En vader.quote:
verhuizen dan maarquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En vader.
Nee maar broedende paartjes mag je niet verstoren hier. EN wel zelf de hele dag keihard piepen di ebeestenhypocriet weer
Is kantoor gebouw helaas.quote:
eitjes wegpakken en deze verwisselen met kwarteleitjes in de supermarktquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
GVD KKVOGELS ECHT !!! zit zo'n fucking paartje te broeden hier op het dak.. van die scholeksters.
DE HEE LE DAG DOOR PIEPIEPEIPEIPEIPEPEI!P!EPIEPEI!! schijtbeesten
zag een paar weken terug dat een nestje gebouwd werd onder mijn overkapping. dat heb ik maar weg gehaald voordat het gezinnetje introkquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En vader.
Nee maar broedende paartjes mag je niet verstoren hier. EN wel zelf de hele dag keihard piepen di ebeestenhypocriet weer
Ja groot gelijk. Deed ik in mijn oude huis ook... schijtduiven constant op het balkon eieren leggenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag een paar weken terug dat een nestje gebouwd werd onder mijn overkapping. dat heb ik maar weg gehaald voordat het gezinnetje introk
Wil wel maar kan niet op het dak komen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:53 schreef wise het volgende:
[..]
eitjes wegpakken en deze verwisselen met kwarteleitjes in de supermarkt
Gym topic is verder op.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:54 schreef MAHL het volgende:
Ik moet gaan sporten maar heb geen zin om te gaan help wie post motiverende plaatjes voor mij
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:54 schreef MAHL het volgende:
Ik moet gaan sporten maar heb geen zin om te gaan help wie post motiverende plaatjes voor mij
kijk even naar je moeder, goede motivatie om wat te gaan doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:54 schreef MAHL het volgende:
wat een incestieuze gedachtequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
kijk even naar je moeder, goede motivatie om wat te gaan doen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
kijk even naar je moeder, goede motivatie om wat te gaan doen.
Er mag natuurlijk zelf ingevuld worden waarom het een motivatie is, dat moet de persoon in kwestie maar zelf bedenken als ie zijn moeder ziet.quote:
sukkelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |