Thanks.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zag er gewoon goed uit. En anders krijg je nooit een kleurtje als je er maar altijd kleren overheen aan hebt
Have you even touched her body, heard her voice, smelled her when she moved?quote:
Ik zeg geen nee tegen zo'n meet natuurlijk. Maar fokkie kwam met t initiatief.quote:
Fok-it? Die ik leuk, ik wil ook meequote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee tegen zo'n meet natuurlijk. Maar fokkie kwam met t initiatief.
Ik moet nog even afwachten of ik jou nog zie over een paar dagen. Maar wie weet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zeg geen nee tegen zo'n meet natuurlijk. Maar fokkie kwam met t initiatief.
Als ik ja zeg geloof je me vast nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Have you even touched her body, heard her voice, smelled her when she moved?
I haven't had the pleasure. But then again, I enjoy smelling my love's red locks and watch the sun turn them into a bright hue of copper and gold.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Have you even touched her body, heard her voice, smelled her when she moved?
Kijk maar. T zou leuk zijn, maar anders word dat een andere keer.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet nog even afwachten of ik jou nog zie over een paar dagen. Maar wie weet.
Deze zaterdag kan ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:05 schreef yats het volgende:
[..]
Kijk maar. T zou leuk zijn, maar anders word dat een andere keer.
En yv, fokkie is leuk inderdaad. Geen idee of hij zaterdag nu nog hierheen komt of niet, maar je mag vast wel mee meeten.
Ja, ik en Kaneeltje zijn allebei een beetje druk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:05 schreef yats het volgende:
[..]
Kijk maar. T zou leuk zijn, maar anders word dat een andere keer.
En yv, fokkie is leuk inderdaad. Geen idee of hij zaterdag nu nog hierheen komt of niet, maar je mag vast wel mee meeten.
Die teksten zeggen me nooit zoveel, moet ik eerlijk zeggen. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:07 schreef yats het volgende:
Diepzinnige teksten over liefde hier. Bah zeg
[spoiler] geintje natuurlijk, dat wil ik ook wel weer (mits wederzijds) [spoiler]
Ahw, Barb is net weer een verliefde puberquote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:53 schreef Barbusse het volgende:
I'm seriously thinking I'm falling in love. That is not what I do. What is happening?
Graag gedaan Feertjequote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww. Dat is lief.Was wel verbaasd zoveel reacties te krijgen. Maar heel erg tof van iedereen.
Brakke nacht gehad omdat ik hoe dan ook muziek op mijn telefoon wilde zetten maar na een updaten van Samsung is het niet meer zo simpel als een usb-kabel erin proppenquote:
Oh fijnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Brakke nacht gehad omdat ik hoe dan ook muziek op mijn telefoon wilde zetten maar na een updaten van Samsung is het niet meer zo simpel als een usb-kabel erin proppen
Na veel proberen Airdroid geïnstalleerd en dat werkte in 1x. Helaas vond het toestel het nodig om mijn sd-kaart te formatteren
Maar het is bijna weekend
En met u?
Ja hoor, ik kan genieten van de tuner die ik wildequote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh fijn![]()
![]()
Maar wel gelukt nu of?
Kan beter. Scharrel heeft me gedumpt. Is wel het beste voor beide, maar doet even zeer want verliefde gevoelens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |