abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153037359
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:53 schreef MAHL het volgende:

[..]

Komt door al die romantische films die ze kijken en gelukkige andere stelletjes die ze zien op Facebook. Totaal geen realiteitsbesef meer.
Ja ik begrijp dat opzich wel, je ziet tegenwoordig zoveel fb post: Gezellig met mn schatje de stad in geweest... Met een super happy selfie met elkaar... :r Ugh Mijn vriendin is ook zo iemand. Continu alles doen met dr vriend, continu foto's van haar met dr vriend :r nee dankje, ik weet zelf beter met mijn vriend.. Maar er zijn zat mensen die denken: zo'n relatie is gezond, dat wil ik ook, waarom heb ik dat niet? waarom brengt mijn vriend nooit bloemen mee? waarom wilt mijn vriend niet continu selfies maken? waarom ... en zo gaan ze vaak ook zelf denken dat hun relatie niet goed zit...
~ Bonito La Risa ~
pi_153037413
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Ik vind 2-3x weinig en heb behoefte aan meer. Niet omdat ik zo gek ben op seks, maar ik vind het gevoel van verbondenheid bij seks erg fijn.
En ja, na een aantal keer afgewezen te worden, durf ik niet meer zo goed.

Als ik op straat loop, word ik zo vaak aangesproken door mannen en krijg ik complimentjes. Thuis krijg ik dat van mijn eigen vriend niet meer en dat vind ik jammer.. Blijkbaar ben ik nog wel aantrekkelijk voor andere mannen, maar valt dat bij mijn eigen vriend niet meer op. Of hij neemt niet meer de moeite om dat aan te geven, terwijl ik ook wel bevestiging nodig heb van hem af en toe..
Geloof me, 2/3 pw is nog aardig veel als je in een relatie van 3jaar zit.

Je moet begrijpen dat hij jou iedere dag ziet, en dat hij het van jou gewend is dat je er leuk uitziet.

Heb je hem weleens gevraagd waarom hij geen complimentjes meer geeft?
~ Bonito La Risa ~
pi_153037425
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Nou probeer gewoon eens in de ochtend te zeggen: Kom op, ik heb gereserveerd voor .... we gaan er vandaag heen! Probeer dan zelf in actie te komen en het voortouw te nemen. Ik neem aan dat hij niet op zn vrije dag de hele dag thuis zit, dus probeer t!
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Dan plan je een verrassingsuitje. "blokkeer die dag/avond in je agenda, ik heb wat tofs bedacht"

En dan niet suf gaan winkelen he? ;(
En aan t einde van t uitje vertel je dat hij aan de beurt is. :D

Dit doen vrienden van mij, bevalt hun prima.
Dit ga ik maar eens proberen volgende week. Dan wordt het ook nog eens mooi weer, even kijken of we een middagje naar het strand en daarna uit eten kunnen bijvoorbeeld..
pi_153037458
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef MAHL het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Hij is 30 en ik 24
pi_153037460
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:15 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

[..]

Dit ga ik maar eens proberen volgende week. Dan wordt het ook nog eens mooi weer, even kijken of we een middagje naar het strand en daarna uit eten kunnen bijvoorbeeld..
^O^ ^O^ gelijk kijken welk restaurant en gelijk reserveren, kijk gelijk voor alternatief als het slecht weer is, niet meer terug krabbelen :P
~ Bonito La Risa ~
pi_153037771
quote:

[..]

Ik vind 2-3x weinig en heb behoefte aan meer. Niet omdat ik zo gek ben op seks, maar ik vind het gevoel van verbondenheid bij seks erg fijn.
Jij ja, zijn behoeftes zijn niet belangrijk ofzo?
Je bent niet eens gek op seks, maar jij moet gewoon bevestiging hebben ongeacht of je partner überhaupt wel die verbondenheid met je kan en wil voelen.

quote:
Als ik op straat loop, word ik zo vaak aangesproken door mannen en krijg ik complimentjes. Thuis krijg ik dat van mijn eigen vriend niet meer en dat vind ik jammer.. Blijkbaar ben ik nog wel aantrekkelijk voor andere mannen, maar valt dat bij mijn eigen vriend niet meer op.
Als je echt niet meer aantrekkelijk was, dan neukt ie je ook niet meer 2-3 keer per week. Het zou ook zo maar kunnen dat jij geen oog meer hebt voor wat hij je wel geeft, vanwege je eigen onzekerheidsissues. Lijkt me vrij duidelijk ook dat je liever andere mannen en hun complimentjes erbij haalt, dan dat je een gesprek aan gaat met je partner. Puur ter bevestiging voor jezelf.

quote:
Of hij neemt niet meer de moeite om dat aan te geven, terwijl ik ook wel bevestiging nodig heb van hem af en toe..
Hij zal het misschien ook af en toe nodig hebben om te horen als je ergens zo erg mee zit, maar die verbondenheid wil je dan weer heel typisch niet aangaan. Wie neemt er dan geen moeite meer?

Wees eerlijk tegen je vriend en ga of samen eraan werken of trek de stekker eruit. Doe je het laatste wees je dan bewust dat als je alleen je vent inruilt voor een nieuwe, je straks dit probleem net zo hard weer tegen gaat komen. Omdat het ook aan jou ligt en daar helpt geen nieuwe dude aan op de lange termijn.
  donderdag 28 mei 2015 @ 13:25:36 #57
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_153037796
Sowieso komt dit van twee kanten hé. Wellicht is het zo dat de vonk er uit is, maar doe je er zelf ook nog wel genoeg aan om die te voeden?

En elkaar scherp houden (nee, niet alleen op die manier ;') ) en op elkaars fouten wijzen hoort er ook bij, als iemand structureel het kopje er bij laat hangen en je afwijst, dan is dat een goede gelegenheid om daar je mond eens over open te trekken. We hebben het allemaal druk op het werk, dat is geen excuus meer tegenwoordig.
pi_153037873
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Hij is 30 en ik 24
Werk jij fulltime?
  donderdag 28 mei 2015 @ 13:49:51 #59
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153038637
quote:

[..]

Als ik op straat loop, word ik zo vaak aangesproken door mannen en krijg ik complimentjes. Thuis krijg ik dat van mijn eigen vriend niet meer en dat vind ik jammer.. Blijkbaar ben ik nog wel aantrekkelijk voor andere mannen, maar valt dat bij mijn eigen vriend niet meer op. Of hij neemt niet meer de moeite om dat aan te geven, terwijl ik ook wel bevestiging nodig heb van hem af en toe..
Nee, maar dat is misschien toch iets van je eigen onzekerheid. Ik heb hetzelfde meegemaakt en na 3/4 jaar ga je gewoon iemand niet constant meer complimentjes geven, je zegt nog wel eens wat zie je er leuk uit, maar gewoon je voelt dat er een verandering heeft plaatsgevonden. De waarheid is gewoon dat je daar nog weinig aan kan doen, als je net bij elkaar bent dan is bij elkaar op de bank zitten vaak al voldoende, maar na verloop van tijd krijg je steeds meer een gevoel dat je wat moet gaan doen om het nog leuk te houden. Misschien is dit je eerste serieuze relatie en dan heb je die dingen eigenlijk ook nog niet meegemaakt, echter durf ik wel te stellen dat het in de meeste relaties zo gaat. Je moet eigenlijk geen leuke dingen hoeven te doen om het leuk te hebben, hoewel ik ook weinig zin had om het hele weekend als een zoutzak op de bank te gaan zitten.
graag verwijderen
pi_153038846
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:25 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Sowieso komt dit van twee kanten hé. Wellicht is het zo dat de vonk er uit is, maar doe je er zelf ook nog wel genoeg aan om die te voeden?

En elkaar scherp houden (nee, niet alleen op die manier ;') ) en op elkaars fouten wijzen hoort er ook bij, als iemand structureel het kopje er bij laat hangen en je afwijst, dan is dat een goede gelegenheid om daar je mond eens over open te trekken. We hebben het allemaal druk op het werk, dat is geen excuus meer tegenwoordig.
Ik probeer nog wel moeite te doen. Als we op de bank liggen film te kijken, aai en streel ik hem en geef hem kusjes. Tijdens het koken/huishouden doen/ tuinieren etc. geef ik hem aandacht. Ik doe romantische dingen, zoals spontaan een kaartje sturen met onze foto erop, een boekje gemaakt met onze foto's en teksten met herinneringen aan die dagen erop.

Hij is goed in gitaar spelen en teksten schrijven over ons, dat deed hij in het begin van de relatie.. Ik kreeg toen allerlei creatieve cadeautjes tijdens onze belangrijke dagen.
Het afgelopen jaar heeft hij zowat niets romantisch meer gedaan, op de belangrijke dagen krijg ik nu cadeautjes die gewoon te koop zijn en waar niet echt moeite in is gestoken..

Zeur en verwacht ik te veel? :P
pi_153038884
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Werk jij fulltime?
Ik werk parttime (3 dagen) en daarnaast volg ik een dag in de week colleges.
pi_153038894
Is pickwick meloenthee nog ergens te krijgen?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_153039014
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:49 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Nee, maar dat is misschien toch iets van je eigen onzekerheid. Ik heb hetzelfde meegemaakt en na 3/4 jaar ga je gewoon iemand niet constant meer complimentjes geven, je zegt nog wel eens wat zie je er leuk uit, maar gewoon je voelt dat er een verandering heeft plaatsgevonden. De waarheid is gewoon dat je daar nog weinig aan kan doen, als je net bij elkaar bent dan is bij elkaar op de bank zitten vaak al voldoende, maar na verloop van tijd krijg je steeds meer een gevoel dat je wat moet gaan doen om het nog leuk te houden. Misschien is dit je eerste serieuze relatie en dan heb je die dingen eigenlijk ook nog niet meegemaakt, echter durf ik wel te stellen dat het in de meeste relaties zo gaat. Je moet eigenlijk geen leuke dingen hoeven te doen om het leuk te hebben, hoewel ik ook weinig zin had om het hele weekend als een zoutzak op de bank te gaan zitten.
Dit is inderdaad het geval..
Ik moet er denk ik aan wennen, het is logisch dat het na een tijdje niet meer is zoals in het begin van een relatie..
Er is nog wel liefde, maar ik moet mijn verwachtingen denk ik bijstellen en niet vergelijken met hoe het eerst was.
  donderdag 28 mei 2015 @ 14:04:55 #64
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_153039137
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef Meloenthee het volgende:
Nee, wat mij betreft niet. Maar ik zou wel eens grondig gaan graven naar zijn onderliggende desinteresse.
  Moderator donderdag 28 mei 2015 @ 14:05:23 #65
5428 crew  miss_sly
pi_153039149
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:00 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Dit is inderdaad het geval..
Ik moet er denk ik aan wennen, het is logisch dat het na een tijdje niet meer is zoals in het begin van een relatie..
Er is nog wel liefde, maar ik moet mijn verwachtingen denk ik bijstellen en niet vergelijken met hoe het eerst was.
Beter probeer je te genieten van wat je wel hebt en probeer je te laten zien aan je vriend door hoe jij doet, wat je fijn vindt: voorleven heet dat :)
Mijn vriend en ik zijn bijna 10 jaar samen. Ons begin was ook romantisch en stormachtig en druk en vol seks. Dat is ook niet vol te houden, op termijn. Maar nog steeds kruip ik iedere avond graag in zijn armen als we gaan slapen, daar voel ik die verbondenheid bijvoorbeeld heel sterk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 28 mei 2015 @ 14:09:00 #66
444798 Krullenbolletje..
nothing but sarcasm
pi_153039267
Dat lijkt me best normaal, na 3 jaar...
Last year, I asked Santa for the sexiest person ever for Christmas... I woke up in a box
  donderdag 28 mei 2015 @ 14:12:32 #67
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153039384
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:04 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:

[..]

Nee, wat mij betreft niet. Maar ik zou wel eens grondig gaan graven naar zijn onderliggende desinteresse.
Het is geen desinteresse, zo gaat het 95 van de 100 keer. Wees blij met wat je hebt, is die goed voor je, ziet die er goed uit, kun je er goed mee praten, in plaats van als een puber achter je verliefdheidsgevoel aan te lopen. Je wil nog steeds sex met hem, dus die aantrekkingskracht is er ook nog wel. Hoe langer jij dit gevoel gaat houden, des te eerder de relatie is afgelopen.
graag verwijderen
pi_153039435
quote:
5s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:57 schreef Spooky4u het volgende:
Is pickwick meloenthee nog ergens te krijgen?
Het is mijn favoriete smaak en verkrijgbaar bij Jumbo zag ik laatst :P
pi_153039453
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Beter probeer je te genieten van wat je wel hebt en probeer je te laten zien aan je vriend door hoe jij doet, wat je fijn vindt: voorleven heet dat :)
Mijn vriend en ik zijn bijna 10 jaar samen. Ons begin was ook romantisch en stormachtig en druk en vol seks. Dat is ook niet vol te houden, op termijn. Maar nog steeds kruip ik iedere avond graag in zijn armen als we gaan slapen, daar voel ik die verbondenheid bijvoorbeeld heel sterk.
Bedankt voor je tip, is gewoon even wennen aan deze nieuwe fase.. :)
pi_153039454
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Ik probeer nog wel moeite te doen. Als we op de bank liggen film te kijken, aai en streel ik hem en geef hem kusjes.
Je probeert het..

quote:
Tijdens het koken/huishouden doen/ tuinieren etc. geef ik hem aandacht.
Bedoel je dat jullie dit samen doen of sta jij je aandacht te verdelen of..?

quote:
Hij is goed in gitaar spelen en teksten schrijven over ons, dat deed hij in het begin van de relatie.. Ik kreeg toen allerlei creatieve cadeautjes tijdens onze belangrijke dagen.
Hoe vaak speelt en schrijft hij überhaupt nog?
Zo ja, waar gaan de teksten over?

quote:
Het afgelopen jaar heeft hij zowat niets romantisch meer gedaan, op de belangrijke dagen krijg ik nu cadeautjes die gewoon te koop zijn en waar niet echt moeite in is gestoken..
Stress en (over)vermoeidheid zijn niet alleen bekende libidokillers, ze kunnen ook enorm nekkend zijn voor creatieve processen.

quote:
Ja.
Ondanks dat je een punt hebt, ja.

Ik hoop dat je nog eens terugdenkt aan deze fase van je relatie als jij straks een fulltime baan met verantwoordelijkheden hebt.
pi_153039489
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:12 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Het is geen desinteresse, zo gaat het 95 van de 100 keer. Wees blij met wat je hebt, is die goed voor je, ziet die er goed uit, kun je er goed mee praten, in plaats van als een puber achter je verliefdheidsgevoel aan te lopen. Je wil nog steeds sex met hem, dus die aantrekkingskracht is er ook nog wel. Hoe langer jij dit gevoel gaat houden, des te eerder de relatie is afgelopen.
Van mijn kant wel, maar omdat hij nu minder seks met mij wil, vraag ik mij af of ik nog wel aantrekkelijk genoeg voor hem ben..
  Moderator donderdag 28 mei 2015 @ 14:19:15 #72
5428 crew  miss_sly
pi_153039625
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:15 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Van mijn kant wel, maar omdat hij nu minder seks met mij wil, vraag ik mij af of ik nog wel aantrekkelijk genoeg voor hem ben..
Draai het eens om: vind jij je vriend nog steeds net zo aantrekkelijk? Of in ieder geval aantrekkelijk genoeg?
pi_153039700
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:14 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Je probeert het..

[..]

Bedoel je dat jullie dit samen doen of sta jij je aandacht te verdelen of..?

[..]

Hoe vaak speelt en schrijft hij überhaupt nog?
Zo ja, waar gaan de teksten over?

[..]

Stress en (over)vermoeidheid zijn niet alleen bekende libidokillers, ze kunnen ook enorm nekkend zijn voor creatieve processen.

[..]

Ja.
Ondanks dat je een punt hebt, ja.

Ik hoop dat je nog eens terugdenkt aan deze fase van je relatie als jij straks een fulltime baan met verantwoordelijkheden hebt.
Huishouden doen we samen, als hij aan het koken is bijvoorbeeld ben ik aan het afwassen of omgekeerd. En zelfs dan doe ik een beetje speels en knuffel hem tussendoor. Ik ben zo iemand die ervan houd om te knuffelen en knus te doen, kan ik ook niets aan doen :P Volgens mij vindt hij het wel fijn, maar hij doet dat veel minder bij mij..

Hij speelt helemaal niet meer en schrijft nergens over. Die hobby van hem lijkt te zijn verdwenen..

Verder ben ik trouwens wel redelijk tevreden hoor, hij geeft nog wel voldoende aandacht aan mij. Vergeet onze belangrijke dagen niet, alhoewel de creatieve cadeautjes verleden tijd zijn geworden :P
Ik vind deze fase alleen minder leuk, maar ja het went wel..
pi_153039805
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Draai het eens om: vind jij je vriend nog steeds net zo aantrekkelijk? Of in ieder geval aantrekkelijk genoeg?
Ja ik vind hem nog steeds aantrekkelijk. Ik kan het niet zo goed vergelijken, vroeger was het spannender en intenser en nu lijkt het allemaal wat minder.. Is nog wel fijn om intiem te zijn, maar het is gewoon anders.. Desondanks heb ik behoefte aan meer seks met hem, waarschijnlijk om mijn zelfvertrouwen op te krikken en op die manier bevestiging te krijgen dat ik nog steeds aantrekkelijk ben voor hem.
  donderdag 28 mei 2015 @ 14:25:07 #75
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_153039811
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:25 schreef quirina het volgende:

[..]

Ben blij dat mijn vent niet zo is. We doen elk weekend wel wat leuks samen.
En hij neemt elke vrijdag een mooi boeket en een fles wijn mee om het weekend en ons geluk te vieren zoals hij dat zelf zegt *;
ts zal enorm geholpen zijn met deze reactie. :')

Ts, praten is de enige manier, wij gingen ook een beetje die kant op en ook wij zijn drie jaar samen, Na wat duidelijke gesprekken gaat het weer goed.
mijn vriend heeft vaak bv wel zin in seks maar ik was iets te subtiel in het verleiden. :P
Vaak werkt het ook als je echt plannen maakt om weg te gaan, dus niet wanneer je beide al lui op de bank hangt met het idee komen om weg te gaan.

succes TS

[ Bericht 0% gewijzigd door snakelady op 28-05-2015 14:34:22 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Moderator donderdag 28 mei 2015 @ 14:27:01 #76
5428 crew  miss_sly
pi_153039870
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:24 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Ja ik vind hem nog steeds aantrekkelijk. Ik kan het niet zo goed vergelijken, vroeger was het spannender en intenser en nu lijkt het allemaal wat minder.. Is nog wel fijn om intiem te zijn, maar het is gewoon anders.. Desondanks heb ik behoefte aan meer seks met hem, waarschijnlijk om mijn zelfvertrouwen op te krikken en op die manier bevestiging te krijgen dat ik nog steeds aantrekkelijk ben voor hem.
Eigenlijk heb je dus geen behoefte aan meer seks, je bent alleen onzeker. Vreemde ruilhandel: seks willen om je zelfvertrouwen op te krikken. Dat moet hij niet voor je doen en dat moet seks niet voor je doen.
pi_153039969
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:21 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Huishouden doen we samen, als hij aan het koken is bijvoorbeeld ben ik aan het afwassen of omgekeerd. En zelfs dan doe ik een beetje speels en knuffel hem tussendoor. Ik ben zo iemand die ervan houd om te knuffelen en knus te doen, kan ik ook niets aan doen :P Volgens mij vindt hij het wel fijn, maar hij doet dat veel minder bij mij..
Je wil er niets aan doen, dat is wat anders.
Probeer je eens in hem in te leven voor de gein, in plaats van alleen aan je eigen emo te denken. Als hij na een lange werkdag gaat staan koken, dan is het misschien juis extra vermoeiend dat jij om aandacht staat te vragen, terwijl hij bezig is. Vraag hem eens of hij het prettig vindt.

quote:
Hij speelt helemaal niet meer en schrijft nergens over. Die hobby van hem lijkt te zijn verdwenen..
De energie om de hobby te beoefenen lijkt verdwenen, bedoel je en somehow moet dit algemene probleem dus persoonlijk door jou opgevat worden. Want dat hij niet meer over jullie schrijft is toch zeker een veel belangrijker probleem, dan dat hij überhaupt geen gitaar meer speelt.

quote:
Verder ben ik trouwens wel redelijk tevreden hoor, hij geeft nog wel voldoende aandacht aan mij. Vergeet onze belangrijke dagen niet, alhoewel de creatieve cadeautjes verleden tijd zijn geworden :P
Ik vind deze fase alleen minder leuk, maar ja het went wel..
En dat is het belangrijkste hè, als jij maar tevreden bent.

Serieus, give him a break.
pi_153040016
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:24 schreef Meloenthee het volgende:
heb ik behoefte aan meer seks met hem, waarschijnlijk om mijn zelfvertrouwen op te krikken en op die manier bevestiging te krijgen dat ik nog steeds aantrekkelijk ben voor hem.
FTFY
  donderdag 28 mei 2015 @ 14:34:02 #79
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_153040072
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:12 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Mwoah, desinteresse is misschien wel een sterk woord. Maar toch, als ik TS moet geloven doet ze meer dan genoeg om de boel leuk en gezellig te houden en neemt ze vrijwel met alles het initiatief, maar vindt d'r vriend het allemaal wel welletjes en wil thuis op de bank hangen en niks doen. De sleur hakt er in elke relatie op een gegeven moment (ja, vooral om en nabij de 3 jaar :P ), maar bij iemand die structureel nooit meer ergens zin in heeft en waar geen spontaniteit meer vandaan komt, denk ik dat er toch wel meer aan de hand is.
  donderdag 28 mei 2015 @ 14:36:54 #80
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153040168
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:34 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:

[..]

Mwoah, desinteresse is misschien wel een sterk woord. Maar toch, als ik TS moet geloven doet ze meer dan genoeg om de boel leuk en gezellig te houden en neemt ze vrijwel met alles het initiatief, maar vindt d'r vriend het allemaal wel welletjes en wil thuis op de bank hangen en niks doen. De sleur hakt er in elke relatie op een gegeven moment (ja, vooral om en nabij de 3 jaar :P ), maar bij iemand die structureel nooit meer ergens zin in heeft en waar geen spontaniteit meer vandaan komt, denk ik dat er toch wel meer aan de hand is.
Ja, rond deze periode zie je veel relaties op de klippen lopen en dat is volgens mij wel meer geworden dan eerder. Het ligt er ook een beetje aan wat voor type je bent, wil je altijd dat gevoel houden dan zal je vaak een nieuwe relatie moeten vinden, ben je blij met wat je hebt probeer het dan zo leuk mogelijk te houden.
graag verwijderen
  donderdag 28 mei 2015 @ 14:42:42 #81
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_153040357
Nou nou, zo verschrikkelijk is ts toch ook niet? Ik begrijp haar wel. Als je gewend bent aan een bepaalde hoeveelheid seks en als dat met meer dan de helft verminderd dan kan je wel eens gaan denken dat dat aan jezelf ligt en daardoor je zelfbeeld omlaag gaat, maar dat is dus een fout in denkwijze waar TS zich overheen moet zetten.

Het gaat ook niet om de hoeveelheid seks die je hebt maar om hoe het contact in het algemeen is. Als jullie in bed liggen knuffelt hij je dan nog wel gewoon? Of wanneer jullie op de bank liggen?
Het klinkt voor mij namelijk dat hij zich gewoon erg op zijn gemak voelt bij jou, hij heeft dus geen behoefte meer om je voor zich te winnen, hij heeft je.
Maar jij hebt nog wel behoefte aan die aandacht van hem.

Probeer alleen de aandacht niet te veel op seks te leggen want dan kan het juist zo worden dat zijn zin minder gaat worden omdat het dan moet voor jou omdat hij je dan goed voelt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_153040376
Tenzij het proberen een goed gesprek met elkaar in houdt, want stel je voor dat je interesse toont in je partner die verder gaat dan seks en andere leuke dingen doen..
pi_153040558
Ik lees niks over hoe je partner tegen de huidige invulling van de relatie aan kijkt.

Dat zijn meer aannames, krijg niet de indruk dat jullie daar over gepraat hebben of zo.
pi_153040948
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:42 schreef snakelady het volgende:
Nou nou, zo verschrikkelijk is ts toch ook niet? Ik begrijp haar wel. Als je gewend bent aan een bepaalde hoeveelheid seks en als dat met meer dan de helft verminderd dan kan je wel eens gaan denken dat dat aan jezelf ligt en daardoor je zelfbeeld omlaag gaat, maar dat is dus een fout in denkwijze waar TS zich overheen moet zetten.

Het gaat ook niet om de hoeveelheid seks die je hebt maar om hoe het contact in het algemeen is. Als jullie in bed liggen knuffelt hij je dan nog wel gewoon? Of wanneer jullie op de bank liggen?
Het klinkt voor mij namelijk dat hij zich gewoon erg op zijn gemak voelt bij jou, hij heeft dus geen behoefte meer om je voor zich te winnen, hij heeft je.
Maar jij hebt nog wel behoefte aan die aandacht van hem.

Probeer alleen de aandacht niet te veel op seks te leggen want dan kan het juist zo worden dat zijn zin minder gaat worden omdat het dan moet voor jou omdat hij je dan goed voelt.
Dat is inderdaad een aanname van mij.. Ik krijg het gevoel dat ik minder aantrekkelijk ben daardoor en ook door het gebrek aan complimentjes.

Hij knuffelt en streelt mij ook nog wel, ligt tegen mij aan in bed. Hij doet alleen minder moeite dan eerst, omdat hij mij niet meer voor zichzelf hoeft te winnen denk ik.. Hij weet dat ik van hem houd door de manier hoe ik met hem omga en denkt dat het wel goed zit zo.

Misschien moet ik maar een gesprek voeren met hem.. Ik heb al vaker gevraagd of hij nog steeds verliefd is op mij en of dat nog hetzelfde is als in het begin van de relatie en daar geeft hij bevestigend antwoord op.
  donderdag 28 mei 2015 @ 15:03:43 #85
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_153040999
quote:

[..]

EN ben je al vreemd gegaan? :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_153041032
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 14:49 schreef Chai het volgende:
Ik lees niks over hoe je partner tegen de huidige invulling van de relatie aan kijkt.

Dat zijn meer aannames, krijg niet de indruk dat jullie daar over gepraat hebben of zo.
Ik heb gevraagd wat hij van onze relatie vindt en hij zegt dat het een goede relatie is voor hem. Hij houdt van mij en ziet mij als zijn levenspartner.
Hij kan zijn gevoelens wat dat betreft niet zo goed verwoorden als ik en dit soort gesprekken houden dan ook snel op :P
pi_153041116
Wat wil je nou eigenlijk bereiken met dit topic
pi_153041138
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 15:03 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

EN ben je al vreemd gegaan? :')
Ik bedoelde dat ik behoefte heb aan meer seks met mijn vriend, niet met anderen :')
  donderdag 28 mei 2015 @ 15:08:15 #89
64831 2NutZ
pi_153041175
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 15:06 schreef Ballet9 het volgende:
Haar/zijn onzekerheid wegnemen.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_153041195
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 15:06 schreef Ballet9 het volgende:
Ik wil weten of deze fase normaal is na drie jaar. Op zich is drie jaar niet zo heel lang namelijk..
En of ik iets kan doen om hier verandering in te brengen..

En ook mijn probleem delen, zodat ik me beter voel :P
  donderdag 28 mei 2015 @ 15:10:56 #91
64831 2NutZ
pi_153041276
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 15:08 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Ik wil weten of deze fase normaal is na drie jaar. Op zich is drie jaar niet zo heel lang namelijk..

Even kort maar krachtig. Ik denk dat er geen enkele relatie op dit moment in de wereld nog hetzelfde is als toen men die relatie kreeg. Dat is nou eenmaal gevolg van ervaringen opdoen, ouder worden en veranderingen en interesse in van alles...etc.
pi_153041306
quote:

[..]

het is niet abnormaal maar dat had je vast al gevonden op internet
pi_153041401
quote:
Als je dat selectieve gedoe van je achterwege zou laten heb je al meer dan genoeg tips.

quote:
Heel treffend verwoord dit.

Gaat je vriend nog wel op pad met zijn vrienden?
Wanneer heeft hij voor het laatst iets voor zichzelf gedaan?
pi_153041406
Deze TS _O-
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  FOK!fotograaf donderdag 28 mei 2015 @ 15:54:14 #95
364681 over_hedge
pi_153042763
quote:

[..]

quote:
Ik wil weten of deze fase normaal is na drie jaar.
Ja.
quote:
Nee.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_153042826
quote:

[..]

Denk dat als hij veel stress heeft door de hoge werkdruk op z'n werk dat sowieso nog meespeelt :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2015 15:56:17 ]
  donderdag 28 mei 2015 @ 16:00:10 #97
421920 StefDeStuntpiloot
Vlieg toch op joh
pi_153042949
quote:

Nou ja, mijn vriendin en ik zijn nu ook bijna drie jaar samen en uiteraard is het ook allemaal niet meer zo 'vuur en vlam' als in het begin. Nogmaals, is normaal zo om en nabij de 3 jaar-mijlpaal; er zijn hele studies aan toegewijd en ze noemen het niet voor niets 'The 3 year itch'. In ons geval ben ik degene die iets vaker het initiatief neemt met dingen doen. Maar als ik klef en knuffelig met d'r doe dan doet ze dat ook terug, en zij neemt net zo goed initiatief en vaak het heft in handen.

Ik zou me ook zwaar beledigd en afgewezen voelen als initiatieven tot genegenheid en vooral seks keer op keer werden afgewimpeld. En trust me, wij hebben het allebei hartstikke druk en dus genoeg 'stress'. Ik werk parttime en heb een eigen bedrijf, zij werkt parttime en volgt daarnaast een duale studie waarbij ze nu met d'r scriptie bezig is. Ik vind het derhalve maar een zwak excuus en makkelijke uitvlucht dat het door werk komt, en zou er het fijne achter willen weten.
pi_153042976
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 15:13 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Als je dat selectieve gedoe van je achterwege zou laten heb je al meer dan genoeg tips.

[..]

Heel treffend verwoord dit.

Gaat je vriend nog wel op pad met zijn vrienden?
Wanneer heeft hij voor het laatst iets voor zichzelf gedaan?
Hij doet ook af en toe leuke dingen met zijn vrienden. Minder dan eerst, maar toch wel regelmatig (ongeveer maandelijks). En ik trouwens ook, af en toe nemen we allebei een vrienden/ vriendinnenavondje of middagje.
Wat bedoel je met iets voor zichzelf? Hij heeft bijvoorbeeld vorige week zaterdag afgesproken met een vriend en daar gaan gamen en bijpraten. Ook aanstaande zaterdag gaat hij een avondje op stap met vrienden..
  donderdag 28 mei 2015 @ 16:04:29 #99
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_153043083
quote:

[..]

Ik denk dat het probleem meer bij jou ligt dan bij hem. Onrealistische verwachtingen, onzekerheid en een matig zelfbeeld misschien. Wie zal het zeggen.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_153043254
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:00 schreef Meloenthee het volgende:

[..]

Hij doet ook af en toe leuke dingen met zijn vrienden. Minder dan eerst, maar toch wel regelmatig (ongeveer maandelijks).
Dus ook hier weer een afname, dat duidt op een algeheel iets.

quote:
En ik trouwens ook, af en toe nemen we allebei een vrienden/ vriendinnenavondje of middagje.
Wat bedoel je met iets voor zichzelf? Hij heeft bijvoorbeeld vorige week zaterdag afgesproken met een vriend en daar gaan gamen en bijpraten. Ook aanstaande zaterdag gaat hij een avondje op stap met vrienden..
Heel gezond, vooral blijven doen.

Als het hoe en waarom je verder toch geen kut interesseert, behalve het effect op jou, waarom boek je dan geen weekendje weg met een vriendin?
Duidelijk signaal dat jij niet op hem gaat zitten wachten om iets te ondernemen, krijgt hij lekker even de tijd voor zichzelf. Beetje afstand kan ook verhelderend werken. Als je hem niet teveel op WA lastigvalt, gaat hij je misschien wel weer eens missen en kun je bij thuiskomt weer eens oprecht bonden ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')