Ik weetquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze weet zelf wel waarom, is niks persoonlijks.
misschien is het daardoor ooit misgegaanquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo direct tegen mij. M'n moeder is nog minder streng.
Ik weet niet waarom, maar ik ben het met je eensquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze weet zelf wel waarom, is niks persoonlijks.
niet je eigen graf graven he.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh crap
praat je ook dialect trouwens?
ik graaf graagquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
niet je eigen graf graven he.
Joa joa zeaker ken ich det doe auch waal tog.
Wat is dit nou weer voor taalkundige diarreequote:Op donderdag 28 mei 2015 11:58 schreef Neverknown het volgende:
Joa joa zeaker ken ich det doe auch waal tog.
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeer terechte klacht.quote:
Amsterdams of erger nog noord-hollands, oftewel nep-amsterdams, vind ik veel erger.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef Makoto het volgende:
[..]
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeer terechte klacht.
En wat vind je van Rotterdams?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Amsterdams of erger nog noord-hollands, oftewel nep-amsterdams, vind ik veel erger.
Allebei bijna net zo erg.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Amsterdams of erger nog noord-hollands, oftewel nep-amsterdams, vind ik veel erger.
Dat spreek ik zelf dus daar kan ik niet objectief in zijn. Het is in ieder geval heel duidelijk verstaanbaar.quote:
quote:
Hollander gespot.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:14 schreef Makoto het volgende:
Volgens mij praat ik niet echt met een accent, maar iemand uit groningen, limburg oid vind van wel
Spijkenisse-rotterdams is pas erg. Ik ben daar getogen, maar als ik er nu wel 'ns ben. Verschrikkelijk.quote:
Dat vind jij vast ook over een groninger of limburger.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:14 schreef Makoto het volgende:
Volgens mij praat ik niet echt met een accent, maar iemand uit groningen, limburg oid vind van wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |