Was ook leukquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat het zo erg was. Ik vind dat gewoon een leuk topje.
Fijnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kan genieten van de tuner die ik wilde
En dat is naar, sterkte ermeeEven die zure appel wegwerken en dan is het weer goed
Volgens mij is het wel eerlijk gegaan tegenover elkaar, of kwam het toch uit het niets?
Daarom, even janken mag best en dan weer doorgaan met je levenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn
Ik ben gewoon een raar wijf als ik gevoelens krijg en terecht dat hij dat zat is. Het kwam niet uit het niets, maar het is wel kut als je heel graag iemand nog wil blijven zien en de ander wil dat niet. Voelt echt een beetje als liefdesverdriet nu ofzoGaat wel weer over. Even af en toe huilen en dan is het wel klaar
Mis hem welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom, even janken mag best en dan weer doorgaan met je leven![]()
Ik ben laatst weer met een ex-scharrel aan de praat geraakt en er staat een ontmoeting op de planning zowaar. Benieuwd hoe dat zal lopen
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mis hem welMaargoed. Schouders eronder en door
En nieuwe scharrel zoeken
Nice! Toe maar
Spannendquote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo hoort het
Nog geen idee waar het heen gaat, is alweer 2 jaar geleden of zo dus who knows
Will doquote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Will doZe had na zondag tijd want voetbalfan
We raakten aan de praat via FB waar ze een bericht van me likete. Ze had na al die tijd mijn nummer zelfs nog en ik was die van haar kwijtquote:
quote:
quote:
Al die sadnessquote:
Het is bijna weekend Loka, kan je lekker uitrusten (naar ik even aanneemquote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb gewoon niet zoveel zin om de dag te beginnen. Ben een beetje moe.
Ja, maar scriptie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is bijna weekend Loka, kan je lekker uitrusten (naar ik even aanneem)
Zoveel moeite mee? Of gewoon geen zin?quote:
Nou ja, daar moet ik gewoon hard aan werken. Dus ik hoef niet naar mijn werk maar ik kan niet gaan zitten nietsen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoveel moeite mee? Of gewoon geen zin?
Leuk!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We raakten aan de praat via FB waar ze een bericht van me likete. Ze had na al die tijd mijn nummer zelfs nog en ik was die van haar kwijtKreeg ineens een app dus nu appen we regelmatig
Dan even een schop onder je achterste en aan de slag ermee!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, daar moet ik gewoon hard aan werken. Dus ik hoef niet naar mijn werk maar ik kan niet gaan zitten nietsen.
Ja, had ik niet gedachtquote:
Maar ik ben zo moe. En voel me al dagen ziek.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan even een schop onder je achterste en aan de slag ermee!
Terug naar bedquote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh eerste les valt uit. Had 3 uur langer kunnen slapenMaar eerste les valt uit
Ben je al naar de HA geweest?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik ben zo moe. En voel me al dagen ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |