het is vanuit word, het is nu nog een word bestand, pdf was slechts een ideequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je wel photoshop hebben en voor opslaan als .jpg vanuit pdf zelf moet je een bepaalde licensie hebben volgens mij.
https://pdfjpg.nl/quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja jpg staat er niet tussem, sws de computers hier zijn nogal karigmss thuis anders ffe proberen, daar heb ik ook nog een photoshop
Oh.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het is vanuit word, het is nu nog een word bestand, pdf was slechts een idee
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Nemen alles aan
Dan wel opslaan als PNG, van jpg wordt het pixelig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh.![]()
Gewoon screenshot maken van het document?
Bij welke ga je solliciteren? Dan bel ik even dat ze je absoluut aan moeten nemen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:39 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
als ik ben aangenomen bij de mac krijg je een selfie in mac kostuum tijdens het schoonmaken van de toiletten
Gewoon niet zo'n hoge compressie gebruiken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan wel opslaan als PNG, van jpg wordt het pixelig.
amsterdam noordquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:42 schreef Matip het volgende:
[..]
Bij welke ga je solliciteren? Dan bel ik even dat ze je absoluut aan moeten nemen.
Ja als je hartstikke onhygiënisch op komt dagen lukt dat denk ik wel hoor, maar veel rare types die ik ken hebben een tijdje bij de mac gewerkt, want daar werden ze zo makkelijk aangenomen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:41 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
dan zou ik wel heel speciaal zijn al werd ik afgewezen
Hoe dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon niet zo'n hoge compressie gebruiken.
dan zal ik ook wel aangenomen wordenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je hartstikke onhygiënisch op komt dagen lukt dat denk ik wel hoor, maar veel rare types die ik ken hebben een tijdje bij de mac gewerkt, want daar werden ze zo makkelijk aangenomen.
Ligt eraan welke software je gebruikt. Meestal kun je compressiefactor instellen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe dan?
Pas na het opslaan als gaat het mis bij mij. ;"(
Echt? Dat is vlakbij mijn werkquote:
Dat is helemaal klote. Vooral Outlook snapt dat niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:45 schreef niels0 het volgende:
Als het nu nog in word is waarom sla je het dan niet op als html en verstuur je het ook als html in je email?
Is maar een idee.
ik heb via paint wel al geprobeerd, maar als je het aan een mail toevoegt komt het alsnog in de bijlage hoor... het is ook sws een bestand van meerdere pagina'squote:Op donderdag 28 mei 2015 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh.![]()
Gewoon screenshot maken van het document?
Ik heb het nooit geprobeerd, maar outlook zuigt sowieso. Ik snap niet dat vrijwel alle bedrijven er gebruik van maken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is helemaal klote. Vooral Outlook snapt dat niet.
Bestand van meerdere pagina's kan volgens mij niet. Alleen als bijlage.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb via paint wel al geprobeerd, maar als je het aan een mail toevoegt komt het alsnog in de bijlage hoor... het is ook sws een bestand van meerdere pagina's
wss is het makkelijker om erachter te komen hoe ik het verspringen voorkom, ik google nog even wat
ja die ene pagina deed hij ook al als bijlagequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bestand van meerdere pagina's kan volgens mij niet. Alleen als bijlage.
Als ik het gewoon bam zo in de mail wil hebben gelijk als plaatje maak ik een screenshot en dan copy paste ik die in de mail.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja die ene pagina deed hij ook al als bijlage
handige jongen jijquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik het gewoon bam zo in de mail wil hebben gelijk als plaatje maak ik een screenshot en dan copy paste ik die in de mail.
huh bij mij deed hij dat niet, ik krijg het alleen in paint geplaktquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik het gewoon bam zo in de mail wil hebben gelijk als plaatje maak ik een screenshot en dan copy paste ik die in de mail.
#TeamAryaquote:
ctrl +c en dan ctrl + v in Outlook 2013.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
huh bij mij deed hij dat niet, ik krijg het alleen in paint geplakthoe dan?
Dit verrast je?quote:
valar dohaerisquote:
Moest je vaak blijven na sluitingstijd?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
toen ik stopte bij de mac, kreeg ik een mailtje van mijn baas dat het zoooo jammr was dat ik wegging, en dat ik zo'n super werknemer was. en als ik ooit weer in die stad kwam wonen, moest ik direct weer solliciteren.hoppa zo doe je dat.
Goede werknemer als je onder het bureau zat zekerquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
toen ik stopte bij de mac, kreeg ik een mailtje van mijn baas dat het zoooo jammr was dat ik wegging, en dat ik zo'n super werknemer was. en als ik ooit weer in die stad kwam wonen, moest ik direct weer solliciteren.hoppa zo doe je dat.
Moest je vaak op je knieen om de vloer te schrobben? De vloer bij de mac is altijd zo vies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
deze reactie was te verwachten, maar het was een vrouwquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede werknemer als je onder het bureau zat zeker
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ctrl +c en dan ctrl + v in Outlook 2013.
[..]
Dit verrast je?
ja werkt nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ctrl +c en dan ctrl + v in Outlook 2013.
[..]
Dit verrast je?
fuck ik googlede het antwoordquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moest je vaak blijven na sluitingstijd?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede werknemer als je onder het bureau zat zeker
FOK!quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Moest je vaak op je knieen om de vloer te schrobben? De vloer bij de mac is altijd zo vies.
Noobje.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:58 schreef Bapple het volgende:
[..]
fuck ik googlede het antwoord
nu ben ik gespoiled.
ik heb de boeken gelezen en dat gebeurt niet a sahbiquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:02 schreef Bapple het volgende:
[..]
jij nu ook:
[ afbeelding ]
Arya Stark slit the throat of Stannis Baratheon at Winterfell's postern gate, she whispers valar morghulis as he dies
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb de boeken gelezen en dat gebeurt niet a sahbi
fok opquote:
je bent dan ook een super girl..quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
Dat is te liefquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
welja zeg... wat een haat
[ afbeelding ]
Jij doet precies hetzelfde tegen mij altijd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
welja zeg... wat een haat
[ afbeelding ]
deed je dat maar eensquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
deze reactie was te verwachten, maar het was een vrouwfuck yu
Hoi. Op het moment ben ik heel zenuwachtig. En zoek ik afleiding. Daarom ben ik hier.quote:
ben jij een kloonaccount van de originele krullenbol?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:10 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Hoi. Op het moment ben ik heel zenuwachtig. En zoek ik afleiding. Daarom ben ik hier.
oke, hoi krulliequote:Op donderdag 28 mei 2015 14:10 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Hoi. Op het moment ben ik heel zenuwachtig. En zoek ik afleiding. Daarom ben ik hier.
Nee, ik gebruik krullenbolletje altijd als wachtwoord bij verschillende sitesquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ben jij een kloonaccount van de originele krullenbol?
Waarvoor dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:10 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
is het niet de echte?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ben jij een kloonaccount van de originele krullenbol?
En welk accountnaam?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:12 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik krullenbolletje altijd als wachtwoord bij verschillende sites
mapima plsquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:12 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Oh zo. Dus als je dat gefixt krijgt heb je je diplomaquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel in buurt van Java en C++ komen denk ik.. Enige opdracht die ik nog moet herkansen om alles af te ronden
oke hopelijk ben jij minder bitch dan de andere krullenbol. heb je al foto's gepost? goed om te weten welk wachtwoord jij hebt trouwensquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:12 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Welke krullenbol is een bitch? Tietenbolletje?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oke hopelijk ben jij minder bitch dan de andere krullenbol. heb je al foto's gepost? goed om te weten welk wachtwoord jij hebt trouwens
Verbaast mij ook... altijd aardig meidje volgens mij. Zal wel reflectie zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke krullenbol is een bitch? Tietenbolletje?
krullensnolletjequote:Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nerdconnecties genoeg hequote:Op donderdag 28 mei 2015 14:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja normale tekst krijg ik er wel in geplakt, maar ja ik stuur het wel door naar een ict-er :p
die dikke toch¿quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
zij heeft wel echt goeie tieten 10/10quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oke hopelijk ben jij minder bitch dan de andere krullenbol. heb je al foto's gepost? goed om te weten welk wachtwoord jij hebt trouwens
die zijn er toch af?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
die dikke is wel een bitch.quote:
ass -> titnquote:
trouwen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar doe ik het niet voor. ik heb geld zat
heb al lang geen pics meer gezien, laten we het op had houden danquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet meer. Nou ja ligt aan jouw definitie van goeie tieten
Ze was afgevallen inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is Stimorol. Op laatste pics van Krullenbolletje was ze afgetraind.
was jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is Stimorol. Op laatste pics van Krullenbolletje was ze afgetraind.
misschien is ze gewoon een zwakkelingquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
huh wat een nonsens. ken zat vrouwen met cup d
quote:
ze is dan ook aansteller zo als vele vrouwen hierquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Een heel belangrijk gesprekquote:
Sollicitatiegesprek of zo? Succesquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:17 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Een heel belangrijk gesprek
ik ken er ook wel één jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lol ga jij ook al solliciteren bij de macquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:17 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Een heel belangrijk gesprek
mensen plaatsen vaak de betere oudere fotos er op jaquote:
recht door zeequote:
zou haar niet rakenquote:
Ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geeft niet, zij jou wss ook niet. wie wel eigenlijk.....
Nou en mapima dweilt wel.quote:
kutleven heb ik eigenlijk ook hequote:Op donderdag 28 mei 2015 14:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
geeft niet, zij jou wss ook niet. wie wel eigenlijk.....
quote:
Moest een klein beetje gniffelen.quote:
Gelukkig maarquote:
Mumbai lijkt me 3x niks.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:33 schreef niels0 het volgende:
Goeie KLM-deals:
Bangkok 565, Mumbai 496, Gothenborg 159, St Petersburg 199, Zürich 149, Ho Chi Minh City 699, Dubai 383.
nou enquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:33 schreef niels0 het volgende:
Goeie KLM-deals:
Bangkok 565, Mumbai 496, Gothenborg 159, St Petersburg 199, Zürich 149, Ho Chi Minh City 699, Dubai 383.
lekker wassen in de rivier waar lijken liggenquote:
Beter blijf je langs de kust.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:35 schreef wise het volgende:
[..]
lekker wassen in de rivier waar lijken liggen
mij te warm dat land.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:40 schreef wise het volgende:
[..]
mij te warm dat land.
Als ik het India gevoel wil, ga ik wel in een sauna staan en (kerrie)-kruiden over me heen gooien.
Wow St Petersburg. Had ik maar iemand om me te gaanquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:33 schreef niels0 het volgende:
Goeie KLM-deals:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:40 schreef wise het volgende:
[..]
mij te warm dat land.
Als ik het India gevoel wil, ga ik wel in een sauna staan en (kerrie)-kruiden over me heen gooien.
Neem djedje ofzo mee en laat haar daar achterquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wow St Petersburg. Had ik maar iemand om me te gaan
Als je daar heengaat moet je naar de Hermitage gaan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wow St Petersburg. Had ik maar iemand om me te gaan
En dan Russische mee terugquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
Neem djedje ofzo mee en laat haar daar achter
post van de dagquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:45 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:53 schreef wise het volgende:
[..]
dat is deze;
KLB / Peter Rudolph de Vries
mwahquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:53 schreef wise het volgende:
[..]
dat is deze;
KLB / Peter Rudolph de Vries
Beter even een stukje varen naar Helsinki en voor een finse gaan. Die russinnen zijn vaak golddiggers.quote:
mogen die honden ook daar blijven ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
zou wel mooi opruimen... al die knullen hier die er massaal achteraanhuppelen
Ik heb geen goldquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Beter even een stukje varen naar Helsinki en voor een finse gaan. Die russinnen zijn vaak golddiggers.
welke hondenquote:
zou ook wel fappen op sg hoorquote:
oprottequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:17 schreef niels0 het volgende:
Ze negeerde me gewoon net. Dan heb ik nog liever dat ze 'oprotte' tegen me zegt.
Hoezo ook?quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:20 schreef niels0 het volgende:
Straks gaat ze ook nog één of andere Fok!ker hosselen.
Zoals DjeDje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Eerst gescheld, dan negeren en dan ook nog een ander hosselen.
Zijn ze niet de enige.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
ik krijg zo vaag ergens het idee dat jullie djedje niet zo aardig vinden
Ik begrijp er niets vanquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Nee? gewoon vanwege dat met Chevy.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
of chloroquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee? gewoon vanwege dat met Chevy.
Gescheld is normaal eerder Veer.
haha blondje93 wannabequote:
Is dat echt zo dan? Schattigquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook niet Mortaxx.
Ik vind Chai niet zo aardig omdat ze over mijn loensen begon.
Chai is best liefquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook niet Mortaxx.
If you want my future forget my past,quote:
als je praat met een meid met decollete, kan je dan met je loensend oog stiekem naar de inkijk kijken¿quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ook niet Mortaxx.
Lees dit en krijg gelijk MI van de stijve tepels van scary spicequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
If you want my future forget my past,
If you wanna get with me better make it fast,
Now don't go wasting my precious time,
Get your act together we could be just fine
gooi nitraat in hun nestjequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
GVD KKVOGELS ECHT !!! zit zo'n fucking paartje te broeden hier op het dak.. van die scholeksters.
DE HEE LE DAG DOOR PIEPIEPEIPEIPEIPEPEI!P!EPIEPEI!! schijtbeesten
kon ik dat maar, dan had ik er wat aan.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef wise het volgende:
[..]
als je praat met een meid met decollete, kan je dan met je loensend oog stiekem naar de inkijk kijken¿
het leven van een paardenstylist is geen pony kampquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
GVD KKVOGELS ECHT !!! zit zo'n fucking paartje te broeden hier op het dak.. van die scholeksters.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef wise het volgende:
[..]
als je praat met een meid met decollete, kan je dan met je loensend oog stiekem naar de inkijk kijken¿
Zijn helaas beschermd.quote:
Mooi gezegdquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het leven van een paardenstylist is geen pony kamp
En vader.quote:
verhuizen dan maarquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En vader.
Nee maar broedende paartjes mag je niet verstoren hier. EN wel zelf de hele dag keihard piepen di ebeestenhypocriet weer
Is kantoor gebouw helaas.quote:
eitjes wegpakken en deze verwisselen met kwarteleitjes in de supermarktquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
zag een paar weken terug dat een nestje gebouwd werd onder mijn overkapping. dat heb ik maar weg gehaald voordat het gezinnetje introkquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En vader.
Nee maar broedende paartjes mag je niet verstoren hier. EN wel zelf de hele dag keihard piepen di ebeestenhypocriet weer
Ja groot gelijk. Deed ik in mijn oude huis ook... schijtduiven constant op het balkon eieren leggenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag een paar weken terug dat een nestje gebouwd werd onder mijn overkapping. dat heb ik maar weg gehaald voordat het gezinnetje introk
Wil wel maar kan niet op het dak komen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:53 schreef wise het volgende:
[..]
eitjes wegpakken en deze verwisselen met kwarteleitjes in de supermarkt
Gym topic is verder op.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:54 schreef MAHL het volgende:
Ik moet gaan sporten maar heb geen zin om te gaan help wie post motiverende plaatjes voor mij
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:54 schreef MAHL het volgende:
Ik moet gaan sporten maar heb geen zin om te gaan help wie post motiverende plaatjes voor mij
kijk even naar je moeder, goede motivatie om wat te gaan doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:54 schreef MAHL het volgende:
wat een incestieuze gedachtequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
kijk even naar je moeder, goede motivatie om wat te gaan doen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
kijk even naar je moeder, goede motivatie om wat te gaan doen.
Er mag natuurlijk zelf ingevuld worden waarom het een motivatie is, dat moet de persoon in kwestie maar zelf bedenken als ie zijn moeder ziet.quote:
sukkelquote:
Dat klinkt niet als mijn echoquote:
Prima, lekker rustig dagje vandaagquote:
lekker hoorquote:
Huehuequote:Op donderdag 28 mei 2015 17:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lekker hoorik was vandaag de sjaak
ik lachte mijn collega uit dat hij tot diep in de middag moest vergaderen
mijn leidinggevende hoorde dat en zei lachend dat ik er ook bij moest zijn
gvd
jaquote:
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
nee, terechte actie van hem, ik had hetzelfde gedaan
Dat zal hem lerenquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, en hij moet nog 2 uur naar huis rijden
Lekker in de file.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, en hij moet nog 2 uur naar huis rijden
Ben ik blij dat met een kwartiertje rijden van werk thuis benquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
precies wehehehehe Rotterdam - Deventer
50 mensen voor 15 baantjes..dus niet allesquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Nemen alles aan
5 minuten lopen hierquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben ik blij dat met een kwartiertje rijden van werk thuis ben
Zoiets. Gesprek met familie. Fuckquote:
Oei.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:56 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Zoiets. Gesprek met familie. Fuck
Ik ga eens non-stop FOK!-Ken
Neeman, de mac is voor losersquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lol ga jij ook al solliciteren bij de mac
Ik woon ook echt zowat achter mijn werk, ideaal... 10 minuten reistijd, als het tegen zitquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben ik blij dat met een kwartiertje rijden van werk thuis ben
jij staat graag achter mensen en dingen hèquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik woon ook echt zowat achter mijn werk, ideaal... 10 minuten reistijd, als het tegen zit
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij staat graag achter mensen en dingen hè
Was Geer er ook?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ga alleen niet meer achter jou staan, bloed aan mijn lul is echt goor
We zijn intiem soms jaquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
We zijn intiem soms jasamen met Hansie Klok
, laat hij mijn haar verdwijnen... dit dat lachen joh... alleen terug lukte hem niet
Was ook niet zo heel erg positiefquote:
Frankquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
De verhaallijn spelen kan ook leuk zijn natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:01 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Was ook niet zo heel erg positief
Krijg je als iedereen koppig is
Posts hierboven over anaal zijn wel komisch om te lezenquote:
Hoe is het?quote:
Ik ben heel komischquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:02 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Posts hierboven over anaal zijn wel komisch om te lezen
eikelquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lachwekkend en komisch verwarren
Het is weer weekend dus dan gaat het altijd goed. Hoe issie daar?quote:
Ik heb eerlijk gezegd niet bijster veel gevolgd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:03 schreef HPLC het volgende:
Hey Frank, had je die 'klacht' van je collega nog gezien?
Moet nog een volle dagquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is weer weekend dus dan gaat het altijd goed. Hoe issie daar?
Je hebt nu eenmaal werkpaarden en je hebt sierpaarden. Daar kan ik ook niets aan doen.quote:
Lullig voor je trouwens dat je tot zo laat op je werk moet blijvenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lachwekkend en komisch verwarren
En je hebt luie paarden... die eindigen meestal bij mij op broodquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt nu eenmaal werkpaarden en je hebt sierpaarden. Daar kan ik ook niets aan doen.
Ik heb nu vooral behoefte aan medelijden en bemoedigende pics via dmquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:08 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Lullig voor je trouwens dat je tot zo laat op je werk moet blijven
Ook grappig
Maar ook lullig!!!
Nog geen week lidquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb nu vooral behoefte aan medelijden en bemoedigende pics via dm
Paardenrookvlees.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En je hebt luie paarden... die eindigen meestal bij mij op brood
Originele salami is ook van paard dacht ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lekker heik eet dat echt graag
op vers wit brood met roomboter
volgens mij ook, gek op paardquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:11 schreef niels0 het volgende:
[..]
Originele salami is ook van paard dacht ik.
Paardenbiefstuk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
volgens mij ook, gek op paard
Reken er niet opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |