Ja, maar hun praten ook met een accentquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat vind jij vast ook over een groninger of limburger.
Hunquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:17 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, maar hun praten ook met een accent
Ik hoor denk ik geen verschil.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:15 schreef niels0 het volgende:
[..]
Spijkenisse-rotterdams is pas erg. Ik ben daar getogen, maar als ik er nu wel 'ns ben. Verschrikkelijk.
Op wat ben jij dan Utrecht of Gelderland zekerquote:
Afgelopen jaar paar keer met Rotterdammers kennisgemaakt en zijn toch een stuk sympathieker dan Amsterdammers, dus nu staat de kutheid van het accent quitte.quote:
Misschien horen alleen locals dat. Er is ook een klein verschil met rotterdam-zuids en rotterdam-centrums.quote:
ben jij niet part time utrechter?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Afgelopen jaar paar keer met Rotterdammers kennisgemaakt en zijn toch een stuk sympathieker dan Amsterdammers, dus nu staat de kutheid van het accent quitte.
Hé baequote:
niet meer?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet echt meer en spreek daar ook alleen import.
Groningen is niet erg, maar Limburg daarentegenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:14 schreef Makoto het volgende:
Volgens mij praat ik niet echt met een accent, maar iemand uit groningen, limburg oid vind van wel
wist je niet dat ze weer vrijgezel is?quote:
Heb je weleens een echte provincie Groninger gehoord? echt grappig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Groningen is niet erg, maar Limburg daarentegen_!
Groningen sowieso minder erg dan Limburg, eens.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Groningen is niet erg, maar Limburg daarentegen_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |