abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153035864
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Gadver :') :r dat is wel heel erg overdreven en slijmerig. En elke vrijdag. Lekker spontaan dan ook nog.
Hij vind dat gewoon leuk om te doen en ik vind het heel schattig.
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:28:14 #32
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153035872
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Gadver :') :r dat is wel heel erg overdreven en slijmerig. En elke vrijdag. Lekker spontaan dan ook nog.
Inderdaad, daar ga je toch van over je nek. Het is vrijdag, wat voor bos en fles wijn zal ik nu weer krijgen? Nee, we houden de spanning er in hoor.
graag verwijderen
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:29:07 #33
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_153035897
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Wat moet ik zeggen dan? Dat ik graag het smoorverliefde gevoel terug wil van een jaar terug? :P

Het is gewoon een beetje weggeëbd geloof ik.. We zijn aan elkaar gewend en het spannende van in het begin is weg..
Dat zou je kunnen proberen. Het is waarschijnlijk effectiever dan hier een topic openen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_153036024
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Inderdaad, daar ga je toch van over je nek. Het is vrijdag, wat voor bos en fles wijn zal ik nu weer krijgen? Nee, we houden de spanning er in hoor.
Ik leer er wel van om diverse soorten wijn te waarderen en hij vind bloemen en wijn gezellig.
Ik hou ook van bloemen en wijn. Is nooit saai!
En in de wintermaanden is het altijd haardje aan en kaarsjes O+
pi_153036063
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Hij ondervindt veel stress en problemen door zijn werk.. Dingen lopen daar niet lekker en hij maakt zich er zorgen over.. Een aantal maanden terug moest hij ontzettend veel overuren maken en raakte een beetje overspannen. Nu is dat verbeterd, hij werkt op normale tijden, maar de werkdruk is nog steeds hetzelfde..
Tsja, als hij dat mee neemt naar huis, is het dan realistisch om te verwachten dat hij zich net als een jaar geleden voelt? Ik kan begrijpen dat als het een langere periode duurt, je begrip een beetje opraakt. Maar als je er niet over gepraat hebt, hoe moet hij dan weten wat voor effect het op je heeft? Hoe weet jij hoe jouw gedrag effect op hem heeft? Ik lees in je OP voornamelijk wat jij als een probleem ervaart en dan zou je zeggen dat zijn situatie daar een wezenlijk onderdeel van is. Echter noem je dat niet, dus je zou ook best kunnen stellen dat jij misschien ook niet zoveel rekening met hem houdt (voor zijn gevoel) als jij zou willen denken.

quote:
Ik kan niet zo goed tegen afwijzingen, als ik iemand verleid, moet hij ook verleid raken :P
Dus omdat jij issues hebt, moet hij maar even reageren zoals jij wil, want anders voel jij je kut. Dat hij zich kut voelt, dat is even wat minder relevant.

quote:
Soms als we in bed liggen voor een dutje bijvoorbeeld zoen en streel ik hem, dat doet hij ook en valt daarna in slaap.. Na een aantal keer heb ik dat ook opgegeven, als we gaan liggen gaan we allebei slapen :P
Een aantal keer in een paar voor hem zeer drukke maanden, meid wat een drama. Je vent klinkt alsof hij veel op z'n bordje heeft, maar dat vind jij kennelijk lang genoeg geduurd. Als je wil dat je partner zich met jouw behoeftes bezig houdt, dan zul je dat andersom ook moeten doen.
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:35:04 #36
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153036085
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:33 schreef quirina het volgende:

[..]

Ik leer er wel van om diverse soorten wijn te waarderen en hij vind bloemen en wijn gezellig.
Bloemen mooi vinden als man, jij bent zijn eerste vriendin?
graag verwijderen
  FOK!fotograaf donderdag 28 mei 2015 @ 12:35:42 #37
364681 over_hedge
pi_153036106
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:33 schreef quirina het volgende:

[..]

Weet je heel zeker dat hij niet stiekem op mannen valt?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:36:15 #38
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153036129
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Tsja, als hij dat mee neemt naar huis, is het dan realistisch om te verwachten dat hij zich net als een jaar geleden voelt? Ik kan begrijpen dat als het een langere periode duurt, je begrip een beetje opraakt. Maar als je er niet over gepraat hebt, hoe moet hij dan weten wat voor effect het op je heeft? Hoe weet jij hoe jouw gedrag effect op hem heeft? Ik lees in je OP voornamelijk wat jij als een probleem ervaart en dan zou je zeggen dat zijn situatie daar een wezenlijk onderdeel van is. Echter noem je dat niet, dus je zou ook best kunnen stellen dat jij misschien ook niet zoveel rekening met hem houdt (voor zijn gevoel) als jij zou willen denken.

[..]

Dus omdat jij issues hebt, moet hij maar even reageren zoals jij wil, want anders voel jij je kut. Dat hij zich kut voelt, dat is even wat minder relevant.

[..]

Een aantal keer in een paar voor hem zeer drukke maanden, meid wat een drama. Je vent klinkt alsof hij veel op z'n bordje heeft, maar dat vind jij kennelijk lang genoeg geduurd. Als je wil dat je partner zich met jouw behoeftes bezig houdt, dan zul je dat andersom ook moeten doen.
Ja, want als je het wat zwaar hebt op je werk kun je je vriendin echt meer weer verwennen terwijl zij hem nog wil verleiden ook. Als ik een zware dag zou hebben, dan zou ik juist blij zijn met iemand die me wat aandacht wil geven op dat vlak. Mensen en hun overdreven problemen van tegenwoordig, paar uurtjes overwerken, boehoehoe.
graag verwijderen
pi_153036189
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Ja, want als je het wat zwaar hebt op je werk kun je je vriendin echt meer weer verwennen terwijl zij hem nog wil verleiden ook.
Er is nog 2-3x in de week seks en ze geeft ook aan dat zij zelf minder verleidt omdat ze bang is om afgewezen te worden. Het gaat om de dynamiek in zijn geheel.
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:39:16 #40
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153036223
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Er is nog 2-3x in de week seks en ze geeft ook aan dat zij zelf minder verleidt omdat ze bang is om afgewezen te worden. Het gaat om de dynamiek in zijn geheel.
Waarom is ze bang om afgewezen te worden, omdat ze is afgewezen. Wanneer mannen sex gaan afwijzen, dan is er echt wel iets mis.
graag verwijderen
pi_153036365
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:39 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Waarom is ze bang om afgewezen te worden, omdat ze is afgewezen.
Ja man, bekende libidokillers als stress en (over)vermoeidheid moet je ook echt persoonlijk opvatten. Zeker als er nog regelmatig geneukt wordt en al helemaal als je als partner zelf te beroerd bent om er een gesprek over aan te gaan.
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:46:40 #42
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153036459
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:43 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja man, bekende libidokillers als stress en (over)vermoeidheid moet je ook echt persoonlijk opvatten. Zeker als er nog regelmatig geneukt wordt en al helemaal als je als partner te beroerd bent om er een gesprek over aan te gaan.
Als ik de overige dingen lees komt het op mij meer over als een normale relatie, de eerste drie jaar is alles leuk en geweldig en langzaam gaat het saai worden en komt de sleur erin. Zij is op zoek naar een verliefheidsgevoel, maar zoals ik hier al wel vaker heb geschreven krijg je dat NOOIT meer terug, omdat je relatie de volgende fase is ingegaan. Je kan het echt wel weer wat leuker maken, zeker wel, maar dat gevoel moet je echt niet gaan najagen. Bij mij is de verliefdheid vaak na een jaar al wel weg.
graag verwijderen
pi_153036494
Verhaal in de OP komt me bekend voor, alleen bij mij is dat meestal na 3 maanden al dat ik op de ander uitgekeken ben :')
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:48:41 #44
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153036513
quote:
10s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:48 schreef Kper_Norci het volgende:
Verhaal in de OP komt me bekend voor, alleen bij mij is dat meestal na 3 maanden al dat ik op de ander uitgekeken ben :')
Oh en ik dacht dat ik het al kort had. Ik snap ook niet waar al die vrouwen om zeuren, gaat er toch gewoon om dat je iemand graag ziet, gek mee bent, maar nee iedere vrouw wil tegenwoordig nog 60 jaar vlinders in haar buik. _O-
graag verwijderen
pi_153036648
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:48 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Oh en ik dacht dat ik het al kort had. Ik snap ook niet waar al die vrouwen om zeuren, gaat er toch gewoon om dat je iemand graag ziet, gek mee bent, maar nee iedere vrouw wil tegenwoordig nog 60 jaar vlinders in haar buik. _O-
Komt door al die romantische films die ze kijken en gelukkige andere stelletjes die ze zien op Facebook. Totaal geen realiteitsbesef meer.
pi_153037159
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:25 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

En als je spontaan iets plant? (niet zozeer seks) maar een uitje bv?
Ik wil hem niet opdringen ergens naartoe te gaan.. Ik heb dus al vier maanden geleden toegangskaartjes gegeven voor bijvoorbeeld Madame Tussauds, Musea, hotelovernachting in een stad en bioskaartjes. Ook heb ik pas geleden nog voorgesteld op dingen te ondernemen die we nog graag wilden doen, zoals naar de outlet in Roermond gaan enzo..
Het komt er steeds niet van terecht..

Eerst dacht ik dat we thuis bleven door het weer, was tenslotte winter en koud, maar tegenwoordig is het lente en mooi wandel en reisweer.. Alleen doen we nog steeds niets, behalve soms een uurtje wandelen.
pi_153037212
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Ik wil hem niet opdringen ergens naartoe te gaan.. Ik heb dus al vier maanden geleden toegangskaartjes gegeven voor bijvoorbeeld Madame Tussauds, Musea, hotelovernachting in een stad en bioskaartjes. Ook heb ik pas geleden nog voorgesteld op dingen te ondernemen die we nog graag wilden doen, zoals naar de outlet in Roermond gaan enzo..

Eerst dacht ik dat we thuis bleven door het weer, was tenslotte winter en koud, maar tegenwoordig is het lente en mooi wandel en reisweer.. Alleen doen we nog steeds niets, behalve soms een uurtje wandelen.
Nou probeer gewoon eens in de ochtend te zeggen: Kom op, ik heb gereserveerd voor .... we gaan er vandaag heen! Probeer dan zelf in actie te komen en het voortouw te nemen. Ik neem aan dat hij niet op zn vrije dag de hele dag thuis zit, dus probeer t!
~ Bonito La Risa ~
pi_153037255
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Dan plan je een verrassingsuitje. "blokkeer die dag/avond in je agenda, ik heb wat tofs bedacht"

En dan niet suf gaan winkelen he? ;(
En aan t einde van t uitje vertel je dat hij aan de beurt is. :D

Dit doen vrienden van mij, bevalt hun prima.
Professioneel gifmenger.
pi_153037296
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik vind 2-3x weinig en heb behoefte aan meer. Niet omdat ik zo gek ben op seks, maar ik vind het gevoel van verbondenheid bij seks erg fijn.
En ja, na een aantal keer afgewezen te worden, durf ik niet meer zo goed.

Als ik op straat loop, word ik zo vaak aangesproken door mannen en krijg ik complimentjes. Thuis krijg ik dat van mijn eigen vriend niet meer en dat vind ik jammer.. Blijkbaar ben ik nog wel aantrekkelijk voor andere mannen, maar valt dat bij mijn eigen vriend niet meer op. Of hij neemt niet meer de moeite om dat aan te geven, terwijl ik ook wel bevestiging nodig heb van hem af en toe..
pi_153037325
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
pi_153037359
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:53 schreef MAHL het volgende:

[..]

Komt door al die romantische films die ze kijken en gelukkige andere stelletjes die ze zien op Facebook. Totaal geen realiteitsbesef meer.
Ja ik begrijp dat opzich wel, je ziet tegenwoordig zoveel fb post: Gezellig met mn schatje de stad in geweest... Met een super happy selfie met elkaar... :r Ugh Mijn vriendin is ook zo iemand. Continu alles doen met dr vriend, continu foto's van haar met dr vriend :r nee dankje, ik weet zelf beter met mijn vriend.. Maar er zijn zat mensen die denken: zo'n relatie is gezond, dat wil ik ook, waarom heb ik dat niet? waarom brengt mijn vriend nooit bloemen mee? waarom wilt mijn vriend niet continu selfies maken? waarom ... en zo gaan ze vaak ook zelf denken dat hun relatie niet goed zit...
~ Bonito La Risa ~
pi_153037413
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Ik vind 2-3x weinig en heb behoefte aan meer. Niet omdat ik zo gek ben op seks, maar ik vind het gevoel van verbondenheid bij seks erg fijn.

Als ik op straat loop, word ik zo vaak aangesproken door mannen en krijg ik complimentjes. Thuis krijg ik dat van mijn eigen vriend niet meer en dat vind ik jammer.. Blijkbaar ben ik nog wel aantrekkelijk voor andere mannen, maar valt dat bij mijn eigen vriend niet meer op. Of hij neemt niet meer de moeite om dat aan te geven, terwijl ik ook wel bevestiging nodig heb van hem af en toe..
Geloof me, 2/3 pw is nog aardig veel als je in een relatie van 3jaar zit.

Je moet begrijpen dat hij jou iedere dag ziet, en dat hij het van jou gewend is dat je er leuk uitziet.

Heb je hem weleens gevraagd waarom hij geen complimentjes meer geeft?
~ Bonito La Risa ~
pi_153037425
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Nou probeer gewoon eens in de ochtend te zeggen: Kom op, ik heb gereserveerd voor .... we gaan er vandaag heen! Probeer dan zelf in actie te komen en het voortouw te nemen. Ik neem aan dat hij niet op zn vrije dag de hele dag thuis zit, dus probeer t!
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Dan plan je een verrassingsuitje. "blokkeer die dag/avond in je agenda, ik heb wat tofs bedacht"

En dan niet suf gaan winkelen he? ;(
En aan t einde van t uitje vertel je dat hij aan de beurt is. :D

Dit doen vrienden van mij, bevalt hun prima.
Dit ga ik maar eens proberen volgende week. Dan wordt het ook nog eens mooi weer, even kijken of we een middagje naar het strand en daarna uit eten kunnen bijvoorbeeld..
pi_153037458
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef MAHL het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Hij is 30 en ik 24
pi_153037460
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:15 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

[..]

Dit ga ik maar eens proberen volgende week. Dan wordt het ook nog eens mooi weer, even kijken of we een middagje naar het strand en daarna uit eten kunnen bijvoorbeeld..
^O^ ^O^ gelijk kijken welk restaurant en gelijk reserveren, kijk gelijk voor alternatief als het slecht weer is, niet meer terug krabbelen :P
~ Bonito La Risa ~
pi_153037771
quote:

[..]

Jij ja, zijn behoeftes zijn niet belangrijk ofzo?
Je bent niet eens gek op seks, maar jij moet gewoon bevestiging hebben ongeacht of je partner überhaupt wel die verbondenheid met je kan en wil voelen.

quote:
Als ik op straat loop, word ik zo vaak aangesproken door mannen en krijg ik complimentjes. Thuis krijg ik dat van mijn eigen vriend niet meer en dat vind ik jammer.. Blijkbaar ben ik nog wel aantrekkelijk voor andere mannen, maar valt dat bij mijn eigen vriend niet meer op.
Als je echt niet meer aantrekkelijk was, dan neukt ie je ook niet meer 2-3 keer per week. Het zou ook zo maar kunnen dat jij geen oog meer hebt voor wat hij je wel geeft, vanwege je eigen onzekerheidsissues. Lijkt me vrij duidelijk ook dat je liever andere mannen en hun complimentjes erbij haalt, dan dat je een gesprek aan gaat met je partner. Puur ter bevestiging voor jezelf.

quote:
Of hij neemt niet meer de moeite om dat aan te geven, terwijl ik ook wel bevestiging nodig heb van hem af en toe..
Hij zal het misschien ook af en toe nodig hebben om te horen als je ergens zo erg mee zit, maar die verbondenheid wil je dan weer heel typisch niet aangaan. Wie neemt er dan geen moeite meer?

Wees eerlijk tegen je vriend en ga of samen eraan werken of trek de stekker eruit. Doe je het laatste wees je dan bewust dat als je alleen je vent inruilt voor een nieuwe, je straks dit probleem net zo hard weer tegen gaat komen. Omdat het ook aan jou ligt en daar helpt geen nieuwe dude aan op de lange termijn.
  donderdag 28 mei 2015 @ 13:25:36 #57
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_153037796
Sowieso komt dit van twee kanten hé. Wellicht is het zo dat de vonk er uit is, maar doe je er zelf ook nog wel genoeg aan om die te voeden?

En elkaar scherp houden (nee, niet alleen op die manier ;') ) en op elkaars fouten wijzen hoort er ook bij, als iemand structureel het kopje er bij laat hangen en je afwijst, dan is dat een goede gelegenheid om daar je mond eens over open te trekken. We hebben het allemaal druk op het werk, dat is geen excuus meer tegenwoordig.
pi_153037873
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Hij is 30 en ik 24
Werk jij fulltime?
  donderdag 28 mei 2015 @ 13:49:51 #59
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153038637
quote:

[..]

Nee, maar dat is misschien toch iets van je eigen onzekerheid. Ik heb hetzelfde meegemaakt en na 3/4 jaar ga je gewoon iemand niet constant meer complimentjes geven, je zegt nog wel eens wat zie je er leuk uit, maar gewoon je voelt dat er een verandering heeft plaatsgevonden. De waarheid is gewoon dat je daar nog weinig aan kan doen, als je net bij elkaar bent dan is bij elkaar op de bank zitten vaak al voldoende, maar na verloop van tijd krijg je steeds meer een gevoel dat je wat moet gaan doen om het nog leuk te houden. Misschien is dit je eerste serieuze relatie en dan heb je die dingen eigenlijk ook nog niet meegemaakt, echter durf ik wel te stellen dat het in de meeste relaties zo gaat. Je moet eigenlijk geen leuke dingen hoeven te doen om het leuk te hebben, hoewel ik ook weinig zin had om het hele weekend als een zoutzak op de bank te gaan zitten.
graag verwijderen
pi_153038846
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:25 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Sowieso komt dit van twee kanten hé. Wellicht is het zo dat de vonk er uit is, maar doe je er zelf ook nog wel genoeg aan om die te voeden?

En elkaar scherp houden (nee, niet alleen op die manier ;') ) en op elkaars fouten wijzen hoort er ook bij, als iemand structureel het kopje er bij laat hangen en je afwijst, dan is dat een goede gelegenheid om daar je mond eens over open te trekken. We hebben het allemaal druk op het werk, dat is geen excuus meer tegenwoordig.
Ik probeer nog wel moeite te doen. Als we op de bank liggen film te kijken, aai en streel ik hem en geef hem kusjes. Tijdens het koken/huishouden doen/ tuinieren etc. geef ik hem aandacht. Ik doe romantische dingen, zoals spontaan een kaartje sturen met onze foto erop, een boekje gemaakt met onze foto's en teksten met herinneringen aan die dagen erop.

Hij is goed in gitaar spelen en teksten schrijven over ons, dat deed hij in het begin van de relatie.. Ik kreeg toen allerlei creatieve cadeautjes tijdens onze belangrijke dagen.
Het afgelopen jaar heeft hij zowat niets romantisch meer gedaan, op de belangrijke dagen krijg ik nu cadeautjes die gewoon te koop zijn en waar niet echt moeite in is gestoken..

Zeur en verwacht ik te veel? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')