bwehehehehehehehequote:Op woensdag 27 mei 2015 19:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik naar jou kijk, denk ik eerder dat we van de maan komen
Zo doorzichtig dit, het werkte niet en het gaat ook nooit werken jongen.quote:
Past zeker niets van?quote:
Hbo. Fontysquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon boven en onder aparte maat bestellen diktiet.
Die bikini's vallen best klein uit daar dacht ikquote:
Haha ja snap ik wel. Broeken gaan meestl nog wel. Mar bikinis.. Elke bikini valt andersquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet goed? Ik bestel er geen broeken meer, kreeg toen echt een raar iets.
ik had het dan ook niet over jou.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben gewoon hier
Ja.. Nouja, normaal heb ik 34 in bikini's en het is nu net ducktape om me heen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Die bikini's vallen best klein uit daar dacht ik
Is wel beetje zo jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:37 schreef Catkiller het volgende:
Snap vrouwen die kleding online bestellen sowieso niet. Zijn jullie veel te kieskeurig voor waardoor 90% retour gaat.
Uitgebreider assortimentquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:37 schreef Catkiller het volgende:
Snap vrouwen die kleding online bestellen sowieso niet. Zijn jullie veel te kieskeurig voor waardoor 90% retour gaat.
Ja valt wss klein uit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja.. Nouja, normaal heb ik 34 in bikini's en het is nu net ducktape om me heen.
Kleding online bestellenquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:37 schreef Catkiller het volgende:
beter dat die een badpak aan doet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zwarte vind ik wel mooi
Naja, dat hoeft niet altijd. Maar badpak.. Dat flatteert niet echt..quote:Opwoensdag 27 mei 2015 19:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
alles is voor modellen, anders ziet het er niet uit.
Heb er van gehoord ja, weet er verder niks van. Goed dat je het nu wel naar je zin hebt, wat deed je eerst op de uni dan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hbo. Fontys. Ik weet dat 9/10 mensen op de Fontys haten, maar ik heb het hier nog altijd meer naar m'n zin dan op die saaie uni waar ik niks leerde
.
Ga je tuinmeubels beitsen of zo.quote:
behalve op de foto die Chai postquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Naja, dat hoeft niet altijd. Maar badpak.. Dat flatteert niet echt..
Vriendin van me heeft wel een mooie.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Naja, dat hoeft niet altijd. Maar badpak.. Dat flatteert niet echt..
met curves is het prima dus.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft wel een mooie.
Maar zo'n standaard ding.Als je slank bent lijk je vormloos, ben je dik lijk je een teletubbie.
Teleurstellend dit, een beetje zichzelf respecterend persoon heeft in het jaar 2015 zo'n dertien in een dozijn tuinset van minstens 400 euro.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn enige tuinmeubel is een vogelhuisje, achtergelaten door de vorige bewoners
Maar ik heb alleen een balkonquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Teleurstellend dit, een beetje zichzelf respecterend persoon heeft in het jaar 2015 zo'n dertien in een dozijn tuinset van minstens 400 euro.
Kunstmatige Intelligentie. Best wel interessant, maar ik geef vrij weinig om vakken zoals filosofie en de "hier is jullie boek, succes en tot over 1,5 maand bij het tentamen"-methodequote:Op woensdag 27 mei 2015 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb er van gehoord ja, weet er verder niks van. Goed dat je het nu wel naar je zin hebt, wat deed je eerst op de uni dan?
Doe de gordijnen dicht en zeg dat er iemand is overleden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:45 schreef McGrath het volgende:
Er komt hier zo visite, en ik heb totaal geen zin om sociaal te moeten doen.
Gefeliciteerd met je moederquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:45 schreef McGrath het volgende:
wow gastquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe de gordijnen dicht en zeg dat er iemand is overleden.
Kunstmatige Inseminatie is een stuk leukerquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kunstmatige Intelligentie. Best wel interessant, maar ik geef vrij weinig om vakken zoals filosofie en de "hier is jullie boek, succes en tot over 1,5 maand bij het tentamen"-methode. Nu heb ik praktijk en mag ik echt programmeren enzulks, i.p.v. het van slides aflezen
.
Met of zonder schotel om zandbaktv te ontvangen?quote:
Gewoon zeggen dat je ziek bent en dan naar je kamer rennen en FOK!kenquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:45 schreef McGrath het volgende:
Precies.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft wel een mooie.
Maar zo'n standaard ding.Als je slank bent lijk je vormloos, ben je dik lijk je een teletubbie.
Beetje vreemd om heel nederland door te reizen als ik ziek ben.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je ziek bent en dan naar je kamer rennen en FOK!ken
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Kunstmatige Inseminatie is een stuk leuker
Te wreed? Blijkbaar ben je toch socialer dan je denkt en heb je toch meer zin om sociaal te doen.quote:
Zonder, kijk toch geen TV.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met of zonder schotel om zandbaktv te ontvangen?
eh okéquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beetje vreemd om heel nederland door te reizen als ik ziek ben.
Ik ben redelijk sociaal. Anders zat ik mijn tijd niet te verdoen om jullie te vertellen dat ik geen zin heb om sociaal te zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Te wreed? Blijkbaar ben je toch socialer dan je denkt en heb je toch meer zin om sociaal te doen.
Pics voor Chevy, of is je moeder net zo lastig te regelen als dat jij bent? Nog een afwijzing zou te veel zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Precies.![]()
Mn moeder heeft er nu 2, wel schattig. Maar zoals ik zei, mijn moeder.
Ja zo'n spuit lijkt je wel wat? is het zo teleurstellend gesteld in huize chai?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Kunstmatige Inseminatie is een stuk leuker
goede, nu moeten we wel vergelijken waar het leuker staat.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze, maar bij haar staat het leuker
Ik ga zo gewoon stoppen met FOK!.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee. Je kan het uitleggen, maar het hoeft niet
Zou haar niet doen, haar knieën staan er niet voor niets niet op.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze, maar bij haar staat het leuker
Oude koeien uit de sloot halenquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pics voor Chevy, of is je moeder net zo lastig te regelen als dat jij bent? Nog een afwijzing zou te veel zijn.
Zo zou ik je niet durven noemen maar oke.quote:
Schouders wel, huge turn-off... did not get hardquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou haar niet doen, haar knieën staan er niet voor niets niet op.
Dat heb ik net voor je gedaanquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, jij zou beter een niqab bestellen
Oké Braddie.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo zou ik je niet durven noemen maar oke.
Die mening laat ik wel aan mezelf overquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
goede, nu moeten we wel vergelijken waar het leuker staat.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Schouders wel, huge turn-off... did not get hard
prima.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Die mening laat ik wel aan mezelf over
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou haar niet doen, haar knieën staan er niet voor niets niet op.
Nice nice in welke talen programmeer je en wat precies?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kunstmatige Intelligentie. Best wel interessant, maar ik geef vrij weinig om vakken zoals filosofie en de "hier is jullie boek, succes en tot over 1,5 maand bij het tentamen"-methode. Nu heb ik praktijk en mag ik echt programmeren enzulks, i.p.v. het van slides aflezen
.
Wat flauw weer en ik maar denken dat je er blij mee wasquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Voor mij hoeft niet hoor,ik stuur toch al je pics ongezien retour...
Ik stuurde ze door naar Frank en dan deden we gemeen lachenquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat flauw weer en ik maar denken dat je er blij mee was
eikelquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik stuurde ze door naar Frank en dan deden we gemeen lachen
die van jou zijn naar alle admins gegaan en aten we toast met brie en dachten we "gelukkig is deze brie zonder gaten"quote:
kale knakkerquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die van jou zijn naar alle admins gegaan en aten we toast met brie en dachten we "gelukkig is deze brie zonder gaten"
Dit had ik niet achter Frank gezocht.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik stuurde ze door naar Frank en dan deden we gemeen lachen
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die van jou zijn naar alle admins gegaan en aten we toast met brie en dachten we "gelukkig is deze brie zonder gaten"
Sjezus, toch weer erin getraptquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is allemaal helemaal niet waar gekkie... ik had gewoon zin om redeloos gemeen te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |