quote:
Ohw, dan ben ik gewoon verdorven. Nja was gelukkig na 12en, dan mag hetquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk zeggen dat dit niet het geval was, ik wou bijna posten dat art boos zou worden als hij dat las want die houdt van mobiel fokken. Ik was zowaar serieus.
Dat is waar. En niks mee hoor zo'n naughty Yv.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ohw, dan ben ik gewoon verdorven. Nja was gelukkig na 12en, dan mag het
quote:
Yatseflats.quote:
Dacht dat je nooit zou gaan.quote:
Dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Ohw, dan ben ik gewoon verdorven. Nja was gelukkig na 12en, dan mag het
Ik rook niet yv. Dat je dat niet onthouden hebt valt me van je tegen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ipv een sigaretje ofzo
[..]
Slaap lekker!
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Dacht dat je nooit zou gaan.
Welterusten beiden.
You're a human being. Get over it.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:53 schreef Barbusse het volgende:
I'm seriously thinking I'm falling in love. That is not what I do. What is happening?
Niet zo aanstellen en het leuk vinden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:53 schreef Barbusse het volgende:
I'm seriously thinking I'm falling in love. That is not what I do. What is happening?
Dat is wel wat je doet. Steeds.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:53 schreef Barbusse het volgende:
Feerbeer! Je bent terug, Jeej! Hoe is t?quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik rook niet yv. Dat je dat niet onthouden hebt valt me van je tegen.
Jaquote:
Wel oké.quote:
Ja hallo, ik heb bijna 500 kilometer gereden vandaag. Give me a breakquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Dat was het grapje dan ook. My god. Sorry, was het bordje vergeten.
[..]
Ja
Altijd! Had fokkie nog gevraagd of jij en hep zaterdag in Arnhem zijn?quote:
Ja, weg met dat truttige bejaarde. Nu mij nog uit elkaar laten trekken door Shaq en ik ben weer helemaal mijzelfquote:
Yats, meetsletje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:56 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd! Had fokkie nog gevraagd of jij en hep zaterdag in Arnhem zijn?
quote:
Really? Ik las nog ergens dat mijn cleavage besproken werd, maar meer ook niet.quote:
Nope. Maar ik ben er dan helaas niet. Katwijk dit keer.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:56 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd! Had fokkie nog gevraagd of jij en hep zaterdag in Arnhem zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |