quote:
Ja dusquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:29 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
jouw naam lijkt er anders meer op haha
Waar is mijn lieve Veer?quote:
hihi ;$ ;$quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:29 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
jouw naam lijkt er anders meer op haha
Opslaan als JPG?quote:
wie weet overkomt dat mij zometeen ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha, SG heeft gesolliciteerd bij de Mac en is direct afgewezen
Jouw???quote:
En dan iedereen je insta sturen zekerquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
wie weet overkomt dat mij zometeen ook
dan ga kom ik hier terug om te huilen
nee togghhhquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
ja toch
alleen weet ik niet echt wie zij is
nee slechts kassa. en het ergste is: ik vond het nog serieus leuk om te doen ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:28 schreef Matip het volgende:
[..]
Lekker burgers bakken.
[..]
Story of your life.
rip aan de nabestaandenquote:
pics ter bevestiging dat jij het niet bent mogen in DMquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
ja toch
alleen weet ik niet echt wie zij is
Goh verassendquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee slechts kassa. en het ergste is: ik vond het nog serieus leuk om te doen ook
Mwa, waar stad waar ik werkte heb je die bijna niet. Maar zodra ze er waren, wel ook altijd geflirt en 'wat heb je prachtige ogen' en dat soort ongein. gewoon schaamteloos waar al mn collega;s bij stondenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goh verassendaandacht van tokkieknullen en buitenlanders
Nee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
goeie TT, goeie OP, goeie TS, goeie fipo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |