Hahaha Soulgeequote:
Ik vraag me altijd af hoe mensen dat doen en waarom?Vallen ze zo snel voor iemand of settelen ze om maar iemand te hebben?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn ex-vriend is volgens mij sinds zijn 16e ook niet langer dan 2 maand single geweest
nee, ik vind het juist zo'n deathdealer. alsof de spreekwoordelijke zon daardoor ineens weer tevoorschijn komtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het schijnt wel goede stoffen aan te maken.
In mijn ervaring werd ik er vaak juist somberder vandus het werkt zeker niet voor iedereen
Dit. Omdat ik mezelf zo moest dwingen om het te doen was ik ongelukkiger van het hele voorprocess dan dat het loopje zelf me gelukkiger maaktequote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het schijnt wel goede stoffen aan te maken.
In mijn ervaring werd ik er vaak juist somberder vandus het werkt zeker niet voor iedereen
Een hond hebben helpt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Dit. Omdat ik mezelf zo moest dwingen om het te doen was ik ongelukkiger van het hele voorprocess dan dat het loopje zelf me gelukkiger maakte
Misschien kunnen ze niet tegen alleen zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe mensen dat doen en waarom?Vallen ze zo snel voor iemand of settelen ze om maar iemand te hebben?
Ik heb tegengas en discussie nodig ja,ik ken mijn eigen gedachten zelf al zo goed dat ik altijd benieuwd ben of een ander me op andere wellicht diepere gedachten of zelfs andere gedachten kan brengen, niets zo saai als je eigen mening.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zijn idd oog eyeopeners![]()
Jij hebt vooral de discussie nodig omdat je dan dieper op de zaken in kan gaan (zo te lezen). En dat je je niet gelijk gewonnen hoeft te geven als de ander een ander standpunt heeft.
Boek/film was dan ook gewoon een simpel voorbeeld, het kan van alles zijn natuurlijk.
Iedereen heeft weleens bevestiging nodig, maar een relatie is daar niet het juiste middel voor.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Snap het wel. Die hebben de bevestiging dan nodig of vinden het te fijn om iemand te hebben om leuke dingen mee te doen. Niet echt de juiste redenen om met iemand een relatie aan te gaan, maar daarom duren ze wrs ook nooit zo lang.
Natuurlijk, maar zeg je dat elke keer / elke dag tegen dezelfde persoon?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef Lokasenna het volgende:
Maar je moet toch enige vorm van uitleg verschaffen als je een dag geen zin hebt om uit je bed te komen en daarom niet wil langskomen.
Als iemand het niet kan handelen, tja. Ik weet niet of verzwijgen dan de beste optie is hoor.
Ik moest lachen. Tegelijkertijd zijn ze minder in trek, dus blijf ik m'n vriendinnetjes feeden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fatshaming friday toch.
[ afbeelding ]
Ik weet niet, je kan bevestiging op veel verschillende manieren krijgen. Een relatie is een beter middel dan het hebben van veel losse seksuele contacten wmb. Of anders van vrienden, familie of jezelf.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:22 schreef yats het volgende:
[..]
Iedereen heeft weleens bevestiging nodig, maar een relatie is daar niet het juiste middel voor.
Bedankt voor de samenvattingquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:22 schreef yats het volgende:
[..]
Iedereen heeft weleens bevestiging nodig, maar een relatie is daar niet het juiste middel voor.
Dat kan, maar dat moet een ander toch merken? Ik zou niet met zo'n persoon een relatie kunnen hebben eigenlijk. Misschien dat ik daarom nu al 3 jaar vrijgezel benquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze niet tegen alleen zijn
Voor sommigen werkt het, en de zon en buitenlucht doet wel iets positiefs met het menselijk lichaam. De vraag is alleen in hoeverre werkt de geest van de mens dit dan weer tegenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:21 schreef All-out het volgende:
[..]
nee, ik vind het juist zo'n deathdealer. alsof de spreekwoordelijke zon daardoor ineens weer tevoorschijn komt
Gewoon jezelf zijn en je kaneelstokje snapt dat echt wel en anders heeft hij pech, je bent een leuk mens met je brede interesses en je zachte karakter, nu nog even zelf daarachter komen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je moet toch enige vorm van uitleg verschaffen als je een dag geen zin hebt om uit je bed te komen en daarom niet wil langskomen.
Als iemand het niet kan handelen, tja. Ik weet niet of verzwijgen dan de beste optie is hoor.
Claimerig gedrag is vaak een duidelijk teken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:25 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat moet een ander toch merken? Ik zou niet met zo'n persoon een relatie kunnen hebben eigenlijk. Misschien dat ik daarom nu al 3 jaar vrijgezel ben
claimerig gedragquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Claimerig gedrag is vaak een duidelijk teken.
En toch blijven we onze eigen mening hier neerplempenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb tegengas en discussie nodig ja,ik ken mijn eigen gedachten zelf al zo goed dat ik altijd benieuwd ben of een ander me op andere wellicht diepere gedachten of zelfs andere gedachten kan brengen, niets zo saai als je eigen mening.
Gewoon dat allemaal niet hebben toch? Oh wacht...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet, je kan bevestiging op veel verschillende manieren krijgen. Een relatie is een beter middel dan het hebben van veel losse seksuele contacten wmb. Of anders van vrienden, familie of jezelf.
Het was ook niet echt dagelijks. Eens in de zoveel tijd kwam het eens ter sprake. Maar een groot deel van de rest van de tijd was ik ook gewoon niet bepaald blakend positief gezelschap, gewoon omdat het niet zo lekker ging allemaal. Bij gewone vrienden neem je dan even afstand. In een relatie is dat wat minder goed mogelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar zeg je dat elke keer / elke dag tegen dezelfde persoon?
Verzwijgen hoeft ook niet.
Hoe leg ik dit uit.
Je kan tegen de persoon zeggen dat je een kutperiode hebt dus dat als er positiviteit te melden is dat je dit dan zelf aangeeft, zodat je het niet over het negatieve hoeft te hebben.
Als je altijd de afspraken afzegt, maakt de ander het op een gegeven moment ook niet meer uit wat de reden is. Je hoeft niet te liegen, natuurlijk niet, want de uitkomst is toch duidelijk, je spreekt niet meer af.
Klets je met vriendinnen heb het dan over het positieve of bouw juist even het contact af, zodat je het contact niet kapot gaat maken.
Los laten is vast houden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Claimerig gedrag is vaak een duidelijk teken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |