Als ik een vriend zou hebben zou hij koffie drinkenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon de variant: 'Als ik een vriend/boytoy zou hebben dan... '
Ja maar dat zijn mensen die ingepalmd zijn. Jij bent Artquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:10 schreef artelligence het volgende:
[..]Nah, beetje rationeel nadenken kan geen kwaad. Als je na 3 jaar maar 3x in de week seks hebt (eerste twee jaar minimaal 10x) en niet iedere dag tegen je vriendi zegt hoe mooi ze is en iedere week een dagje weg gaat, dan kan er een moment komen dat ze haar geluk elders zoekt.
R&P / Relatie wordt saai
Nou ik weet bijv dat een symptoom van depressie ook kan zijn dat je verstopt raakt, fysieke zwakte, dat soort dingen. Misschien ook wel andere pijntjes die rechtstreeks gerelateerd zijn aan stress. De oplossing is dan de mentale problemen aanpakken, niet de fysieke, in hoeverre dat mogelijk is.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En wat moet je dan doen?
Ik heb juist altijd het idee dat ik me minder ongelukkig zou voelen als mijn lichaam eens zou meewerken, maar misschien denk ik dat wel verkeerd om, dat kan natuurlijk.
Ook weer overdreven, maar ze is zich er inmiddels wel van bewust geloof ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohw dat is wel heel erg. Als ik ooit zo word mogen ze me afschieten
De vraag is voor hoelang, en dat duurt nooit lang denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer overdreven, maar ze is zich er inmiddels wel van bewust geloof ik.
Gelukkig. Nja sws mensen die heel erg afhankelijk van iemand anders zijn snap ik nooit zo goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook weer overdreven, maar ze is zich er inmiddels wel van bewust geloof ik.
Ik heb de remedie tegen deze absolute waarheid ook nog niet gevonden maar 't kan ook de man zijn die zijn geluk elders gaat zoeken, minder vaak maar toch.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:10 schreef artelligence het volgende:
[..]Nah, beetje rationeel nadenken kan geen kwaad. Als je na 3 jaar maar 3x in de week seks hebt (eerste twee jaar minimaal 10x) en niet iedere dag tegen je vriendi zegt hoe mooi ze is en iedere week een dagje weg gaat, dan kan er een moment komen dat ze haar geluk elders zoekt.
R&P / Relatie wordt saai
Ach, zovaak spreek ik dr ook weer nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De vraag is voor hoelang, en dat duurt nooit lang denk ik
Vaak is het gewoon onzekerheid, het idee dat ze zelf niet leuk of interessant oid is. En hij vindt haar wel leuk, dus hij is wel echt heel ergquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig. Nja sws mensen die heel erg afhankelijk van iemand anders zijn snap ik nooit zo goed.
Ook een Art moet zijn best doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn mensen die ingepalmd zijn. Jij bent Art
Nou ja, daarvoor heeft ze dus al wel gevoeld. En gecontroleerd op gordelroos enzo. Maar zal inderdaad wel stress zijn. Ik heb er geen zin meer in, in elk geval.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ik weet bijv dat een symptoom van depressie ook kan zijn dat je verstopt raakt, fysieke zwakte, dat soort dingen. Misschien ook wel andere pijntjes die rechtstreeks gerelateerd zijn aan stress. De oplossing is dan de mentale problemen aanpakken, niet de fysieke, in hoeverre dat mogelijk is.
Maar vooralsnog lijkt mij dat van je rib gewoon iets wat ze verder moeten onderzoeken.Kan van alles zijn. Hernia of zo.
Het is een Artform.quote:
Mjeh kut is datquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, daarvoor heeft ze dus al wel gevoeld. En gecontroleerd op gordelroos enzo. Maar zal inderdaad wel stress zijn. Ik heb er geen zin meer in, in elk geval.
Ah, ja dat kan natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vaak is het gewoon onzekerheid, het idee dat ze zelf niet leuk of interessant oid is. En hij vindt haar wel leuk, dus hij is wel echt heel erg.
Zoiets.
quote:
Schroom niet om terug te gaan als de klachten aanhouden in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, daarvoor heeft ze dus al wel gevoeld. En gecontroleerd op gordelroos enzo. Maar zal inderdaad wel stress zijn. Ik heb er geen zin meer in, in elk geval.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mjeh kut is datKnuffel van Kaneel.
Fijn is datquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb niks te klagen.en hopelijk doe ik hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |