lullen op de bar bitch, lullen op de barquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:23 schreef Neverknown het volgende:
Nu ander onderwerp of eentje gaat dadelijk met de lul bloot op de bar liggen.
We hakken ze eraf. Ben helemaal zat met die loopse kenkah honden.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:25 schreef Matip het volgende:
[..]
lullen op de bar bitch, lullen op de bar
calm you titsquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
We hakken ze eraf. Ben helemaal zat met die loopse kenkah honden.
Ze kwam zelf op me af.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:23 schreef Neverknown het volgende:
[..]
vrijwillig zou het niet zijn geweest.
wowquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Doe rustig, bob.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
YOURquote:
Reed er een tegen je aan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:25 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Sinds wanneer verkopen ze maskers van Paul Walkers face dan?quote:
Post dan zelf eens een foto van je hoofd :Squote:Op donderdag 28 mei 2015 11:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Sinds wanneer verkopen ze maskers van Paul Walkers face dan?
Ik lijk op die hamster in de OPquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:28 schreef Matip het volgende:
[..]
Post dan zelf eens een foto van je hoofd :S
Ja ok dan, alleen wat knapper..quote:
Hamster?quote:
hier heb je een masker van zijn gezichtquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:27 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Sinds wanneer verkopen ze maskers van Paul Walkers face dan?
precies dit, altijd al zo'n vermoeden gehadquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij deze is het dan bevestigd dat Meloewa een hamsterface heeft.. Ze zegt het immers zelf
fixedquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij deze is het dan bevestigd dat Meloewa een kutkop heeft.
niks mis mee, beetje hamsterwangetjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:36 schreef Neverknown het volgende:
Zij heeft ook een bietje een hamsterface.
quote:
Awww het gouden duoquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:37 schreef Neverknown het volgende:
Ik vond haar eerst wel knap though, maar als iets went wordt het altijd zo saai
Beter dan ingevallen doodskop hequote:Op donderdag 28 mei 2015 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mis mee, beetje hamsterwangetjes
In de doos van je moeder.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
In de doos van je moeder.
Grapje gianni, ik koester deze tijden waarin jij aardig tegen mij doet...
Vroeger was je gemener, je ballen zijn ingedaald
het gouden duo voor als je laxeermiddel op is jaquote:
Onzekerheid gespot.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
mbo niveau 2 psychologie a la geeltand hierwow
Ah nee joh ze passen zo bij elkaar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:48 schreef wise het volgende:
[..]
het gouden duo voor als je laxeermiddel op is ja
Mentaal kapot.quote:
Wickedmenquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
mbo niveau 2 psychologie a la geeltand hierwow
waarom stop je daar foto's in?quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
In de doos van je moeder.
Grapje gianni, ik koester deze tijden waarin jij aardig tegen mij doet...
Vroeger was je gemener, je ballen zijn ingedaald
Back me up girlquote:
Wat was je punt daarmee danquote:
Ja beter in real voor jezelf opkomen dan hoef je ook niet te overcompenseren op FOK!.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom stop je daar foto's in?
ik ben altijd aardig. zolang jij ook aardig bent en nederlands praat
ik probeer tegenwoordig gemener te zijn irl, daardoor wordt ik soms aardig op fok
SOWWWquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat was je punt daarmee dan
En nee. Jij moet een IP ban aanvragen.
quote:
oh crapquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:52 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja beter in real voor jezelf opkomen dan hoef je ook niet te overcompenseren op FOK!.
Dit is for THE fun.
Wordt ik= word ik
Over AN gesproken
Jij bent altijd zo direct tegen mij. M'n moeder is nog minder streng.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weetquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze weet zelf wel waarom, is niks persoonlijks.
misschien is het daardoor ooit misgegaanquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo direct tegen mij. M'n moeder is nog minder streng.
Ik weet niet waarom, maar ik ben het met je eensquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze weet zelf wel waarom, is niks persoonlijks.
niet je eigen graf graven he.quote:Op donderdag 28 mei 2015 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh crap
praat je ook dialect trouwens?
ik graaf graagquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
niet je eigen graf graven he.
Joa joa zeaker ken ich det doe auch waal tog.
Wat is dit nou weer voor taalkundige diarreequote:Op donderdag 28 mei 2015 11:58 schreef Neverknown het volgende:
Joa joa zeaker ken ich det doe auch waal tog.
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeer terechte klacht.quote:
Amsterdams of erger nog noord-hollands, oftewel nep-amsterdams, vind ik veel erger.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef Makoto het volgende:
[..]
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeer terechte klacht.
En wat vind je van Rotterdams?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Amsterdams of erger nog noord-hollands, oftewel nep-amsterdams, vind ik veel erger.
Allebei bijna net zo erg.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Amsterdams of erger nog noord-hollands, oftewel nep-amsterdams, vind ik veel erger.
Dat spreek ik zelf dus daar kan ik niet objectief in zijn. Het is in ieder geval heel duidelijk verstaanbaar.quote:
quote:
Hollander gespot.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:14 schreef Makoto het volgende:
Volgens mij praat ik niet echt met een accent, maar iemand uit groningen, limburg oid vind van wel
Spijkenisse-rotterdams is pas erg. Ik ben daar getogen, maar als ik er nu wel 'ns ben. Verschrikkelijk.quote:
Dat vind jij vast ook over een groninger of limburger.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:14 schreef Makoto het volgende:
Volgens mij praat ik niet echt met een accent, maar iemand uit groningen, limburg oid vind van wel
Ja, maar hun praten ook met een accentquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat vind jij vast ook over een groninger of limburger.
Hunquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:17 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, maar hun praten ook met een accent
Ik hoor denk ik geen verschil.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:15 schreef niels0 het volgende:
[..]
Spijkenisse-rotterdams is pas erg. Ik ben daar getogen, maar als ik er nu wel 'ns ben. Verschrikkelijk.
Op wat ben jij dan Utrecht of Gelderland zekerquote:
Afgelopen jaar paar keer met Rotterdammers kennisgemaakt en zijn toch een stuk sympathieker dan Amsterdammers, dus nu staat de kutheid van het accent quitte.quote:
Misschien horen alleen locals dat. Er is ook een klein verschil met rotterdam-zuids en rotterdam-centrums.quote:
ben jij niet part time utrechter?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Afgelopen jaar paar keer met Rotterdammers kennisgemaakt en zijn toch een stuk sympathieker dan Amsterdammers, dus nu staat de kutheid van het accent quitte.
Hé baequote:
niet meer?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet echt meer en spreek daar ook alleen import.
Groningen is niet erg, maar Limburg daarentegenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:14 schreef Makoto het volgende:
wist je niet dat ze weer vrijgezel is?quote:
Heb je weleens een echte provincie Groninger gehoord? echt grappig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Groningen is niet erg, maar Limburg daarentegen_!
Groningen sowieso minder erg dan Limburg, eens.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:23 schreef Matip het volgende:
[..]
Groningen is niet erg, maar Limburg daarentegen_!
wowquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je weleens een echte provincie Groninger gehoord? echt grappig.
ah ja, maar niet lastig met mozy?quote:
kist doar eem mit opholdn?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt grappig, versta er alleen geen kut van. En bij twente denk ik altijd aan tractoren.quote:
Ja, laatst skypesessie met zweinoten gehad.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
jij met je tractorenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:24 schreef Makoto het volgende:
[..]
Klinkt grappig, versta er alleen geen kut van. En bij twente denk ik altijd aan tractoren.
quote:
arme mozyquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:23 schreef Matip het volgende:
[..]
wist je niet dat ze weer vrijgezel is?
Dat is toch een stadjer, dat telt nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:24 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, laatst skypesessie met zweinoten gehad.
Hahahahaquote:
quote:
dat ook wel jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef McGrath het volgende:
Wij noemen die dingen overigens gewoon bij hun merk.
John Deere 562quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef McGrath het volgende:
Wij noemen die dingen overigens gewoon bij hun merk.
Haha, jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je van dat filmpje van die weerman zeker
wel voor new holland liefhebbersquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch geen merk voor echte liefhebbers?
voor elk merk zijn echte liefhebbers.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch geen merk voor echte liefhebbers?
Deze jongen is true met iedereen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
voor elk merk zijn echte liefhebbers.
Treu, maar komt soms wel voor tho.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vrienden die ruzie maken over wat de beste is.
Ja, maar je gaat mij niet vertellen dat 't nog nooit is voorgevallen in je omgeving.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
net zo nutteloos als ruzie over auto's, telefoons, laptops enz
tuurlijk. alhoewel nooit ruzie, meestal gewoon wat gestook bij een pot bierquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat mij niet vertellen dat 't nog nooit is voorgevallen in je omgeving.
Met zo iemand zou ik wel ruzie maken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat mij niet vertellen dat 't nog nooit is voorgevallen in je omgeving.
Ja precies, gewoon een beetje een verhit discussie'tje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuurlijk. alhoewel nooit ruzie, meestal gewoon wat gestook bij een pot bier
Met die jongen of die chick?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Met zo iemand zou ik wel ruzie maken.
Een 'windowsscherm'![]()
nee, met zo'n figuur zou ik me echt geen moeite doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Met zo iemand zou ik wel ruzie maken.
Een 'windowsscherm'![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:39 schreef McGrath het volgende:
Makoto dacht dat ik 17 was.snijden dit...
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:39 schreef McGrath het volgende:
niet?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:39 schreef McGrath het volgende:
chaiquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Aait, maar ehmm bedankt voor de info! Leuk dat ik 't weet enzo.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Sylvana natuurlijk. Alexander zegt eigenlijk niks in dat fragment.
Jawel, ze moet zich ervan bewust worden dat ze haar klep moet houden op bepaalde momenten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, met zo'n figuur zou ik me echt geen moeite doen
dat dan weer welquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, ze moet zich ervan bewust worden dat ze haar klep moet houden op bepaalde momenten.
Soooooooooowwwwwwwwwwwwwwwquote:
quote:
Volgens mij zitten jullie in het kolommetje 'hoeveel chicks gefixt' te kijken. Leeftijd is twee kolommetjes ernaast.quote:
nee gewichtquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zitten jullie in het kolommetje 'hoeveel chicks gefixt' te kijken. Leeftijd is twee kolommetjes ernaast.
Ik heb geen 69 chicks gefixt, iets minderquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zitten jullie in het kolommetje 'hoeveel chicks gefixt' te kijken. Leeftijd is twee kolommetjes ernaast.
Ohjaquote:
dus¿quote:
ZEG HET ZEquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:53 schreef wise het volgende:
[..]
dus¿
alsof je maar tot een bepaalde leeftijd op fok/internet mag
vind ik welquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:53 schreef wise het volgende:
[..]
dus¿
had je mn topic gelezenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja leuk
http://puu.sh/totoiseenflikker
17-22quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:53 schreef wise het volgende:
[..]
dus¿
Ben een stadjer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:24 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja, laatst skypesessie met zweinoten gehad.
nee, nu net.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg, toen zei je dat het wel goed ging?
Dat hoop ik ook zeker niet nee, al weet ik nog niet eens waarop ik getest ga wordenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Rare gang van zaken, hopelijk is het niks
Op mijn vorige opleiding kreeg ik Java, maar daar doen we nu niets meer mee. We werken nu in C#. Verder maken we vooral nog oefenopdrachtjes om gewend te raken met code, de opleiding is namelijk pas begonnen in februari.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nice nice in welke talen programmeer je en wat precies?
Wel gek dat ze dat niet doorgevenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook zeker niet nee, al weet ik nog niet eens waarop ik getest ga worden
Daarom hoop ik dat ze me zo bellen zodat ik wat meer info hebquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel gek dat ze dat niet doorgeven
Kan jij drietal opdrachten in DrJava voor mij maken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op mijn vorige opleiding kreeg ik Java, maar daar doen we nu niets meer mee. We werken nu in C#. Verder maken we vooral nog oefenopdrachtjes om gewend te raken met code, de opleiding is namelijk pas begonnen in februari.
nerdnijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op mijn vorige opleiding kreeg ik Java, maar daar doen we nu niets meer mee. We werken nu in C#. Verder maken we vooral nog oefenopdrachtjes om gewend te raken met code, de opleiding is namelijk pas begonnen in februari.
Mag waarschijnlijk niet omdat ze dan medische gegevens van die vrouw delenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wel gek dat ze dat niet doorgeven
Dat is wel een goed punt ja, maar anderzijds heb ik wel recht om te weten waarop ik getest word tochquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mag waarschijnlijk niet omdat ze dan medische gegevens van die vrouw delen
Denk het niet. Wel de plicht mee te werkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt ja, maar anderzijds heb ik wel recht om te weten waarop ik getest word toch
tegenwoordig zijn meeste bans onterechtquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Nu mag je bans niet besprekenvroeger had je een topic waarin alle bans werden vermeld, en het waarom en hoelang
![]()
se wille ons besodeflikkerequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn meeste bans onterecht
van fobo bans werden zelfs gedichtjes gemaaktquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Nu mag je bans niet besprekenvroeger had je een topic waarin alle bans werden vermeld, en het waarom en hoelang
![]()
wut?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van fobo bans werden zelfs gedichtjes gemaakt
Nooit gezien.quote:
quote:Ik lees graag de suggestiebriefjes in de supermarkt. De mensen die dat ophangen zijn dezelfde mensen die gratis koffie drinken. Mooi volk![]()
"GRAAG ANDERE KOEKJES VOOR BIJ DE KOFFIE (ALWEER SPRITSEN!!!)" ---> debielen die klagen over gratis koekjes in de supermarkt![]()
Dat, mijn beste 2NutZ, is nu censuur en doofpot. Nu hebben ze namelijk geen reden meer nodig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
Corrupte bendequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat, mijn beste 2NutZ, is nu censuur en doofpot. Nu hebben ze namelijk geen reden meer nodig.
haha echt wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat topic las ik net ook haha toevallig
Nee. Doeiquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef ChildishGambino het volgende:
hoi kan iemand mij het nut van dit topic uitleggen
Gewoon plaatjes/gifjes baggeren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef ChildishGambino het volgende:
de dag om krijgen..quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef ChildishGambino het volgende:
Willen we eerst je tieten zien.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef ChildishGambino het volgende:
w8 ma ik pak je wel je bent van mijquote:
Ohnee dat was toen het nog leuk was hier, nu hebben we al delen lang hetzelfde graf wijf als TT en OP.quote:
En dat. Iedere nieuwe vrouwelijke user moet eerst d'r tieten posten.quote:
?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hey bae, you looking good in dat shirt
een goede hoek kiezen om de foto te maken..quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:22 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
sorry ik heb maar 1 tiet wat nu?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een goede hoek kiezen om de foto te maken..
kom nu en ik leg je in de houtgreepquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:22 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
ik djoek je naar de grond toe
"you looking"quote:
Spritsen zijn nog best luxe koekjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
k lees graag de suggestiebriefjes in de supermarkt. De mensen die dat ophangen zijn dezelfde mensen die gratis koffie drinken. Mooi volk
"GRAAG ANDERE KOEKJES VOOR BIJ DE KOFFIE (ALWEER SPRITSEN!!!)" ---> debielen die klagen over gratis koekjes in de supermarkt
Een gegeven paard neit in de mond kijken iddquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Spritsen zijn nog best luxe koekjes.Konden ook van die droge basic biscuits zijn.
ik breek jequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kom nu en ik leg je in de houtgreep
[..]
"you looking"
Ligt eraan wat je er voor over hebt. Als je je even laat nemen naast de frituurbak is die kans vrij groot.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:24 schreef ChildishGambino het volgende:
wat is de kans dat je aangenomen wordt na een sollicitatiegesprek bij de mac hehe
ik gok mapimaquote:
Als je mentaal retarted bent 100%quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:24 schreef ChildishGambino het volgende:
wat is de kans dat je aangenomen wordt na een sollicitatiegesprek bij de mac hehe
Geeft niet, gegeven paard kijken we niet in de bek hier.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:22 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
sorry ik heb maar 1 tiet wat nu?
je bent zelf een luxe koekje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Spritsen zijn nog best luxe koekjes.Konden ook van die droge basic biscuits zijn.
uhm. meestal krijg je dat daar direct te horenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:24 schreef ChildishGambino het volgende:
1 / aantal sollicitantenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:24 schreef ChildishGambino het volgende:
ik heb er wel gewerkt tijd geledenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha, SG heeft gesolliciteerd bij de Mac en is direct afgewezen
heb je er wel eens gesolliciteerd?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
uhm. meestal krijg je dat daar direct te horen
Lekker burgers bakken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb er wel gewerkt tijd geleden
Story of your life.quote:
was het leuk werk?quote:
jij weet helemaal niks van mijn levenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:28 schreef Matip het volgende:
[..]
Lekker burgers bakken.
[..]
Story of your life.
maak er een .jpg vanquote:
moet goedkomen dan hahaquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je mentaal retarted bent 100%
quote:
Ja dusquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:29 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
jouw naam lijkt er anders meer op haha
Waar is mijn lieve Veer?quote:
hihi ;$ ;$quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:29 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
jouw naam lijkt er anders meer op haha
Opslaan als JPG?quote:
wie weet overkomt dat mij zometeen ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha, SG heeft gesolliciteerd bij de Mac en is direct afgewezen
Jouw???quote:
En dan iedereen je insta sturen zekerquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
wie weet overkomt dat mij zometeen ook
dan ga kom ik hier terug om te huilen
nee togghhhquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
ja toch
alleen weet ik niet echt wie zij is
nee slechts kassa. en het ergste is: ik vond het nog serieus leuk om te doen ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:28 schreef Matip het volgende:
[..]
Lekker burgers bakken.
[..]
Story of your life.
rip aan de nabestaandenquote:
pics ter bevestiging dat jij het niet bent mogen in DMquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
ja toch
alleen weet ik niet echt wie zij is
Goh verassendquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee slechts kassa. en het ergste is: ik vond het nog serieus leuk om te doen ook
Mwa, waar stad waar ik werkte heb je die bijna niet. Maar zodra ze er waren, wel ook altijd geflirt en 'wat heb je prachtige ogen' en dat soort ongein. gewoon schaamteloos waar al mn collega;s bij stondenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goh verassendaandacht van tokkieknullen en buitenlanders
Nee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
goeie TT, goeie OP, goeie TS, goeie fipo
Pics van je ogenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mwa, waar stad waar ik werkte heb je die bijna niet. Maar zodra ze er waren, wel ook altijd geflirt en 'wat heb je prachtige ogen' en dat soort ongein. gewoon schaamteloos waar al mn collega;s bij stonden
utrecht is ook stad van de hosselaars en dealersquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mwa, waar stad waar ik werkte heb je die bijna niet. Maar zodra ze er waren, wel ook altijd geflirt en 'wat heb je prachtige ogen' en dat soort ongein. gewoon schaamteloos waar al mn collega;s bij stonden
Ik had serieus nog nooit van DrJava gehoord. Dus nee, denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan jij drietal opdrachten in DrJava voor mij maken?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
goeie TT, goeie OP, goeie TS, goeie fipo
neenee, niet in utrecht bij de macquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:36 schreef Matip het volgende:
[..]
utrecht is ook stad van de hosselaars en dealers
pics vanje ex collegasquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja jpg staat er niet tussem, sws de computers hier zijn nogal karigquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Openen in fotoshop en dan opslaan als .jpg.
Oh en hoi SG.![]()
Zal wel in buurt van Java en C++ komen denk ik.. Enige opdracht die ik nog moet herkansen om alles af te rondenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had serieus nog nooit van DrJava gehoord. Dus nee, denk ik?
Heeft dat met de stad te maken dan? Creeps die het leukste kassameisje kiezen is schijnbaar ook heel normaal als ik FOK! mag geloven.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben dat andere wijf niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom was je ineens weg van dat andere forum
jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan iedereen je insta sturen zeker
ik wil graag bewijs zienquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:37 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
[..]
Ik ben dat andere wijf niet.
Moet je wel photoshop hebben en voor opslaan als .jpg vanuit pdf zelf moet je een bepaalde licensie hebben volgens mij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Openen in fotoshop en dan opslaan als .jpg.
Oh en hoi SG.![]()
Ja, in de ene stad heb je nu eenmaal meer Marokkaantjes dan in de andere. dat is een feitquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft dat met de stad te maken dan? Creeps die het leukste kassameisje kiezen is schijnbaar ook heel normaal als ik FOK! mag geloven.
als ik ben aangenomen bij de mac krijg je een selfie in mac kostuum tijdens het schoonmaken van de toilettenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef Matip het volgende:
[..]
pics ter bevestiging dat jij het niet bent mogen in DM
een selfie zonder kostuum in je slaapkamer mag ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:39 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
als ik ben aangenomen bij de mac krijg je een selfie in mac kostuum tijdens het schoonmaken van de toiletten
zijn ze lastig bij de macquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee slechts kassa. en het ergste is: ik vond het nog serieus leuk om te doen ook
Daar hebben ze een schoonmaakster voor tochquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:39 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
als ik ben aangenomen bij de mac krijg je een selfie in mac kostuum tijdens het schoonmaken van de toiletten
hahahaquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een selfie zonder kostuum in je slaapkamer mag ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |