Het is nog net geen 'in jouw mond'.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry. Ik zal mijn elitaire gedrag bewaren voor een ander onderwerp.
The night is dark and full of terrors.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef Royco1 het volgende:
Heeft iedereen hier opeens beef met elkaar?
Praat mij even bij mensen.
Ik kan eerlijk zeggen dat dit niet het geval was, ik wou bijna posten dat art boos zou worden als hij dat las want die houdt van mobiel fokken. Ik was zowaar serieus.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Oh please, jullie dachten precies hetzelfde
Niet eens. Dat is het mooiequote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Oh please, jullie dachten precies hetzelfde
quote:
Ohw, dan ben ik gewoon verdorven. Nja was gelukkig na 12en, dan mag hetquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk zeggen dat dit niet het geval was, ik wou bijna posten dat art boos zou worden als hij dat las want die houdt van mobiel fokken. Ik was zowaar serieus.
Dat is waar. En niks mee hoor zo'n naughty Yv.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ohw, dan ben ik gewoon verdorven. Nja was gelukkig na 12en, dan mag het
quote:
Yatseflats.quote:
Dacht dat je nooit zou gaan.quote:
Dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ohw, dan ben ik gewoon verdorven. Nja was gelukkig na 12en, dan mag het
Ik rook niet yv. Dat je dat niet onthouden hebt valt me van je tegen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ipv een sigaretje ofzo
[..]
Slaap lekker!
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dacht dat je nooit zou gaan.
Welterusten beiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |