Zullen we een fok-relatie beginnen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:14 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent er zoeen ja? Ik ben inmiddels 1.5 jaar vrijgezelMet wat leuke mensen die af en aan komen
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:15 schreef artelligence het volgende:
Ik heb al 31 jaar een relatie met mezelf. Word wel eens moe van artelligence
Nee, persoonlijk is eng.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet per se, wel iets meer persoonlijk.
Praat voor je zelfquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Jezelf zijn is soms best vermoeiend.
wowquote:
Liegen niet, maar je kan het ook verzwijgen of vragen dat de ander er niet meer naar vraagt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had misschien niet een jaar lang moeten zeggen dat ik het leven maar een kwelling vond, maar wat moet je dan, liegen is ook niet echt een optie. :$
Jouw gat altijd, schatquote:
En haar Soulgeequote:
Nou ik snap het ergens wel want ik heb het vaak met discussies, ik geef niet graag bakzeil of me gewonnen maar vaak denk ik tegen het einde van de discussie of achteraf toch wel, goh je hebt een punt en is dat ook te zien als een klein of wat groter oogopenertje.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In veel gevallen zien mensen maar een klein stukje wereld en missen daardoor bepaalde zaken. Als je dan ineens ergens op gewezen wordt dan is het ineens een eye opener. Het is niet zo dat mensen alwetend zijn.
De mensen die bij Dr Phil komen zijn ook vaak niet de meest snuggere mensen. Of ze acteren gewoon mee dat ze het licht hebben gezien, dat kan ook.
Geloofde er zelf ook niet echt in, maar zelf ook een keer ervaren (niet door boek/film), dus sta er wel meer voor open dan eerst.
'gewoon' ff een ommetje maken, lekker wandelen. dat schijnt wonderen te doenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Liegen niet, maar je kan het ook verzwijgen of vragen dat de ander er niet meer naar vraagt.
Of "gewoon" eraan werken dat je het leven geen kwelling meer gaat vinden
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jouw gat altijd, schat
Dit klinkt vies, maar bedoel het in de meest romantische zin van het woord.
Maar je moet toch enige vorm van uitleg verschaffen als je een dag geen zin hebt om uit je bed te komen en daarom niet wil langskomen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Liegen niet, maar je kan het ook verzwijgen of vragen dat de ander er niet meer naar vraagt.
Of "gewoon" eraan werken dat je het leven geen kwelling meer gaat vinden
eet je nu tfoe? Lijkt me niet lekker na die sultanaquote:
Het moet een aanvulling op een reeds leuk eigen leven zijn, dat klopt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, is het ook wel. Maar dan wel echt om de persoon en niet om een gat op te vullen met wie zich maar aanbiedt.
Dat zijn idd oog eyeopenersquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:17 schreef UitStraling het volgende:
Nou ik snap het ergens wel want ik heb het vaak met discussies, ik geef niet graag bakzeil of me gewonnen maar vaak denk ik tegen het einde van de discussie of achteraf toch wel, goh je hebt een punt en is dat ook te zien als een klein of wat groter oogopenertje.
Maar van een film of een boek heb ik het nog nooit gehad, dat is te veel eenrichtings communicatie voor mij denk ik, daar ben ik te eigenwijs voor vrees ik.
Ik krijg ruim voldoende lichaamsbeweging.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:17 schreef All-out het volgende:
[..]
'gewoon' ff een ommetje maken, lekker wandelen. dat schijnt wonderen te doen
Neeee dat is tofoe :pquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:18 schreef Californium het volgende:
[..]
eet je nu tfoe? Lijkt me niet lekker na die sultana
Het schijnt wel goede stoffen aan te maken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:17 schreef All-out het volgende:
'gewoon' ff een ommetje maken, lekker wandelen. dat schijnt wonderen te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |