Wat was het met je rib dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:39 schreef Lokasenna het volgende:
Was weer lekker zinloos huisartsbezoekje.
Geen idee, maar hartslag en bloeddruk waren goed en longen klonken normaal, dus ze zei wacht maar af. Dacht dat ik dat al gedaan had, maar goed.quote:
Veel bijvoegelijk naamwoorden gebruikenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet nog 265 woorden voor mn logboek, maar weet echt niet hoe ik dat moet gaan opvullen
Jawelquote:
Soms lijkt het wel alsof dat het enige is dat huisartsen doen he. Luisteren naar je klachten, 'onderzoeken' en dan 'wacht maar af' of 'het is waarschijnlijk stress'quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, maar hartslag en bloeddruk waren goed en longen klonken normaal, dus ze zei wacht maar af. Dacht dat ik dat al gedaan had, maar goed.
Never grumpy. Maar laat het raden aan anderen over, is beter.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grumpy.
Laat me raden, de dame in kwestie is gillend weggerend omdat jij liefdesliedjes stond te tokkelen onder aan het balkon terwijl zij alleen maar lichaamssappen uit wilde wisselen?
Zodat de zinnen lekker onleesbaar wordenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Veel bijvoegelijk naamwoorden gebruiken
Dunno. Vanavond. Morgen. Volgende week.quote:
Hmm, had je je eigenlijk niet moeten laten afschepen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee, maar hartslag en bloeddruk waren goed en longen klonken normaal, dus ze zei wacht maar af. Dacht dat ik dat al gedaan had, maar goed.
Ooh nou, ik ben blij voor je dat ik het mis hebquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Never grumpy. Maar laat het raden aan anderen over, is beter.
Dat laatste ja. Heb ik ook een keer als verbeterpunt bij SLB gedaan, iets over dat ik die zelfrapportages niet leuk vond enzo en dat ik daar dan maar aan moest gaan werkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodat de zinnen lekker onleesbaar worden![]()
Ik ga even wat erin gooien, jaEn even ergens een stukje plempen over dat ik niet goed ben met minimale aantallen voor pagina's en woorden. Kwaliteit boven kwantiteit
En toen je dat tegen haar zei dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:42 schreef Lokasenna het volgende:
Dacht dat ik dat al gedaan had, maar goed.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grumpy.
Laat me raden, de dame in kwestie is gillend weggerend omdat jij liefdesliedjes stond te tokkelen onder aan het balkon terwijl zij alleen maar lichaamssappen uit wilde wisselen?
Oh, geen volgende lunchafspraak gemaakt of iets concreets?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dunno. Vanavond. Morgen. Volgende week.
Pijn in de borststreek.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Soms lijkt het wel alsof dat het enige is dat huisartsen doen he. Luisteren naar je klachten, 'onderzoeken' en dan 'wacht maar af' of 'het is waarschijnlijk stress'![]()
Wel stomWat zijn je klachten ookalweer?
Ja, ik heb altijd al de feedback gekregen dat ik te beknopt kan zijn met betrekking tot reflecties en verslagen en shit. Maar ik typ tenminste geen onzinquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Heb ik ook een keer als verbeterpunt bij SLB gedaan, iets over dat ik die zelfrapportages niet leuk vond enzo en dat ik daar dan maar aan moest gaan werken
Dat is best een groot probleem tegenwoordig, het hele huisartsengilde is zo geconditioneerd de laatste 25 jaar door mensen met aanstelleritus dat je moet praten als Brugman voordat je serieus genomen word, zelfs als je nog nooit je kop hebt laten zien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, had je je eigenlijk niet moeten laten afschepen.
Ja stom zijn dat soort regeltjes dan altijd. Nou succes ermee, je bedenkt vast nog wel ietsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb altijd al de feedback gekregen dat ik te beknopt kan zijn met betrekking tot reflecties en verslagen en shit. Maar ik typ tenminste geen onzinAls ik soms lees wat mensen typen om de minimale woorden maar te halen
Van allesquote:
Nope.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, geen volgende lunchafspraak gemaakt of iets concreets?
Klopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OjaEn flauwte af en toe toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |