quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon boven en onder aparte maat bestellen diktiet.
Die bikini's vallen best klein uit daar dacht ikquote:
Haha ja snap ik wel. Broeken gaan meestl nog wel. Mar bikinis.. Elke bikini valt andersquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:35 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet goed? Ik bestel er geen broeken meer, kreeg toen echt een raar iets.
ik had het dan ook niet over jou.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik ben gewoon hier
Ja.. Nouja, normaal heb ik 34 in bikini's en het is nu net ducktape om me heen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:36 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Die bikini's vallen best klein uit daar dacht ik
Is wel beetje zo jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:37 schreef Catkiller het volgende:
Snap vrouwen die kleding online bestellen sowieso niet. Zijn jullie veel te kieskeurig voor waardoor 90% retour gaat.
Uitgebreider assortimentquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:37 schreef Catkiller het volgende:
Snap vrouwen die kleding online bestellen sowieso niet. Zijn jullie veel te kieskeurig voor waardoor 90% retour gaat.
Ja valt wss klein uit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja.. Nouja, normaal heb ik 34 in bikini's en het is nu net ducktape om me heen.
Kleding online bestellenquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:37 schreef Catkiller het volgende:
beter dat die een badpak aan doet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zwarte vind ik wel mooi
Naja, dat hoeft niet altijd. Maar badpak.. Dat flatteert niet echt..quote:Opwoensdag 27 mei 2015 19:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
alles is voor modellen, anders ziet het er niet uit.
Heb er van gehoord ja, weet er verder niks van. Goed dat je het nu wel naar je zin hebt, wat deed je eerst op de uni dan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hbo. Fontys. Ik weet dat 9/10 mensen op de Fontys haten, maar ik heb het hier nog altijd meer naar m'n zin dan op die saaie uni waar ik niks leerde
.
Ga je tuinmeubels beitsen of zo.quote:
behalve op de foto die Chai postquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Naja, dat hoeft niet altijd. Maar badpak.. Dat flatteert niet echt..
Vriendin van me heeft wel een mooie.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Naja, dat hoeft niet altijd. Maar badpak.. Dat flatteert niet echt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |