Kleding online bestellenquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:37 schreef Catkiller het volgende:
Snap vrouwen die kleding online bestellen sowieso niet. Zijn jullie veel te kieskeurig voor waardoor 90% retour gaat.
beter dat die een badpak aan doet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zwarte vind ik wel mooi
Naja, dat hoeft niet altijd. Maar badpak.. Dat flatteert niet echt..quote:Opwoensdag 27 mei 2015 19:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
alles is voor modellen, anders ziet het er niet uit.
Heb er van gehoord ja, weet er verder niks van. Goed dat je het nu wel naar je zin hebt, wat deed je eerst op de uni dan?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hbo. Fontys. Ik weet dat 9/10 mensen op de Fontys haten, maar ik heb het hier nog altijd meer naar m'n zin dan op die saaie uni waar ik niks leerde
.
Ga je tuinmeubels beitsen of zo.quote:
behalve op de foto die Chai postquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Naja, dat hoeft niet altijd. Maar badpak.. Dat flatteert niet echt..
Vriendin van me heeft wel een mooie.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Naja, dat hoeft niet altijd. Maar badpak.. Dat flatteert niet echt..
met curves is het prima dus.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft wel een mooie.
Maar zo'n standaard ding.Als je slank bent lijk je vormloos, ben je dik lijk je een teletubbie.
Teleurstellend dit, een beetje zichzelf respecterend persoon heeft in het jaar 2015 zo'n dertien in een dozijn tuinset van minstens 400 euro.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn enige tuinmeubel is een vogelhuisje, achtergelaten door de vorige bewoners
Maar ik heb alleen een balkonquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Teleurstellend dit, een beetje zichzelf respecterend persoon heeft in het jaar 2015 zo'n dertien in een dozijn tuinset van minstens 400 euro.
Kunstmatige Intelligentie. Best wel interessant, maar ik geef vrij weinig om vakken zoals filosofie en de "hier is jullie boek, succes en tot over 1,5 maand bij het tentamen"-methodequote:Op woensdag 27 mei 2015 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb er van gehoord ja, weet er verder niks van. Goed dat je het nu wel naar je zin hebt, wat deed je eerst op de uni dan?
Doe de gordijnen dicht en zeg dat er iemand is overleden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:45 schreef McGrath het volgende:
Er komt hier zo visite, en ik heb totaal geen zin om sociaal te moeten doen.
Gefeliciteerd met je moederquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:45 schreef McGrath het volgende:
Er komt hier zo visite, en ik heb totaal geen zin om sociaal te moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |