Dan moet je opzoek naar wat die mentale problemen zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En wat moet je dan doen?
Ik heb juist altijd het idee dat ik me minder ongelukkig zou voelen als mijn lichaam eens zou meewerken, maar misschien denk ik dat wel verkeerd om, dat kan natuurlijk.
Jaloeziequote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, dat soort meisjes![]()
Bij elk onderwerp 'Ja, mijn schatje en ik' of 'mijn liefje doet ..'
Collega van me heeft dr een keer op gewezen, ze had het ook echt niet door denk ik. Maar alles was om de een of andere manier wel te draaien tot ze het weer over dr vriend kon hebben. Alle verhalen zijn ook over hem, alsof ze niets is zonder hemquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, dat soort meisjes![]()
Bij elk onderwerp 'Ja, mijn schatje en ik' of 'mijn liefje doet ..'
Soms is een korte hevige pijn beter dan onnodig lang lijden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bang voor het antwoord wanneer je iets wilt vragen maakt het er niet makkelijker op natuurlijk.
She said my name is Sara, Barbusse said I sense Big Love, she replied, please tell me Little Lies, but I'm so Afraid yet I know we gonna have a Beautiful Child, Don't Stop cause You Make Loving fun, I'm afraid you are only live in Dreams and that you are the type that only loves when you are playing, You can Go your Own wayquote:
Hoelang zijn ze al samen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Collega van me heeft dr een keer op gewezen, ze had het ook echt niet door denk ik. Maar alles was om de een of andere manier wel te draaien tot ze het weer over dr vriend kon hebben. Alle verhalen zijn ook over hem, alsof ze niets is zonder hem.
klopt want als je het geestelijk geen plek kan geven geheid dat je daar lichamelijk last van gaat krijgen op den duurquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je opzoek naar wat die mentale problemen zijn.
Vriendin heeft ook altijd klachten als ze iets van stress ervaart of ongelukkig is. Heel irritant, maar een zeer duidelijk teken dat ze daar aan moet werken.
Waar is je roze wolk? Meegegaan in het toilet? Niet alles kan kapot enzo, beetje meer Disneyspirit enzoquote:
Van mij uit? Nee hoor, ergerde me er ook aan toen ik nog helemaal in love was met mn ex.quote:
Ja, preciesquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Collega van me heeft dr een keer op gewezen, ze had het ook echt niet door denk ik. Maar alles was om de een of andere manier wel te draaien tot ze het weer over dr vriend kon hebben. Alle verhalen zijn ook over hem, alsof ze niets is zonder hem.
Echt geen idee verder, ken dr alleen oppervlakkig, maar het viel echt iedereen op op een gegeven moment.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt geen idee verder, ken dr alleen oppervlakkig, maar het viel echt iedereen op op een gegeven moment.
Koffie?, Nou, mijn vriend houdt wel van koffie.....
Ohw dat is wel heel erg. Als ik ooit zo word mogen ze me afschietenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt geen idee verder, ken dr alleen oppervlakkig, maar het viel echt iedereen op op een gegeven moment.
Dat blijkt jaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
klopt want als je het geestelijk geen plek kan geven geheid dat je daar lichamelijk last van gaat krijgen op den duur
"Heeft hij hem liever zwart?"quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
dat soort mensenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat soort mensen
Mijn vriend houdt niet eens van koffie.....
Oh wacht
Ik welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat blijkt ja
Zelf nog nooit last van gehad gelukkig
Lola tochquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat soort mensen
Oh wacht
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat soort mensen
Oh wacht
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waar is je roze wolk? Meegegaan in het toilet? Niet alles kan kapot enzo, beetje meer Disneyspirit enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |