Wel gek dat ze dat niet doorgevenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook zeker niet nee, al weet ik nog niet eens waarop ik getest ga worden
Daarom hoop ik dat ze me zo bellen zodat ik wat meer info hebquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel gek dat ze dat niet doorgeven
Kan jij drietal opdrachten in DrJava voor mij maken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op mijn vorige opleiding kreeg ik Java, maar daar doen we nu niets meer mee. We werken nu in C#. Verder maken we vooral nog oefenopdrachtjes om gewend te raken met code, de opleiding is namelijk pas begonnen in februari.
nerdnijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op mijn vorige opleiding kreeg ik Java, maar daar doen we nu niets meer mee. We werken nu in C#. Verder maken we vooral nog oefenopdrachtjes om gewend te raken met code, de opleiding is namelijk pas begonnen in februari.
Mag waarschijnlijk niet omdat ze dan medische gegevens van die vrouw delenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel gek dat ze dat niet doorgeven
Dat is wel een goed punt ja, maar anderzijds heb ik wel recht om te weten waarop ik getest word tochquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mag waarschijnlijk niet omdat ze dan medische gegevens van die vrouw delen
Denk het niet. Wel de plicht mee te werkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt ja, maar anderzijds heb ik wel recht om te weten waarop ik getest word toch
tegenwoordig zijn meeste bans onterechtquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Nu mag je bans niet besprekenvroeger had je een topic waarin alle bans werden vermeld, en het waarom en hoelang
![]()
se wille ons besodeflikkerequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn meeste bans onterecht
van fobo bans werden zelfs gedichtjes gemaaktquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Nu mag je bans niet besprekenvroeger had je een topic waarin alle bans werden vermeld, en het waarom en hoelang
![]()
wut?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van fobo bans werden zelfs gedichtjes gemaakt
Nooit gezien.quote:
quote:Ik lees graag de suggestiebriefjes in de supermarkt. De mensen die dat ophangen zijn dezelfde mensen die gratis koffie drinken. Mooi volk![]()
"GRAAG ANDERE KOEKJES VOOR BIJ DE KOFFIE (ALWEER SPRITSEN!!!)" ---> debielen die klagen over gratis koekjes in de supermarkt![]()
Dat, mijn beste 2NutZ, is nu censuur en doofpot. Nu hebben ze namelijk geen reden meer nodig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
Corrupte bendequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat, mijn beste 2NutZ, is nu censuur en doofpot. Nu hebben ze namelijk geen reden meer nodig.
haha echt wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat topic las ik net ook haha toevallig
Nee. Doeiquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef ChildishGambino het volgende:
hoi kan iemand mij het nut van dit topic uitleggen
Gewoon plaatjes/gifjes baggeren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef ChildishGambino het volgende:
de dag om krijgen..quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef ChildishGambino het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |