wow gastquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe de gordijnen dicht en zeg dat er iemand is overleden.
Kunstmatige Inseminatie is een stuk leukerquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kunstmatige Intelligentie. Best wel interessant, maar ik geef vrij weinig om vakken zoals filosofie en de "hier is jullie boek, succes en tot over 1,5 maand bij het tentamen"-methode. Nu heb ik praktijk en mag ik echt programmeren enzulks, i.p.v. het van slides aflezen
.
Met of zonder schotel om zandbaktv te ontvangen?quote:
Gewoon zeggen dat je ziek bent en dan naar je kamer rennen en FOK!kenquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:45 schreef McGrath het volgende:
Er komt hier zo visite, en ik heb totaal geen zin om sociaal te moeten doen.
Precies.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft wel een mooie.
Maar zo'n standaard ding.Als je slank bent lijk je vormloos, ben je dik lijk je een teletubbie.
Beetje vreemd om heel nederland door te reizen als ik ziek ben.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je ziek bent en dan naar je kamer rennen en FOK!ken
quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Kunstmatige Inseminatie is een stuk leuker
Te wreed? Blijkbaar ben je toch socialer dan je denkt en heb je toch meer zin om sociaal te doen.quote:
Zonder, kijk toch geen TV.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met of zonder schotel om zandbaktv te ontvangen?
eh okéquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beetje vreemd om heel nederland door te reizen als ik ziek ben.
Ik ben redelijk sociaal. Anders zat ik mijn tijd niet te verdoen om jullie te vertellen dat ik geen zin heb om sociaal te zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Te wreed? Blijkbaar ben je toch socialer dan je denkt en heb je toch meer zin om sociaal te doen.
Pics voor Chevy, of is je moeder net zo lastig te regelen als dat jij bent? Nog een afwijzing zou te veel zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Precies.![]()
Mn moeder heeft er nu 2, wel schattig. Maar zoals ik zei, mijn moeder.
Ja zo'n spuit lijkt je wel wat? is het zo teleurstellend gesteld in huize chai?quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Kunstmatige Inseminatie is een stuk leuker
goede, nu moeten we wel vergelijken waar het leuker staat.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze, maar bij haar staat het leuker
Ik ga zo gewoon stoppen met FOK!.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee. Je kan het uitleggen, maar het hoeft niet
Zou haar niet doen, haar knieën staan er niet voor niets niet op.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef DjeDje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze, maar bij haar staat het leuker
Oude koeien uit de sloot halenquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pics voor Chevy, of is je moeder net zo lastig te regelen als dat jij bent? Nog een afwijzing zou te veel zijn.
Zo zou ik je niet durven noemen maar oke.quote:
Schouders wel, huge turn-off... did not get hardquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou haar niet doen, haar knieën staan er niet voor niets niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |