kleding en jurkjes aandoe, hoor ik geen complimentjes meer.
Ik vind dit allemaal zo jammer, ik wil eigenlijk terug naar het gevoel van een jaar terug..

Denkt hij nu dat ik ondertussen al zo ingepalmd ben, dat hij geen moeite meer hoeft te doen?
Hoort dit erbij in een relatie? Dit is mijn eerste relatie die al zo lang duurt en daardoor heb ik eigenlijk niet echt vergelijkingsmateriaal..
Kan ik er nog iets aan doen om dit te veranderen of moet ik er maar aan wennen en het zo accepteren?
pi_153035069
Daarom, elke 2/3 jaar een nieuwe vriend/vriendin. Opgelost.
Is overal hetzelfde.
U MAD?
  donderdag 28 mei 2015 @ 11:55:46 #3
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_153035122
Jeetje, nog maar 2-3 keer seks per week.........
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_153035143
En wat doe je zelf om de relatie leuk te houden?
Hoe vaak stel jij voor om ergens heen te gaan ipv op de bank hangen?
Hoe vaak verleid je hem?
Hoe vaak geeft jij hem een compliment?
Professioneel gifmenger.
pi_153035229
Maar je bent heel knap TS, dat weet ik zeker.
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:02:44 #7
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_153035269
Je zou eens, en dit klinkt misschien heel raar hoor, met hem kunnen praten.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_153035272
Wat verwacht je dan na 3 jaar :') logisch toch dat hij je niet meer gaat "impalmen"

En van elke week stedentrips, bezoekjes enz. zou ik al snel doodmoe worden. Ik denk dat je blij moet zijn dat jullie dat 2 jaar hebben volgehouden.
pi_153035377
Het klinkt heel gek hoor, maar misschien dat hij in zijn leven ook druk is met andere dingen (werk, studie) en dat hij niet meer de puf heeft om jou te voorzien in al je makken.
pi_153035378
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:57 schreef Buurpoes het volgende:
Hoe vaak verleid je hem?
Ik had hem vier maanden geleden op zijn verjaardag allerlei toegangskaartjes gegeven, zodat we er samen op uit kunnen gaan, maar die liggen nog steeds ongebruikt in de kast..
Verder stel ik vaak voor om te gaan wandelen/ hardlopen etc. in plaats van op de bank hangen..

Verleiden doe ik inderdaad minder, omdat ik het gevoel heb dat hij er nu gewoon minder behoefte aan heeft. En ik wil geen afwijzing :P
Als we bijvoorbeeld vroeger naar bed gingen voor een dutje, hadden we altijd daarvoor of erna seks. Nu houden we elke keer alleen een dutje, worden wakker en gaan we koken :P Hij kon vroeger 2/3 keer achter elkaar, nu hooguit 1 keer op een dag..

Complimentjes geef ik altijd als hij nieuwe kleding draagt of zijn haar heeft laten knippen..
  FOK!fotograaf donderdag 28 mei 2015 @ 12:10:36 #11
364681 over_hedge
pi_153035401
quote:
Niet dat we niet meer verliefd zijn op elkaar, de liefde is nog zeker aanwezig,
Verliefd zijn en houden van is wat anders he.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:11:21 #12
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_153035422
Ik las laatst een artikel dat verliefdheid lang genoeg duurt (in het artikel stond inderdaad ongeveer 3-5 jaar) om een kind te produceren en een beetje opvoeden en vervolgens ebt het weg. Het doel van de mens is om zich voort te planten. Net als in de natuur sommige beesten elkaar voor een half uur "leuk vinden" om te paren en het voortbestaan van de soort te garanderen. Dat las ik dan hè, niet geheel mijn filosofie.
geen.
pi_153035499
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:11 schreef Isis20 het volgende:
Ik las laatst een artikel dat verliefdheid lang genoeg duurt (in het artikel stond inderdaad ongeveer 3-5 jaar) om een kind te produceren en een beetje opvoeden en vervolgens ebt het weg. Het doel van de mens is om zich voort te planten. Net als in de natuur sommige beesten elkaar voor een half uur "leuk vinden" om te paren en het voortbestaan van de soort te garanderen. Dat las ik dan hè, niet geheel mijn filosofie.
Je bent vast erg leuk op feestjes :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2015 12:15:01 ]
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:15:06 #14
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_153035510
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:14 schreef MAHL het volgende:

[..]

Je moet erg leuk zijn op feestjes :)
Ik ga nooit naar feestjes. Ik ben autist.
geen.
pi_153035531
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef RingBewoner het volgende:
Je zou eens, en dit klinkt misschien heel raar hoor, met hem kunnen praten.
Wat moet ik zeggen dan? Dat ik graag het smoorverliefde gevoel terug wil van een jaar terug? :P

Het is gewoon een beetje weggeëbd geloof ik.. We zijn aan elkaar gewend en het spannende van in het begin is weg..
pi_153035544
Zit hij verder wel lekker in zijn vel of loopt het op meerdere punten in zijn leven wat passief?

En waarom ben je zo bang voor afwijzing?
pi_153035552
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef Zolder het volgende:
Wat verwacht je dan na 3 jaar :') logisch toch dat hij je niet meer gaat "impalmen"

En van elke week stedentrips, bezoekjes enz. zou ik al snel doodmoe worden. Ik denk dat je blij moet zijn dat jullie dat 2 jaar hebben volgehouden.
Wordt het elk jaar minder dan dit? Over een jaar dus helemaal geen seks meer en ieder zn eigen leven?
pi_153035582
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Wat moet ik zeggen dan? Dat ik graag het smoorverliefde gevoel terug wil van een jaar terug? :P

Het is gewoon een beetje weggeëbd geloof ik.. We zijn aan elkaar gewend en het spannende van in het begin is weg..
Klopt, wen er maar aan.
pi_153035616
quote:

[..]

Waarom zou je dit niet zo zeggen dan?
Je mist iets, je geeft een referentiekader erbij en dan vraag je hoe hij het ervaart. Heeft hij andere behoeftes gekregen, speelt er iets anders mee?
En belangrijk: Kun je elkaar weer een beetje meer tegemoet komen en zo ja, hoe?
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:19:40 #20
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153035627
Ik wil je graag welkom heten in de relatieclub, zo gaat het altijd. Je kan twee dingen doen: accepteren en gelukkig zijn met het feit dat je iemand hebt of het uitmaken en weer op zoek gaan naar een nieuwe vlam. Verliefdheid is nou simpelweg tijdelijk, hoewel er irritante koppels zijn die dit ontkennen, zie ik het vaak genoeg dat daar de koek ook opeens op is.
graag verwijderen
  Moderator donderdag 28 mei 2015 @ 12:22:37 #21
5428 crew  miss_sly
pi_153035715
quote:

[..]

quote:

[..]

Wordt het elk jaar minder dan dit? Over een jaar dus helemaal geen seks meer en ieder zn eigen leven?
Zoals het was, krijg je niet meer terug. De verliefdheid van in het begin kun je niet terugvinden, want je kent elkaar inmiddels, hebt die fase doorlopen.
Dat wil niet zeggen dat dit het dan moet zijn, maar daar ben je samen bij en daar kun je samen aan werken, als dat is wat je beiden wil.
Communicatie is het toverwoord: met hem praten dus, welteverstaan, en niet met ons :) En niet alleen nu, maar altijd. Niet alleen als je iets aan te merken hebt, maar ook bij fijne dingen. Misschien word je wel gewoon voor elkaar, maar dat wil niet zeggen dat je elkaar dan maar 'for granted' moet nemen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_153035719
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:57 schreef Buurpoes het volgende:
Hoe vaak verleid je hem?
Gewoon praten met hem hierover. En zelf dingen voorstellen/regelen.
pi_153035723
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Scary_Mary het volgende:
Zit hij verder wel lekker in zijn vel of loopt het op meerdere punten in zijn leven wat passief?

En waarom ben je zo bang voor afwijzing?
Hij ondervindt veel stress en problemen door zijn werk.. Dingen lopen daar niet lekker en hij maakt zich er zorgen over.. Een aantal maanden terug moest hij ontzettend veel overuren maken en raakte een beetje overspannen. Nu is dat verbeterd, hij werkt op normale tijden, maar de werkdruk is nog steeds hetzelfde..

Ik kan niet zo goed tegen afwijzingen, als ik iemand verleid, moet hij ook verleid raken :P
Soms als we in bed liggen voor een dutje bijvoorbeeld zoen en streel ik hem, dat doet hij ook en valt daarna in slaap.. Na een aantal keer heb ik dat ook opgegeven, als we gaan liggen gaan we allebei slapen :P
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:23:25 #24
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153035736
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef quirina het volgende:

[..]

Gewoon praten met hem hierover. En zelf dingen voorstellen/regelen.
Ach praten, dan gaat het een paar weekjes goed en dan zakt het langzaam weer in.
graag verwijderen
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:24:29 #25
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153035761
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Hij ondervindt veel stress en problemen door zijn werk.. Dingen lopen daar niet lekker en hij maakt zich er zorgen over.. Een aantal maanden terug moest hij ontzettend veel overuren maken en raakte een beetje overspannen. Nu is dat verbeterd, hij werkt op normale tijden, maar de werkdruk is nog steeds hetzelfde..

Ik kan niet zo goed tegen afwijzingen, als ik iemand verleid, moet hij ook verleid raken :P
Soms als we in bed liggen voor een dutje bijvoorbeeld zoen en streel ik hem, dat doet hij ook en valt daarna in slaap.. Na een aantal keer heb ik dat ook opgegeven, als we gaan liggen gaan we allebei slapen :P
Stop gewoon zijn lul in je mond, als die dan niks doet dan zou ik heel snel wegwezen.
graag verwijderen
pi_153035778
quote:

[..]

Nee joh, dat wordt wel stabiel en is denk ik de overgangsfase van verliefd zijn naar houden van.
pi_153035789
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef Zolder het volgende:

Ben blij dat mijn vent niet zo is. We doen elk weekend wel wat leuks samen.
En hij neemt elke vrijdag een mooi boeket en een fles wijn mee om het weekend en ons geluk te vieren zoals hij dat zelf zegt *;
pi_153035797
quote:

[..]

En als je spontaan iets plant? (niet zozeer seks) maar een uitje bv?
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:26:18 #29
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153035822
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:25 schreef quirina het volgende:

[..]

En hij neemt elke vrijdag een mooi boeket en een fles wijn mee om het weekend en ons geluk te vieren zoals hij dat zelf zegt *;
Waarschijnlijk is die lelijk en is die blij dat die een vriendin heeft.
graag verwijderen
  FOK!fotograaf donderdag 28 mei 2015 @ 12:26:20 #30
364681 over_hedge
pi_153035826
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:25 schreef quirina het volgende:

[..]

Gadver :') :r dat is wel heel erg overdreven en slijmerig. En elke vrijdag. Lekker spontaan dan ook nog.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_153035864
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Gadver :') :r dat is wel heel erg overdreven en slijmerig. En elke vrijdag. Lekker spontaan dan ook nog.
Hij vind dat gewoon leuk om te doen en ik vind het heel schattig.
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:28:14 #32
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153035872
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Inderdaad, daar ga je toch van over je nek. Het is vrijdag, wat voor bos en fles wijn zal ik nu weer krijgen? Nee, we houden de spanning er in hoor.
graag verwijderen
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:29:07 #33
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_153035897
quote:

[..]

Dat zou je kunnen proberen. Het is waarschijnlijk effectiever dan hier een topic openen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_153036024
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Inderdaad, daar ga je toch van over je nek. Het is vrijdag, wat voor bos en fles wijn zal ik nu weer krijgen? Nee, we houden de spanning er in hoor.
Ik leer er wel van om diverse soorten wijn te waarderen en hij vind bloemen en wijn gezellig.
Ik hou ook van bloemen en wijn. Is nooit saai!
En in de wintermaanden is het altijd haardje aan en kaarsjes O+
pi_153036063
quote:

[..]

Tsja, als hij dat mee neemt naar huis, is het dan realistisch om te verwachten dat hij zich net als een jaar geleden voelt? Ik kan begrijpen dat als het een langere periode duurt, je begrip een beetje opraakt. Maar als je er niet over gepraat hebt, hoe moet hij dan weten wat voor effect het op je heeft? Hoe weet jij hoe jouw gedrag effect op hem heeft? Ik lees in je OP voornamelijk wat jij als een probleem ervaart en dan zou je zeggen dat zijn situatie daar een wezenlijk onderdeel van is. Echter noem je dat niet, dus je zou ook best kunnen stellen dat jij misschien ook niet zoveel rekening met hem houdt (voor zijn gevoel) als jij zou willen denken.

quote:
Dus omdat jij issues hebt, moet hij maar even reageren zoals jij wil, want anders voel jij je kut. Dat hij zich kut voelt, dat is even wat minder relevant.

quote:
Een aantal keer in een paar voor hem zeer drukke maanden, meid wat een drama. Je vent klinkt alsof hij veel op z'n bordje heeft, maar dat vind jij kennelijk lang genoeg geduurd. Als je wil dat je partner zich met jouw behoeftes bezig houdt, dan zul je dat andersom ook moeten doen.
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:35:04 #36
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153036085
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:33 schreef quirina het volgende:

[..]

Ik leer er wel van om diverse soorten wijn te waarderen en hij vind bloemen en wijn gezellig.
Bloemen mooi vinden als man, jij bent zijn eerste vriendin?
graag verwijderen
  FOK!fotograaf donderdag 28 mei 2015 @ 12:35:42 #37
364681 over_hedge
pi_153036106
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:33 schreef quirina het volgende:

[..]

Weet je heel zeker dat hij niet stiekem op mannen valt?
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:36:15 #38
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153036129
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Tsja, als hij dat mee neemt naar huis, is het dan realistisch om te verwachten dat hij zich net als een jaar geleden voelt? Ik kan begrijpen dat als het een langere periode duurt, je begrip een beetje opraakt. Maar als je er niet over gepraat hebt, hoe moet hij dan weten wat voor effect het op je heeft? Hoe weet jij hoe jouw gedrag effect op hem heeft? Ik lees in je OP voornamelijk wat jij als een probleem ervaart en dan zou je zeggen dat zijn situatie daar een wezenlijk onderdeel van is. Echter noem je dat niet, dus je zou ook best kunnen stellen dat jij misschien ook niet zoveel rekening met hem houdt (voor zijn gevoel) als jij zou willen denken.

[..]

Dus omdat jij issues hebt, moet hij maar even reageren zoals jij wil, want anders voel jij je kut. Dat hij zich kut voelt, dat is even wat minder relevant.

[..]

Een aantal keer in een paar voor hem zeer drukke maanden, meid wat een drama. Je vent klinkt alsof hij veel op z'n bordje heeft, maar dat vind jij kennelijk lang genoeg geduurd. Als je wil dat je partner zich met jouw behoeftes bezig houdt, dan zul je dat andersom ook moeten doen.
Ja, want als je het wat zwaar hebt op je werk kun je je vriendin echt meer weer verwennen terwijl zij hem nog wil verleiden ook. Als ik een zware dag zou hebben, dan zou ik juist blij zijn met iemand die me wat aandacht wil geven op dat vlak. Mensen en hun overdreven problemen van tegenwoordig, paar uurtjes overwerken, boehoehoe.
graag verwijderen
pi_153036189
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Ja, want als je het wat zwaar hebt op je werk kun je je vriendin echt meer weer verwennen terwijl zij hem nog wil verleiden ook.
Er is nog 2-3x in de week seks en ze geeft ook aan dat zij zelf minder verleidt omdat ze bang is om afgewezen te worden. Het gaat om de dynamiek in zijn geheel.
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:39:16 #40
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153036223
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Er is nog 2-3x in de week seks en ze geeft ook aan dat zij zelf minder verleidt omdat ze bang is om afgewezen te worden. Het gaat om de dynamiek in zijn geheel.
Waarom is ze bang om afgewezen te worden, omdat ze is afgewezen. Wanneer mannen sex gaan afwijzen, dan is er echt wel iets mis.
graag verwijderen
pi_153036365
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:39 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Waarom is ze bang om afgewezen te worden, omdat ze is afgewezen.
Ja man, bekende libidokillers als stress en (over)vermoeidheid moet je ook echt persoonlijk opvatten. Zeker als er nog regelmatig geneukt wordt en al helemaal als je als partner zelf te beroerd bent om er een gesprek over aan te gaan.
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:46:40 #42
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153036459
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:43 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja man, bekende libidokillers als stress en (over)vermoeidheid moet je ook echt persoonlijk opvatten. Zeker als er nog regelmatig geneukt wordt en al helemaal als je als partner te beroerd bent om er een gesprek over aan te gaan.
Als ik de overige dingen lees komt het op mij meer over als een normale relatie, de eerste drie jaar is alles leuk en geweldig en langzaam gaat het saai worden en komt de sleur erin. Zij is op zoek naar een verliefheidsgevoel, maar zoals ik hier al wel vaker heb geschreven krijg je dat NOOIT meer terug, omdat je relatie de volgende fase is ingegaan. Je kan het echt wel weer wat leuker maken, zeker wel, maar dat gevoel moet je echt niet gaan najagen. Bij mij is de verliefdheid vaak na een jaar al wel weg.
graag verwijderen
pi_153036494
Verhaal in de OP komt me bekend voor, alleen bij mij is dat meestal na 3 maanden al dat ik op de ander uitgekeken ben :')
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:48:41 #44
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153036513
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Verhaal in de OP komt me bekend voor, alleen bij mij is dat meestal na 3 maanden al dat ik op de ander uitgekeken ben :')
Oh en ik dacht dat ik het al kort had. Ik snap ook niet waar al die vrouwen om zeuren, gaat er toch gewoon om dat je iemand graag ziet, gek mee bent, maar nee iedere vrouw wil tegenwoordig nog 60 jaar vlinders in haar buik. _O-
graag verwijderen
pi_153036648
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:48 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Oh en ik dacht dat ik het al kort had. Ik snap ook niet waar al die vrouwen om zeuren, gaat er toch gewoon om dat je iemand graag ziet, gek mee bent, maar nee iedere vrouw wil tegenwoordig nog 60 jaar vlinders in haar buik. _O-
Komt door al die romantische films die ze kijken en gelukkige andere stelletjes die ze zien op Facebook. Totaal geen realiteitsbesef meer.
pi_153037159
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:25 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

En als je spontaan iets plant? (niet zozeer seks) maar een uitje bv?
Ik wil hem niet opdringen ergens naartoe te gaan.. Ik heb dus al vier maanden geleden toegangskaartjes gegeven voor bijvoorbeeld Madame Tussauds, Musea, hotelovernachting in een stad en bioskaartjes. Ook heb ik pas geleden nog voorgesteld op dingen te ondernemen die we nog graag wilden doen, zoals naar de outlet in Roermond gaan enzo..
Het komt er steeds niet van terecht..

Eerst dacht ik dat we thuis bleven door het weer, was tenslotte winter en koud, maar tegenwoordig is het lente en mooi wandel en reisweer.. Alleen doen we nog steeds niets, behalve soms een uurtje wandelen.
pi_153037212
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Ik wil hem niet opdringen ergens naartoe te gaan.. Ik heb dus al vier maanden geleden toegangskaartjes gegeven voor bijvoorbeeld Madame Tussauds, Musea, hotelovernachting in een stad en bioskaartjes. Ook heb ik pas geleden nog voorgesteld op dingen te ondernemen die we nog graag wilden doen, zoals naar de outlet in Roermond gaan enzo..

Eerst dacht ik dat we thuis bleven door het weer, was tenslotte winter en koud, maar tegenwoordig is het lente en mooi wandel en reisweer.. Alleen doen we nog steeds niets, behalve soms een uurtje wandelen.
Nou probeer gewoon eens in de ochtend te zeggen: Kom op, ik heb gereserveerd voor .... we gaan er vandaag heen! Probeer dan zelf in actie te komen en het voortouw te nemen. Ik neem aan dat hij niet op zn vrije dag de hele dag thuis zit, dus probeer t!
~ Bonito La Risa ~
pi_153037255
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Dan plan je een verrassingsuitje. "blokkeer die dag/avond in je agenda, ik heb wat tofs bedacht"

En dan niet suf gaan winkelen he? ;(
En aan t einde van t uitje vertel je dat hij aan de beurt is. :D

Dit doen vrienden van mij, bevalt hun prima.
Professioneel gifmenger.
pi_153037296
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik vind 2-3x weinig en heb behoefte aan meer. Niet omdat ik zo gek ben op seks, maar ik vind het gevoel van verbondenheid bij seks erg fijn.
En ja, na een aantal keer afgewezen te worden, durf ik niet meer zo goed.

Als ik op straat loop, word ik zo vaak aangesproken door mannen en krijg ik complimentjes. Thuis krijg ik dat van mijn eigen vriend niet meer en dat vind ik jammer.. Blijkbaar ben ik nog wel aantrekkelijk voor andere mannen, maar valt dat bij mijn eigen vriend niet meer op. Of hij neemt niet meer de moeite om dat aan te geven, terwijl ik ook wel bevestiging nodig heb van hem af en toe..
pi_153037325
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')