Sterkte Lokaquote:
Nee, ik heb nu dan mooi even tijd voor dingen die ik vanmiddag anders zou doen, en dan vanmiddag lekker rustig aanquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Terug naar bed
En ik ben uitgeschoten met de honing in de theeHij smaakt wel lekker zoet nu en de lepel staat nog niet rechtop, maar de volgende keer wat minder
Nog veel beterquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik heb nu dan mooi even tijd voor dingen die ik vanmiddag anders zou doen, en dan vanmiddag lekker rustig aan![]()
Dus nu even ontbijten en dat logboek afmaken
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog veel beter
Gisteren mijn oefeningen weer gedaan en mijn rug voelt ineens een stuk beterVanavond weer
Serieus, begin deze week kon ik amper normaal lopen want het deed ongelofelijk zeer. En nu kan ik alles weer doenquote:
Sterkte buufquote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn
Ik ben gewoon een raar wijf als ik gevoelens krijg en terecht dat hij dat zat is. Het kwam niet uit het niets, maar het is wel kut als je heel graag iemand nog wil blijven zien en de ander wil dat niet. Voelt echt een beetje als liefdesverdriet nu ofzoGaat wel weer over. Even af en toe huilen en dan is het wel klaar
Goed toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Serieus, begin deze week kon ik amper normaal lopen want het deed ongelofelijk zeer. En nu kan ik alles weer doen
Precies, en ik begin het al een klein beetje te zien aan mijn armen lijkt hetquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed toch?Alleen maar fijn
Ik heb al 3 dagen dat trillende oogspiertje.. Word er moe van
Yats, hoe was het in The Hague!quote:
Prima! Al ben ik niet echt in het centrum geweest aangezien het een gesprek bij een verzekeraar was om 8 zaken te (proberen te) regelen. We merken maandag wel of de argumenten geaccepteerd worden of niet. Hoe dan ook veel kilometers gemaakt gisteren aangezien ik ook nog heen en weer naar Friesland geweest ben gisteren (voetbalfan hequote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, en ik begin het al een klein beetje te zien aan mijn armen lijkt het
Sterkte met dat oogspiertje
[..]
Yats, hoe was het in The Hague!
Was ook een leuk topje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat het zo erg was. Ik vind dat gewoon een leuk topje.
Oh dat is zo naar.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goed toch?Alleen maar fijn
Ik heb al 3 dagen dat trillende oogspiertje.. Word er moe van
Ach ja, goed gevuld.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zag soms meer van de bh dan het topjegoedemorgen
Puber Barb!quote:
Goedemorgen Cue_quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zag soms meer van de bh dan het topjegoedemorgen
Shut upquote:
Shut upquote:
Zou goed kunnenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat is zo naar.Meestal door vermoeidheid oid toch?
quote:
Dude, was het niet leuk dan?quote:
Grumpy.quote:
Niks aan de hand?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:39 schreef Lokasenna het volgende:
Was weer lekker zinloos huisartsbezoekje.
Afwachten hoe het loopt zeker zoiets?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:39 schreef Lokasenna het volgende:
Was weer lekker zinloos huisartsbezoekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |