quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets in deze richting?Nog twee weken en dan ben ik de bitch in the pit, dus dat past wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Das ook stomquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Doe ik ook soms. Maar was nu wakker, had een afspraak maar die is afgezegd.
Die moeder gans rol hoef ik niet zo eigenlijk. Dus daarom zijn vaste tijden juist zo fijnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is geven en nemen natuurlijk, een echt goede leider weet wanneer de touwtjes losser en strakker moeten.
Groeien in een relatie is imo dat je het beste uit elkaar naar boven haalt en samen nieuwe stappen durft te nemen. Als je niet jezelf meer kunt zijn bij de ander uit angst om weer een ruzie uit te lokken, groei je juist uit elkaar. Heb het bij mijn ouders ook gezien. Er ging een wereld open toen eindelijk de waarheid uitgesproken werd en weer een basis om naar elkaar toe te groeien.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen veranderen niet echt (sowieseo niet veel) in een relatie, ze leren hoogstens hun mond te houden op de momenten dat ze weten dat er ruzie van komt als ze hun poot stijf houden, dat veelgeroemde groeien in een relatie is vaak slechts het krimpen van karakters.
Je moet stevig in je schoenen staan en genoeg geleefd hebben om compleet tevreden jezelf echt te settelen in een relatie waarmee je de eindstreep wenst te halen, mee eensquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Relatie hoppen he, net als jobhoppen.
De wereld staat voor je open, dus heb je meer mogelijkheden om echt te onderzoeken of het gras aan de overkant echt groener is.
Nadeel is dat men vaak opzoek blijft en niet meer tevreden kan zijn met datgene wat eigenlijk wel erg leuk is.
Je hebt ook van die typetjes die niet ALLEEN kunnen zijn, en van relatie naar relatie hoppen..quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in een relatie gezetten dat ik iemand anders zoveel leuker vond dan mijn vriend en dat ik bewust er een einde aan gemaakt heb omdat werken aan die relatie zinloos was als ik er eigenlijk al klaar mee was. Het vergde werk maar teveel werk. Dus daarna lekker tijd alleen zijn deed mij ook goed
Doe ik niet aan meequote:Op vrijdag 29 mei 2015 09:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We leven in een fastfood maatschappij, alles moet snel en vlug een voldoening geven.
Heel verstandig, beter alleen dan in een relatie die niet helemaal goed werkt, ik ben ook van het alles-of-niets-type.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in een relatie gezetten dat ik iemand anders zoveel leuker vond dan mijn vriend en dat ik bewust er een einde aan gemaakt heb omdat werken aan die relatie zinloos was als ik er eigenlijk al klaar mee was. Het vergde werk maar teveel werk. Dus daarna lekker tijd alleen zijn deed mij ook goed
Jeetje wat laatquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:05 schreef Californium het volgende:
Zo. Ik ben gvd braknu maar eens opstaan en mezelf naar mijn werk slepen ofzo
Die mensen snap ik ook nietquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt ook van die typetjes die niet ALLEEN kunnen zijn, en van relatie naar relatie hoppen..
Dat begrijp ik nooit zo goed, dat het je overkomt oke, maar soms is even tot je zelf komen (hihi komen) ook wel eens fijn.
Wat was er vannacht eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:05 schreef Californium het volgende:
Zo. Ik ben gvd braknu maar eens opstaan en mezelf naar mijn werk slepen ofzo
Weten wat je wilt in je relatie, van een ander, van jezelf.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:04 schreef UitStraling het volgende:
Je moet stevig in je schoenen staan en genoeg geleefd hebben om compleet tevreden jezelf echt te settelen in een relatie waarmee je de eindstreep wenst te halen, mee eens
Ja was je al wakker toen er afgezegd werd .. lijkt me zo zuurquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Erg moe en had er geen zin in, dus fijne timing
Welke pit?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog twee weken en dan ben ik de bitch in the pit, dus dat past wel ja
Gister eten plus borrel van werk. Lag er om half 4 pas isquote:
Nee, was al wel wakker maar had eigenlijk gewoon pas mijn broek aan, dus lig nu weer in bedquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja was je al wakker toen er afgezegd werd .. lijkt me zo zuurmoet je op staan en aankleden enzo, ben je halverwege en dan wordt je afgebeld terwijl je nog had kunnen blijven liggen
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets in deze richting?Of deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Snap het wel. Die hebben de bevestiging dan nodig of vinden het te fijn om iemand te hebben om leuke dingen mee te doen. Niet echt de juiste redenen om met iemand een relatie aan te gaan, maar daarom duren ze wrs ook nooit zo lang.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt ook van die typetjes die niet ALLEEN kunnen zijn, en van relatie naar relatie hoppen..
Dat begrijp ik nooit zo goed, dat het je overkomt oke, maar soms is even tot je zelf komen (hihi komen) ook wel eens fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |