Dat, mijn beste 2NutZ, is nu censuur en doofpot. Nu hebben ze namelijk geen reden meer nodig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Nu mag je bans niet besprekenvroeger had je een topic waarin alle bans werden vermeld, en het waarom en hoelang
![]()
Corrupte bendequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat, mijn beste 2NutZ, is nu censuur en doofpot. Nu hebben ze namelijk geen reden meer nodig.
haha echt wel.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat topic las ik net ook haha toevallig
Nee. Doeiquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef ChildishGambino het volgende:
hoi kan iemand mij het nut van dit topic uitleggen
Gewoon plaatjes/gifjes baggeren.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef ChildishGambino het volgende:
de dag om krijgen..quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef ChildishGambino het volgende:
Willen we eerst je tieten zien.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef ChildishGambino het volgende:
w8 ma ik pak je wel je bent van mijquote:
Ohnee dat was toen het nog leuk was hier, nu hebben we al delen lang hetzelfde graf wijf als TT en OP.quote:
En dat. Iedere nieuwe vrouwelijke user moet eerst d'r tieten posten.quote:
?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hey bae, you looking good in dat shirt
een goede hoek kiezen om de foto te maken..quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:22 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
sorry ik heb maar 1 tiet wat nu?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een goede hoek kiezen om de foto te maken..
kom nu en ik leg je in de houtgreepquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:22 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
ik djoek je naar de grond toe
"you looking"quote:
Spritsen zijn nog best luxe koekjes.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
k lees graag de suggestiebriefjes in de supermarkt. De mensen die dat ophangen zijn dezelfde mensen die gratis koffie drinken. Mooi volk
"GRAAG ANDERE KOEKJES VOOR BIJ DE KOFFIE (ALWEER SPRITSEN!!!)" ---> debielen die klagen over gratis koekjes in de supermarkt
Een gegeven paard neit in de mond kijken iddquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Spritsen zijn nog best luxe koekjes.Konden ook van die droge basic biscuits zijn.
ik breek jequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
kom nu en ik leg je in de houtgreep
[..]
"you looking"
Ligt eraan wat je er voor over hebt. Als je je even laat nemen naast de frituurbak is die kans vrij groot.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:24 schreef ChildishGambino het volgende:
wat is de kans dat je aangenomen wordt na een sollicitatiegesprek bij de mac hehe
ik gok mapimaquote:
Als je mentaal retarted bent 100%quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:24 schreef ChildishGambino het volgende:
wat is de kans dat je aangenomen wordt na een sollicitatiegesprek bij de mac hehe
Geeft niet, gegeven paard kijken we niet in de bek hier.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:22 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
sorry ik heb maar 1 tiet wat nu?
je bent zelf een luxe koekje.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Spritsen zijn nog best luxe koekjes.Konden ook van die droge basic biscuits zijn.
uhm. meestal krijg je dat daar direct te horenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:24 schreef ChildishGambino het volgende:
1 / aantal sollicitantenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:24 schreef ChildishGambino het volgende:
ik heb er wel gewerkt tijd geledenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha, SG heeft gesolliciteerd bij de Mac en is direct afgewezen
heb je er wel eens gesolliciteerd?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
uhm. meestal krijg je dat daar direct te horen
Lekker burgers bakken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik heb er wel gewerkt tijd geleden
Story of your life.quote:
was het leuk werk?quote:
jij weet helemaal niks van mijn levenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:28 schreef Matip het volgende:
[..]
Lekker burgers bakken.
[..]
Story of your life.
maak er een .jpg vanquote:
moet goedkomen dan hahaquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je mentaal retarted bent 100%
quote:
Ja dusquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:29 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
jouw naam lijkt er anders meer op haha
Waar is mijn lieve Veer?quote:
hihi ;$ ;$quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:29 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
jouw naam lijkt er anders meer op haha
Opslaan als JPG?quote:
wie weet overkomt dat mij zometeen ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha, SG heeft gesolliciteerd bij de Mac en is direct afgewezen
Jouw???quote:
En dan iedereen je insta sturen zekerquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
wie weet overkomt dat mij zometeen ook
dan ga kom ik hier terug om te huilen
nee togghhhquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
ja toch
alleen weet ik niet echt wie zij is
nee slechts kassa. en het ergste is: ik vond het nog serieus leuk om te doen ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:28 schreef Matip het volgende:
[..]
Lekker burgers bakken.
[..]
Story of your life.
rip aan de nabestaandenquote:
pics ter bevestiging dat jij het niet bent mogen in DMquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
ja toch
alleen weet ik niet echt wie zij is
Goh verassendquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee slechts kassa. en het ergste is: ik vond het nog serieus leuk om te doen ook
Mwa, waar stad waar ik werkte heb je die bijna niet. Maar zodra ze er waren, wel ook altijd geflirt en 'wat heb je prachtige ogen' en dat soort ongein. gewoon schaamteloos waar al mn collega;s bij stondenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goh verassendaandacht van tokkieknullen en buitenlanders
Nee.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
goeie TT, goeie OP, goeie TS, goeie fipo
Pics van je ogenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mwa, waar stad waar ik werkte heb je die bijna niet. Maar zodra ze er waren, wel ook altijd geflirt en 'wat heb je prachtige ogen' en dat soort ongein. gewoon schaamteloos waar al mn collega;s bij stonden
utrecht is ook stad van de hosselaars en dealersquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mwa, waar stad waar ik werkte heb je die bijna niet. Maar zodra ze er waren, wel ook altijd geflirt en 'wat heb je prachtige ogen' en dat soort ongein. gewoon schaamteloos waar al mn collega;s bij stonden
Ik had serieus nog nooit van DrJava gehoord. Dus nee, denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan jij drietal opdrachten in DrJava voor mij maken?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef Der_Mann het volgende:
goeie TT, goeie OP, goeie TS, goeie fipo
neenee, niet in utrecht bij de macquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:36 schreef Matip het volgende:
[..]
utrecht is ook stad van de hosselaars en dealers
pics vanje ex collegasquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja jpg staat er niet tussem, sws de computers hier zijn nogal karigquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Openen in fotoshop en dan opslaan als .jpg.
Oh en hoi SG.![]()
Zal wel in buurt van Java en C++ komen denk ik.. Enige opdracht die ik nog moet herkansen om alles af te rondenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik had serieus nog nooit van DrJava gehoord. Dus nee, denk ik?
Heeft dat met de stad te maken dan? Creeps die het leukste kassameisje kiezen is schijnbaar ook heel normaal als ik FOK! mag geloven.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:35 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben dat andere wijf niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom was je ineens weg van dat andere forum
jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan iedereen je insta sturen zeker
ik wil graag bewijs zienquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:37 schreef SerenaVanDerWoodsen het volgende:
[..]
Ik ben dat andere wijf niet.
Moet je wel photoshop hebben en voor opslaan als .jpg vanuit pdf zelf moet je een bepaalde licensie hebben volgens mij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:30 schreef niels0 het volgende:
[..]
Openen in fotoshop en dan opslaan als .jpg.
Oh en hoi SG.![]()
Ja, in de ene stad heb je nu eenmaal meer Marokkaantjes dan in de andere. dat is een feitquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Heeft dat met de stad te maken dan? Creeps die het leukste kassameisje kiezen is schijnbaar ook heel normaal als ik FOK! mag geloven.
als ik ben aangenomen bij de mac krijg je een selfie in mac kostuum tijdens het schoonmaken van de toilettenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef Matip het volgende:
[..]
pics ter bevestiging dat jij het niet bent mogen in DM
een selfie zonder kostuum in je slaapkamer mag ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:39 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
als ik ben aangenomen bij de mac krijg je een selfie in mac kostuum tijdens het schoonmaken van de toiletten
zijn ze lastig bij de macquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee slechts kassa. en het ergste is: ik vond het nog serieus leuk om te doen ook
Daar hebben ze een schoonmaakster voor tochquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:39 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
als ik ben aangenomen bij de mac krijg je een selfie in mac kostuum tijdens het schoonmaken van de toiletten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |