ik heb de boeken gelezen en dat gebeurt niet a sahbiquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:02 schreef Bapple het volgende:
[..]
jij nu ook:
[ afbeelding ]
Arya Stark slit the throat of Stannis Baratheon at Winterfell's postern gate, she whispers valar morghulis as he dies
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb de boeken gelezen en dat gebeurt niet a sahbi
fok opquote:
je bent dan ook een super girl..quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
toen ik stopte bij de mac, kreeg ik een mailtje van mijn baas dat het zoooo jammr was dat ik wegging, en dat ik zo'n super werknemer was. en als ik ooit weer in die stad kwam wonen, moest ik direct weer solliciteren.hoppa zo doe je dat.
Dat is te liefquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
welja zeg... wat een haat
[ afbeelding ]
Jij doet precies hetzelfde tegen mij altijd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
welja zeg... wat een haat
[ afbeelding ]
deed je dat maar eensquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
deze reactie was te verwachten, maar het was een vrouwfuck yu
Hoi. Op het moment ben ik heel zenuwachtig. En zoek ik afleiding. Daarom ben ik hier.quote:
ben jij een kloonaccount van de originele krullenbol?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:10 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Hoi. Op het moment ben ik heel zenuwachtig. En zoek ik afleiding. Daarom ben ik hier.
oke, hoi krulliequote:Op donderdag 28 mei 2015 14:10 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Hoi. Op het moment ben ik heel zenuwachtig. En zoek ik afleiding. Daarom ben ik hier.
Nee, ik gebruik krullenbolletje altijd als wachtwoord bij verschillende sitesquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ben jij een kloonaccount van de originele krullenbol?
Waarvoor dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:10 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
is het niet de echte?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ben jij een kloonaccount van de originele krullenbol?
En welk accountnaam?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:12 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik krullenbolletje altijd als wachtwoord bij verschillende sites
mapima plsquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:12 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Oh zo. Dus als je dat gefixt krijgt heb je je diplomaquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel in buurt van Java en C++ komen denk ik.. Enige opdracht die ik nog moet herkansen om alles af te ronden
oke hopelijk ben jij minder bitch dan de andere krullenbol. heb je al foto's gepost? goed om te weten welk wachtwoord jij hebt trouwensquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:12 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Welke krullenbol is een bitch? Tietenbolletje?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oke hopelijk ben jij minder bitch dan de andere krullenbol. heb je al foto's gepost? goed om te weten welk wachtwoord jij hebt trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |