Mwa, waar stad waar ik werkte heb je die bijna niet. Maar zodra ze er waren, wel ook altijd geflirt en 'wat heb je prachtige ogen' en dat soort ongein. gewoon schaamteloos waar al mn collega;s bij stondenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goh verassendaandacht van tokkieknullen en buitenlanders
Nee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
goeie TT, goeie OP, goeie TS, goeie fipo
Pics van je ogenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mwa, waar stad waar ik werkte heb je die bijna niet. Maar zodra ze er waren, wel ook altijd geflirt en 'wat heb je prachtige ogen' en dat soort ongein. gewoon schaamteloos waar al mn collega;s bij stonden
utrecht is ook stad van de hosselaars en dealersquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mwa, waar stad waar ik werkte heb je die bijna niet. Maar zodra ze er waren, wel ook altijd geflirt en 'wat heb je prachtige ogen' en dat soort ongein. gewoon schaamteloos waar al mn collega;s bij stonden
Ik had serieus nog nooit van DrJava gehoord. Dus nee, denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan jij drietal opdrachten in DrJava voor mij maken?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
goeie TT, goeie OP, goeie TS, goeie fipo
neenee, niet in utrecht bij de macquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:36 schreef Matip het volgende:
[..]
utrecht is ook stad van de hosselaars en dealers
pics vanje ex collegasquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja jpg staat er niet tussem, sws de computers hier zijn nogal karigquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Openen in fotoshop en dan opslaan als .jpg.
Oh en hoi SG.![]()
Zal wel in buurt van Java en C++ komen denk ik.. Enige opdracht die ik nog moet herkansen om alles af te rondenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had serieus nog nooit van DrJava gehoord. Dus nee, denk ik?
Heeft dat met de stad te maken dan? Creeps die het leukste kassameisje kiezen is schijnbaar ook heel normaal als ik FOK! mag geloven.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben dat andere wijf niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom was je ineens weg van dat andere forum
jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan iedereen je insta sturen zeker
ik wil graag bewijs zienquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:37 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
[..]
Ik ben dat andere wijf niet.
Moet je wel photoshop hebben en voor opslaan als .jpg vanuit pdf zelf moet je een bepaalde licensie hebben volgens mij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Openen in fotoshop en dan opslaan als .jpg.
Oh en hoi SG.![]()
Ja, in de ene stad heb je nu eenmaal meer Marokkaantjes dan in de andere. dat is een feitquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft dat met de stad te maken dan? Creeps die het leukste kassameisje kiezen is schijnbaar ook heel normaal als ik FOK! mag geloven.
als ik ben aangenomen bij de mac krijg je een selfie in mac kostuum tijdens het schoonmaken van de toilettenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef Matip het volgende:
[..]
pics ter bevestiging dat jij het niet bent mogen in DM
een selfie zonder kostuum in je slaapkamer mag ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:39 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
als ik ben aangenomen bij de mac krijg je een selfie in mac kostuum tijdens het schoonmaken van de toiletten
zijn ze lastig bij de macquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee slechts kassa. en het ergste is: ik vond het nog serieus leuk om te doen ook
Daar hebben ze een schoonmaakster voor tochquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:39 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
als ik ben aangenomen bij de mac krijg je een selfie in mac kostuum tijdens het schoonmaken van de toiletten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |