wowquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je weleens een echte provincie Groninger gehoord? echt grappig.
ah ja, maar niet lastig met mozy?quote:
kist doar eem mit opholdn?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt grappig, versta er alleen geen kut van. En bij twente denk ik altijd aan tractoren.quote:
Ja, laatst skypesessie met zweinoten gehad.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
jij met je tractorenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:24 schreef Makoto het volgende:
[..]
Klinkt grappig, versta er alleen geen kut van. En bij twente denk ik altijd aan tractoren.
quote:
arme mozyquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:23 schreef Matip het volgende:
[..]
wist je niet dat ze weer vrijgezel is?
Dat is toch een stadjer, dat telt nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:24 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, laatst skypesessie met zweinoten gehad.
Hahahahaquote:
quote:
dat ook wel jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef McGrath het volgende:
Wij noemen die dingen overigens gewoon bij hun merk.
John Deere 562quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef McGrath het volgende:
Wij noemen die dingen overigens gewoon bij hun merk.
Haha, jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je van dat filmpje van die weerman zeker
wel voor new holland liefhebbersquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch geen merk voor echte liefhebbers?
voor elk merk zijn echte liefhebbers.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch geen merk voor echte liefhebbers?
Deze jongen is true met iedereen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor elk merk zijn echte liefhebbers.
Treu, maar komt soms wel voor tho.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vrienden die ruzie maken over wat de beste is.
Ja, maar je gaat mij niet vertellen dat 't nog nooit is voorgevallen in je omgeving.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net zo nutteloos als ruzie over auto's, telefoons, laptops enz
tuurlijk. alhoewel nooit ruzie, meestal gewoon wat gestook bij een pot bierquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat mij niet vertellen dat 't nog nooit is voorgevallen in je omgeving.
Met zo iemand zou ik wel ruzie maken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat mij niet vertellen dat 't nog nooit is voorgevallen in je omgeving.
Ja precies, gewoon een beetje een verhit discussie'tje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk. alhoewel nooit ruzie, meestal gewoon wat gestook bij een pot bier
Met die jongen of die chick?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Met zo iemand zou ik wel ruzie maken.
Een 'windowsscherm'![]()
nee, met zo'n figuur zou ik me echt geen moeite doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Met zo iemand zou ik wel ruzie maken.
Een 'windowsscherm'![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:39 schreef McGrath het volgende:
Makoto dacht dat ik 17 was.snijden dit...
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:39 schreef McGrath het volgende:
niet?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:39 schreef McGrath het volgende:
chaiquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat was je punt daarmee dan
En nee. Jij moet een IP ban aanvragen.
Aait, maar ehmm bedankt voor de info! Leuk dat ik 't weet enzo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Sylvana natuurlijk. Alexander zegt eigenlijk niks in dat fragment.
Jawel, ze moet zich ervan bewust worden dat ze haar klep moet houden op bepaalde momenten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, met zo'n figuur zou ik me echt geen moeite doen
dat dan weer welquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, ze moet zich ervan bewust worden dat ze haar klep moet houden op bepaalde momenten.
Soooooooooowwwwwwwwwwwwwwwquote:
quote:
Volgens mij zitten jullie in het kolommetje 'hoeveel chicks gefixt' te kijken. Leeftijd is twee kolommetjes ernaast.quote:
nee gewichtquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zitten jullie in het kolommetje 'hoeveel chicks gefixt' te kijken. Leeftijd is twee kolommetjes ernaast.
Ik heb geen 69 chicks gefixt, iets minderquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zitten jullie in het kolommetje 'hoeveel chicks gefixt' te kijken. Leeftijd is twee kolommetjes ernaast.
Ohjaquote:
dus¿quote:
ZEG HET ZEquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:53 schreef wise het volgende:
[..]
dus¿
alsof je maar tot een bepaalde leeftijd op fok/internet mag
vind ik welquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:53 schreef wise het volgende:
[..]
dus¿
had je mn topic gelezenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja leuk
http://puu.sh/totoiseenflikker
17-22quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:53 schreef wise het volgende:
[..]
dus¿
Ben een stadjer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:24 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, laatst skypesessie met zweinoten gehad.
nee, nu net.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg, toen zei je dat het wel goed ging?
Dat hoop ik ook zeker niet nee, al weet ik nog niet eens waarop ik getest ga wordenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rare gang van zaken, hopelijk is het niks
Op mijn vorige opleiding kreeg ik Java, maar daar doen we nu niets meer mee. We werken nu in C#. Verder maken we vooral nog oefenopdrachtjes om gewend te raken met code, de opleiding is namelijk pas begonnen in februari.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nice nice in welke talen programmeer je en wat precies?
Wel gek dat ze dat niet doorgevenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook zeker niet nee, al weet ik nog niet eens waarop ik getest ga worden
Daarom hoop ik dat ze me zo bellen zodat ik wat meer info hebquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel gek dat ze dat niet doorgeven
Kan jij drietal opdrachten in DrJava voor mij maken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op mijn vorige opleiding kreeg ik Java, maar daar doen we nu niets meer mee. We werken nu in C#. Verder maken we vooral nog oefenopdrachtjes om gewend te raken met code, de opleiding is namelijk pas begonnen in februari.
nerdnijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op mijn vorige opleiding kreeg ik Java, maar daar doen we nu niets meer mee. We werken nu in C#. Verder maken we vooral nog oefenopdrachtjes om gewend te raken met code, de opleiding is namelijk pas begonnen in februari.
Mag waarschijnlijk niet omdat ze dan medische gegevens van die vrouw delenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel gek dat ze dat niet doorgeven
Dat is wel een goed punt ja, maar anderzijds heb ik wel recht om te weten waarop ik getest word tochquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mag waarschijnlijk niet omdat ze dan medische gegevens van die vrouw delen
Denk het niet. Wel de plicht mee te werkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt ja, maar anderzijds heb ik wel recht om te weten waarop ik getest word toch
tegenwoordig zijn meeste bans onterechtquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Nu mag je bans niet besprekenvroeger had je een topic waarin alle bans werden vermeld, en het waarom en hoelang
![]()
se wille ons besodeflikkerequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn meeste bans onterecht
van fobo bans werden zelfs gedichtjes gemaaktquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Nu mag je bans niet besprekenvroeger had je een topic waarin alle bans werden vermeld, en het waarom en hoelang
![]()
wut?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van fobo bans werden zelfs gedichtjes gemaakt
Nooit gezien.quote:
quote:Ik lees graag de suggestiebriefjes in de supermarkt. De mensen die dat ophangen zijn dezelfde mensen die gratis koffie drinken. Mooi volk![]()
"GRAAG ANDERE KOEKJES VOOR BIJ DE KOFFIE (ALWEER SPRITSEN!!!)" ---> debielen die klagen over gratis koekjes in de supermarkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |