Have you even touched her body, heard her voice, smelled her when she moved?quote:
Ik zeg geen nee tegen zo'n meet natuurlijk. Maar fokkie kwam met t initiatief.quote:
Fok-it? Die ik leuk, ik wil ook meequote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee tegen zo'n meet natuurlijk. Maar fokkie kwam met t initiatief.
Ik moet nog even afwachten of ik jou nog zie over een paar dagen. Maar wie weet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee tegen zo'n meet natuurlijk. Maar fokkie kwam met t initiatief.
Als ik ja zeg geloof je me vast nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Have you even touched her body, heard her voice, smelled her when she moved?
I haven't had the pleasure. But then again, I enjoy smelling my love's red locks and watch the sun turn them into a bright hue of copper and gold.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Have you even touched her body, heard her voice, smelled her when she moved?
Kijk maar. T zou leuk zijn, maar anders word dat een andere keer.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet nog even afwachten of ik jou nog zie over een paar dagen. Maar wie weet.
Deze zaterdag kan ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:05 schreef yats het volgende:
[..]
Kijk maar. T zou leuk zijn, maar anders word dat een andere keer.
En yv, fokkie is leuk inderdaad. Geen idee of hij zaterdag nu nog hierheen komt of niet, maar je mag vast wel mee meeten.
Ja, ik en Kaneeltje zijn allebei een beetje druk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:05 schreef yats het volgende:
[..]
Kijk maar. T zou leuk zijn, maar anders word dat een andere keer.
En yv, fokkie is leuk inderdaad. Geen idee of hij zaterdag nu nog hierheen komt of niet, maar je mag vast wel mee meeten.
Die teksten zeggen me nooit zoveel, moet ik eerlijk zeggen. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:07 schreef yats het volgende:
Diepzinnige teksten over liefde hier. Bah zeg
[spoiler] geintje natuurlijk, dat wil ik ook wel weer (mits wederzijds) [spoiler]
Ahw, Barb is net weer een verliefde puberquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:53 schreef Barbusse het volgende:
I'm seriously thinking I'm falling in love. That is not what I do. What is happening?
Graag gedaan Feertjequote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww. Dat is lief.Was wel verbaasd zoveel reacties te krijgen. Maar heel erg tof van iedereen.
Brakke nacht gehad omdat ik hoe dan ook muziek op mijn telefoon wilde zetten maar na een updaten van Samsung is het niet meer zo simpel als een usb-kabel erin proppenquote:
Oh fijnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Brakke nacht gehad omdat ik hoe dan ook muziek op mijn telefoon wilde zetten maar na een updaten van Samsung is het niet meer zo simpel als een usb-kabel erin proppen
Na veel proberen Airdroid geïnstalleerd en dat werkte in 1x. Helaas vond het toestel het nodig om mijn sd-kaart te formatteren
Maar het is bijna weekend
En met u?
Ja hoor, ik kan genieten van de tuner die ik wildequote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh fijn![]()
![]()
Maar wel gelukt nu of?
Kan beter. Scharrel heeft me gedumpt. Is wel het beste voor beide, maar doet even zeer want verliefde gevoelens
Was ook leukquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat het zo erg was. Ik vind dat gewoon een leuk topje.
Fijnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan genieten van de tuner die ik wilde
En dat is naar, sterkte ermeeEven die zure appel wegwerken en dan is het weer goed
Volgens mij is het wel eerlijk gegaan tegenover elkaar, of kwam het toch uit het niets?
Daarom, even janken mag best en dan weer doorgaan met je levenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn
Ik ben gewoon een raar wijf als ik gevoelens krijg en terecht dat hij dat zat is. Het kwam niet uit het niets, maar het is wel kut als je heel graag iemand nog wil blijven zien en de ander wil dat niet. Voelt echt een beetje als liefdesverdriet nu ofzoGaat wel weer over. Even af en toe huilen en dan is het wel klaar
Mis hem welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, even janken mag best en dan weer doorgaan met je leven![]()
Ik ben laatst weer met een ex-scharrel aan de praat geraakt en er staat een ontmoeting op de planning zowaar. Benieuwd hoe dat zal lopen
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mis hem welMaargoed. Schouders eronder en door
En nieuwe scharrel zoeken
Nice! Toe maar
Spannendquote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo hoort het
Nog geen idee waar het heen gaat, is alweer 2 jaar geleden of zo dus who knows
Will doquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Will doZe had na zondag tijd want voetbalfan
We raakten aan de praat via FB waar ze een bericht van me likete. Ze had na al die tijd mijn nummer zelfs nog en ik was die van haar kwijtquote:
quote:
quote:
Al die sadnessquote:
Het is bijna weekend Loka, kan je lekker uitrusten (naar ik even aanneemquote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb gewoon niet zoveel zin om de dag te beginnen. Ben een beetje moe.
Ja, maar scriptie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is bijna weekend Loka, kan je lekker uitrusten (naar ik even aanneem)
Zoveel moeite mee? Of gewoon geen zin?quote:
Nou ja, daar moet ik gewoon hard aan werken. Dus ik hoef niet naar mijn werk maar ik kan niet gaan zitten nietsen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoveel moeite mee? Of gewoon geen zin?
Leuk!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We raakten aan de praat via FB waar ze een bericht van me likete. Ze had na al die tijd mijn nummer zelfs nog en ik was die van haar kwijtKreeg ineens een app dus nu appen we regelmatig
Dan even een schop onder je achterste en aan de slag ermee!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, daar moet ik gewoon hard aan werken. Dus ik hoef niet naar mijn werk maar ik kan niet gaan zitten nietsen.
Ja, had ik niet gedachtquote:
Maar ik ben zo moe. En voel me al dagen ziek.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan even een schop onder je achterste en aan de slag ermee!
Terug naar bedquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh eerste les valt uit. Had 3 uur langer kunnen slapenMaar eerste les valt uit
Ben je al naar de HA geweest?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik ben zo moe. En voel me al dagen ziek.
Sterkte Lokaquote:
Nee, ik heb nu dan mooi even tijd voor dingen die ik vanmiddag anders zou doen, en dan vanmiddag lekker rustig aanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Terug naar bed
En ik ben uitgeschoten met de honing in de theeHij smaakt wel lekker zoet nu en de lepel staat nog niet rechtop, maar de volgende keer wat minder
Nog veel beterquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu dan mooi even tijd voor dingen die ik vanmiddag anders zou doen, en dan vanmiddag lekker rustig aan![]()
Dus nu even ontbijten en dat logboek afmaken
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog veel beter
Gisteren mijn oefeningen weer gedaan en mijn rug voelt ineens een stuk beterVanavond weer
Serieus, begin deze week kon ik amper normaal lopen want het deed ongelofelijk zeer. En nu kan ik alles weer doenquote:
Sterkte buufquote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn
Ik ben gewoon een raar wijf als ik gevoelens krijg en terecht dat hij dat zat is. Het kwam niet uit het niets, maar het is wel kut als je heel graag iemand nog wil blijven zien en de ander wil dat niet. Voelt echt een beetje als liefdesverdriet nu ofzoGaat wel weer over. Even af en toe huilen en dan is het wel klaar
Goed toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Serieus, begin deze week kon ik amper normaal lopen want het deed ongelofelijk zeer. En nu kan ik alles weer doen
Precies, en ik begin het al een klein beetje te zien aan mijn armen lijkt hetquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed toch?Alleen maar fijn
Ik heb al 3 dagen dat trillende oogspiertje.. Word er moe van
Yats, hoe was het in The Hague!quote:
Prima! Al ben ik niet echt in het centrum geweest aangezien het een gesprek bij een verzekeraar was om 8 zaken te (proberen te) regelen. We merken maandag wel of de argumenten geaccepteerd worden of niet. Hoe dan ook veel kilometers gemaakt gisteren aangezien ik ook nog heen en weer naar Friesland geweest ben gisteren (voetbalfan hequote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, en ik begin het al een klein beetje te zien aan mijn armen lijkt het
Sterkte met dat oogspiertje
[..]
Yats, hoe was het in The Hague!
Was ook een leuk topje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat het zo erg was. Ik vind dat gewoon een leuk topje.
Oh dat is zo naar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed toch?Alleen maar fijn
Ik heb al 3 dagen dat trillende oogspiertje.. Word er moe van
Ach ja, goed gevuld.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zag soms meer van de bh dan het topjegoedemorgen
Puber Barb!quote:
Goedemorgen Cue_quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zag soms meer van de bh dan het topjegoedemorgen
Shut upquote:
Shut upquote:
Zou goed kunnenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat is zo naar.Meestal door vermoeidheid oid toch?
quote:
Dude, was het niet leuk dan?quote:
Grumpy.quote:
Niks aan de hand?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:39 schreef Lokasenna het volgende:
Was weer lekker zinloos huisartsbezoekje.
Afwachten hoe het loopt zeker zoiets?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:39 schreef Lokasenna het volgende:
Wat was het met je rib dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:39 schreef Lokasenna het volgende:
Geen idee, maar hartslag en bloeddruk waren goed en longen klonken normaal, dus ze zei wacht maar af. Dacht dat ik dat al gedaan had, maar goed.quote:
Veel bijvoegelijk naamwoorden gebruikenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet nog 265 woorden voor mn logboek, maar weet echt niet hoe ik dat moet gaan opvullen
Jawelquote:
Soms lijkt het wel alsof dat het enige is dat huisartsen doen he. Luisteren naar je klachten, 'onderzoeken' en dan 'wacht maar af' of 'het is waarschijnlijk stress'quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, maar hartslag en bloeddruk waren goed en longen klonken normaal, dus ze zei wacht maar af. Dacht dat ik dat al gedaan had, maar goed.
Never grumpy. Maar laat het raden aan anderen over, is beter.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grumpy.
Laat me raden, de dame in kwestie is gillend weggerend omdat jij liefdesliedjes stond te tokkelen onder aan het balkon terwijl zij alleen maar lichaamssappen uit wilde wisselen?
Zodat de zinnen lekker onleesbaar wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Veel bijvoegelijk naamwoorden gebruiken
Dunno. Vanavond. Morgen. Volgende week.quote:
Hmm, had je je eigenlijk niet moeten laten afschepen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, maar hartslag en bloeddruk waren goed en longen klonken normaal, dus ze zei wacht maar af. Dacht dat ik dat al gedaan had, maar goed.
Ooh nou, ik ben blij voor je dat ik het mis hebquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Never grumpy. Maar laat het raden aan anderen over, is beter.
Dat laatste ja. Heb ik ook een keer als verbeterpunt bij SLB gedaan, iets over dat ik die zelfrapportages niet leuk vond enzo en dat ik daar dan maar aan moest gaan werkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodat de zinnen lekker onleesbaar worden![]()
Ik ga even wat erin gooien, jaEn even ergens een stukje plempen over dat ik niet goed ben met minimale aantallen voor pagina's en woorden. Kwaliteit boven kwantiteit
En toen je dat tegen haar zei dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:42 schreef Lokasenna het volgende:
Dacht dat ik dat al gedaan had, maar goed.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grumpy.
Laat me raden, de dame in kwestie is gillend weggerend omdat jij liefdesliedjes stond te tokkelen onder aan het balkon terwijl zij alleen maar lichaamssappen uit wilde wisselen?
Oh, geen volgende lunchafspraak gemaakt of iets concreets?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dunno. Vanavond. Morgen. Volgende week.
Pijn in de borststreek.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms lijkt het wel alsof dat het enige is dat huisartsen doen he. Luisteren naar je klachten, 'onderzoeken' en dan 'wacht maar af' of 'het is waarschijnlijk stress'![]()
Wel stomWat zijn je klachten ookalweer?
Ja, ik heb altijd al de feedback gekregen dat ik te beknopt kan zijn met betrekking tot reflecties en verslagen en shit. Maar ik typ tenminste geen onzinquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Heb ik ook een keer als verbeterpunt bij SLB gedaan, iets over dat ik die zelfrapportages niet leuk vond enzo en dat ik daar dan maar aan moest gaan werken
Dat is best een groot probleem tegenwoordig, het hele huisartsengilde is zo geconditioneerd de laatste 25 jaar door mensen met aanstelleritus dat je moet praten als Brugman voordat je serieus genomen word, zelfs als je nog nooit je kop hebt laten zien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, had je je eigenlijk niet moeten laten afschepen.
Ja stom zijn dat soort regeltjes dan altijd. Nou succes ermee, je bedenkt vast nog wel ietsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd al de feedback gekregen dat ik te beknopt kan zijn met betrekking tot reflecties en verslagen en shit. Maar ik typ tenminste geen onzinAls ik soms lees wat mensen typen om de minimale woorden maar te halen
Van allesquote:
Nope.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, geen volgende lunchafspraak gemaakt of iets concreets?
Klopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OjaEn flauwte af en toe toch?
Ik heb geen idee, maar als je er al een tijdje mee rondloopt kan je altijd vragen wat ze verder nog zouden doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar wat kunnen ze er verder nog bekijken dan? Niets toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |