Zou haar niet doen, haar knieën staan er niet voor niets niet op.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze, maar bij haar staat het leuker
Oude koeien uit de sloot halenquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pics voor Chevy, of is je moeder net zo lastig te regelen als dat jij bent? Nog een afwijzing zou te veel zijn.
Zo zou ik je niet durven noemen maar oke.quote:
Schouders wel, huge turn-off... did not get hardquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou haar niet doen, haar knieën staan er niet voor niets niet op.
Dat heb ik net voor je gedaanquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, jij zou beter een niqab bestellen
Oké Braddie.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo zou ik je niet durven noemen maar oke.
Die mening laat ik wel aan mezelf overquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
goede, nu moeten we wel vergelijken waar het leuker staat.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Schouders wel, huge turn-off... did not get hard
prima.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Die mening laat ik wel aan mezelf over
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou haar niet doen, haar knieën staan er niet voor niets niet op.
Nice nice in welke talen programmeer je en wat precies?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kunstmatige Intelligentie. Best wel interessant, maar ik geef vrij weinig om vakken zoals filosofie en de "hier is jullie boek, succes en tot over 1,5 maand bij het tentamen"-methode. Nu heb ik praktijk en mag ik echt programmeren enzulks, i.p.v. het van slides aflezen
.
Wat flauw weer en ik maar denken dat je er blij mee wasquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Voor mij hoeft niet hoor,ik stuur toch al je pics ongezien retour...
Ik stuurde ze door naar Frank en dan deden we gemeen lachenquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat flauw weer en ik maar denken dat je er blij mee was
eikelquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik stuurde ze door naar Frank en dan deden we gemeen lachen
die van jou zijn naar alle admins gegaan en aten we toast met brie en dachten we "gelukkig is deze brie zonder gaten"quote:
kale knakkerquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die van jou zijn naar alle admins gegaan en aten we toast met brie en dachten we "gelukkig is deze brie zonder gaten"
Dit had ik niet achter Frank gezocht.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik stuurde ze door naar Frank en dan deden we gemeen lachen
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die van jou zijn naar alle admins gegaan en aten we toast met brie en dachten we "gelukkig is deze brie zonder gaten"
Sjezus, toch weer erin getraptquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is allemaal helemaal niet waar gekkie... ik had gewoon zin om redeloos gemeen te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |