het is vanuit word, het is nu nog een word bestand, pdf was slechts een ideequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je wel photoshop hebben en voor opslaan als .jpg vanuit pdf zelf moet je een bepaalde licensie hebben volgens mij.
https://pdfjpg.nl/quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja jpg staat er niet tussem, sws de computers hier zijn nogal karigmss thuis anders ffe proberen, daar heb ik ook nog een photoshop
Oh.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het is vanuit word, het is nu nog een word bestand, pdf was slechts een idee
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Nemen alles aan
Dan wel opslaan als PNG, van jpg wordt het pixelig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh.![]()
Gewoon screenshot maken van het document?
Bij welke ga je solliciteren? Dan bel ik even dat ze je absoluut aan moeten nemen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:39 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
als ik ben aangenomen bij de mac krijg je een selfie in mac kostuum tijdens het schoonmaken van de toiletten
Gewoon niet zo'n hoge compressie gebruiken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan wel opslaan als PNG, van jpg wordt het pixelig.
amsterdam noordquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:42 schreef Matip het volgende:
[..]
Bij welke ga je solliciteren? Dan bel ik even dat ze je absoluut aan moeten nemen.
Ja als je hartstikke onhygiënisch op komt dagen lukt dat denk ik wel hoor, maar veel rare types die ik ken hebben een tijdje bij de mac gewerkt, want daar werden ze zo makkelijk aangenomen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:41 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
dan zou ik wel heel speciaal zijn al werd ik afgewezen
Hoe dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon niet zo'n hoge compressie gebruiken.
dan zal ik ook wel aangenomen wordenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je hartstikke onhygiënisch op komt dagen lukt dat denk ik wel hoor, maar veel rare types die ik ken hebben een tijdje bij de mac gewerkt, want daar werden ze zo makkelijk aangenomen.
Ligt eraan welke software je gebruikt. Meestal kun je compressiefactor instellen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe dan?
Pas na het opslaan als gaat het mis bij mij. ;"(
Echt? Dat is vlakbij mijn werkquote:
Dat is helemaal klote. Vooral Outlook snapt dat niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:45 schreef niels0 het volgende:
Als het nu nog in word is waarom sla je het dan niet op als html en verstuur je het ook als html in je email?
Is maar een idee.
ik heb via paint wel al geprobeerd, maar als je het aan een mail toevoegt komt het alsnog in de bijlage hoor... het is ook sws een bestand van meerdere pagina'squote:Op donderdag 28 mei 2015 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh.![]()
Gewoon screenshot maken van het document?
Ik heb het nooit geprobeerd, maar outlook zuigt sowieso. Ik snap niet dat vrijwel alle bedrijven er gebruik van maken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is helemaal klote. Vooral Outlook snapt dat niet.
Bestand van meerdere pagina's kan volgens mij niet. Alleen als bijlage.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb via paint wel al geprobeerd, maar als je het aan een mail toevoegt komt het alsnog in de bijlage hoor... het is ook sws een bestand van meerdere pagina's
wss is het makkelijker om erachter te komen hoe ik het verspringen voorkom, ik google nog even wat
ja die ene pagina deed hij ook al als bijlagequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bestand van meerdere pagina's kan volgens mij niet. Alleen als bijlage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |