Dat, mijn beste 2NutZ, is nu censuur en doofpot. Nu hebben ze namelijk geen reden meer nodig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Nu mag je bans niet besprekenvroeger had je een topic waarin alle bans werden vermeld, en het waarom en hoelang
![]()
Corrupte bendequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat, mijn beste 2NutZ, is nu censuur en doofpot. Nu hebben ze namelijk geen reden meer nodig.
haha echt wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat topic las ik net ook haha toevallig
Nee. Doeiquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef ChildishGambino het volgende:
hoi kan iemand mij het nut van dit topic uitleggen
Gewoon plaatjes/gifjes baggeren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef ChildishGambino het volgende:
de dag om krijgen..quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef ChildishGambino het volgende:
Willen we eerst je tieten zien.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef ChildishGambino het volgende:
w8 ma ik pak je wel je bent van mijquote:
Ohnee dat was toen het nog leuk was hier, nu hebben we al delen lang hetzelfde graf wijf als TT en OP.quote:
En dat. Iedere nieuwe vrouwelijke user moet eerst d'r tieten posten.quote:
?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hey bae, you looking good in dat shirt
een goede hoek kiezen om de foto te maken..quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:22 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
sorry ik heb maar 1 tiet wat nu?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een goede hoek kiezen om de foto te maken..
kom nu en ik leg je in de houtgreepquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:22 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
ik djoek je naar de grond toe
"you looking"quote:
Spritsen zijn nog best luxe koekjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
k lees graag de suggestiebriefjes in de supermarkt. De mensen die dat ophangen zijn dezelfde mensen die gratis koffie drinken. Mooi volk
"GRAAG ANDERE KOEKJES VOOR BIJ DE KOFFIE (ALWEER SPRITSEN!!!)" ---> debielen die klagen over gratis koekjes in de supermarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |