Ja, het kwam door de geen progressie denk ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dat is wss doordat je overcommuniceert, te veel hetzelfde vertelt en er geen progressie is. Dan wordt het meer zeuren dan communiceren.
Doe er dan eens wat aan of hou je mond dichtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zeur nu al voor de derde dag over m'n fysieke ongemakken
Ja, is het ook wel. Maar dan wel echt om de persoon en niet om een gat op te vullen met wie zich maar aanbiedt.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind het leven met zijn tweetjes ook veel leuker, mits er een boel klopt in de relatie.
Alles tot het laatst bewaren en dan stressen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee moet echt nog super veel doen, maar ben nu aan het uitstellen en bevalt me prima tot nu toe.
Ja! op dit soort etentjes vind ik het nooit leuk omdat ik dan weer met collega's moet praten over nouja niet zo boeiende dingen. Nu zat ik met een clubje studentenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je het niet te laat wilde makenWel naar je zin gehad?
Ja ok, maar dat zijn wel een beetje de standaard dingen denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wereldvrede, mooi weer, weekend, ontspanning, liefde, natuur, lekker eten, thee, muziek etc
Vriendin van me communiceerdequote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:12 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, het kwam door de geen progressie denk ik.
Eigen schuld dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alles tot het laatst bewaren en dan stressen?
Ik ben sinds enkele maanden na twintig jaar van relatie naar relatie hoppen voor 't eerst vrijgezel dus het vergt nog wat jeuk, wennen en aanpassenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn ex-vriend is volgens mij sinds zijn 16e ook niet langer dan 2 maand single geweest
27quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, is het ook wel. Maar dan wel echt om de persoon en niet om een gat op te vullen met wie zich maar aanbiedt.
Echt he?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb zo moeten lachen om Ice loves Coco... Wat een figuren
Nee dat niet, had je wel shockende dingen verwacht dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat zijn wel een beetje de standaard dingen denk ik. Paar zijn verwisselbaar, maar het is niets heel schokkends
.
Ik vind d'r leukquote:
Iets met selectief lezen?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doe er dan eens wat aan of hou je mond dicht![]()
(al is het mij niet opgevallen, maar ik lees niet alles)
Kut ttquote:
Jij bent er zoeen ja? Ik ben inmiddels 1.5 jaar vrijgezelquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben sinds enkele maanden na twintig jaar van relatie naar relatie hoppen voor 't eerst vrijgezel dus het vergt nog wat jeuk, wennen en aanpassen
Dat ie daar zin in heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn ex-vriend is volgens mij sinds zijn 16e ook niet langer dan 2 maand single geweest
Niet per se, wel iets meer persoonlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee dat niet, had je wel shockende dingen verwacht dan?
Maar het is voor al gewoon veel.
Ik had misschien niet een jaar lang moeten zeggen dat ik het leven maar een kwelling vond, maar wat moet je dan, liegen is ook niet echt een optie. :$quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vriendin van me communiceerdevaak dat ze problemen had op het werk en het niet leuk vindt. OP een gegeven moment is het accepteren of er iets aan doen. Daarna wordt het zeuren en maak je eerder dingen kapot.
De volgende keer zet ik er "met Yats" inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |