Misschien doen die mensen ook wel meer hun best om elkaar te leren accepteren? Omdat ze weten dat ze toch de rest van hun leven met elkaar door een deur moeten?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar daar zit dwang achter en de angst van wat er gebeurd als er gescheiden wordt (Verstoting enzo)
Dan ga je ook minder makkelijk scheiden/uit elkaar dan wanneer je die vrijheid gewoon hebt
Moest het gifje zoekenquote:
Je mist onsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
Goeiemorgen liefjes. Ik heb het te druk, en toch moet ik hier ff posten. Procrastinationleef
Dat denk ik ook wel, wantja scheiden 'mag' niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:35 schreef MissMSX het volgende:
Misschien doen die mensen ook wel meer hun best om elkaar te leren accepteren? Omdat ze weten dat ze toch de rest van hun leven met elkaar door een deur moeten?
Zonder 'dwang' heb je altijd de twijfel tussen blijven en investeren in de relatie, en opstappen.
Dat doe je toch achteraf johquote:
Hostiquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:36 schreef HostiMeister het volgende:
Goeiemorgen liefjes. Ik heb het te druk, en toch moet ik hier ff posten. Procrastinationleef
Sorry, maar kaneel komt soms echt te erg over als een chagerijnige opaquote:
Neequote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe je maar nadat je het topic hebt aangemaakt
Fax, stop eens met Art zijn account hacken.quote:
Keep calmquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:37 schreef aeque het volgende:
Natuurlijk, het is weer vrijdag en de 'spoedjes' stapelen zich weer op...
Aan het einde van de dag zit ik er geloof ik zo bij:
[ afbeelding ]
Ik vraag me af in hoeverre de karakters altijd bij elkaar passen, zal vast vaak genoeg gebeuren door status / banden tussen de families.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:36 schreef UitStraling het volgende:
@komkommer
Het mechanisme erachter is nog veel simpeler, uitgehuwelijkte mensen worden bij elkaar gezocht door de mensen die je heel goed kennen en letten op status, bij elkaar passende karakters en toekomstplannen etc, die zijn niet verblind door de roze bril die je zelf in je verliefdheid op hebt.
Ik stond de eerste keer dat ik dat hoorde ook perplex moet ik toegeven.
En ik ben sowieso van het hevig verliefde type dus voor mij zou zoiets nooit werken
Lekker comfy dusquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:37 schreef aeque het volgende:
Natuurlijk, het is weer vrijdag en de 'spoedjes' stapelen zich weer op...
Aan het einde van de dag zit ik er geloof ik zo bij:
[ afbeelding ]
Ik denk dat de gelukkig-kansen niet eens zoveel verschillen. Genoeg verhalen van gelukkig getrouwde uitgehuwelijkte mensen, en genoeg verhalen van ongelukkig zijn bij uit liefde getrouwde mensen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, wantja scheiden 'mag' niet.
Het acceptatielevel zal een stuk hoger liggen. De vraag is enkel of de relatie dan leuker is dan wanneer je het uit liefde zou doen.
Leuk dat je jaren en jaren bij elkaar blijft, maar het is wel fijn dat het ook een leuke tijd is ipv op eieren lopen bij elkaar
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, maar kaneel komt soms echt te erg over als een chagerijnige opa
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow iemand die een normaal gesprek kan voeren met uitstraling.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre de karakters altijd bij elkaar passen, zal vast vaak genoeg gebeuren door status / banden tussen de families.
Nee piswoest word ik ervan.quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:39 schreef artelligence het volgende:
[..]Yats, is that you?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Hoi yats. Het is nu zonder 't'quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Wow iemand die een normaal gesprek kan voeren met uitstraling.
[..]
Nee piswoest wordt ik ervan.
Nee, dat is een keuze.quote:
Zou goed kunnen hoor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:38 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk dat de gelukkig-kansen niet eens zoveel verschillen. Genoeg verhalen van gelukkig getrouwde uitgehuwelijkte mensen, en genoeg verhalen van ongelukkig zijn bij uit liefde getrouwde mensen.
Ik heb nog geen haat jegens hemquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:39 schreef aeque het volgende:
Wow iemand die een normaal gesprek kan voeren met uitstraling.
Ik eis dat het gewoon met een t is.quote:
Ja maar gemiddeld schijnen dat soort relaties de helft langer te duren, voor een deel ook door angst enzo, dat is mijn eerste gedachte ook. Maar ga jezelf eens na, hoe vaak heb je uit blinde verliefdheid wel niet stomme keuzes gemaakt in je leven?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre de karakters altijd bij elkaar passen, zal vast vaak genoeg gebeuren door status / banden tussen de families.
Handig en dan gewoon uitkiezen waar op dat moment zin in hebt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Multiple personality disorder, die art.
Ik weet het niet hoorquote:
Zou je wel moeten hebben.quote:
Hoi richard_prfquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Multiple personality disorder, die art.
Nooit, want nooit blinde liefde ervarenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:40 schreef UitStraling het volgende:
Ja maar gemiddeld schijnen dat soort relaties de helft langer te duren, voor een deel ook door angst enzo, dat is mijn eerste gedachte ook. Maar ga jezelf eens na, hoe vaak heb je uit blinde verliefdheid wel niet stomme keuzes gemaakt in je leven?
Nooit.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar gemiddeld schijnen dat soort relaties de helft langer te duren, voor een deel ook door angst enzo, dat is mijn eerste gedachte ook. Maar ga jezelf eens na, hoe vaak heb je uit blinde verliefdheid wel niet stomme keuzes gemaakt in je leven?
Ja, eigenlijk heb ik een relatie met 5 verschillende persoonlijkheden. Houdt de relatie spannend, heb je geen dagjes weg meer nodig.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Handig en dan gewoon uitkiezen waar op dat moment zin in hebt.
This is going to end bad.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We zullen het vanzelf wel zien hoe het gaat lopen
Persoonlijke vrijheid is dan ook een groot goedquote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou goed kunnen hoor.
Toch kies liever voor de liefde dan een verstandshuwelijk. Gewoon omdat daar wat extra's inzit wat je zelf hebt uitgekozen. Iets extra's qua band.
Handig. Zit dat ook in de kloon?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk heb ik een relatie met 5 verschillende persoonlijkheden. Houdt de relatie spannend, heb je geen dagjes weg meer nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |