het is vanuit word, het is nu nog een word bestand, pdf was slechts een ideequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je wel photoshop hebben en voor opslaan als .jpg vanuit pdf zelf moet je een bepaalde licensie hebben volgens mij.
https://pdfjpg.nl/quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja jpg staat er niet tussem, sws de computers hier zijn nogal karigmss thuis anders ffe proberen, daar heb ik ook nog een photoshop
Oh.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het is vanuit word, het is nu nog een word bestand, pdf was slechts een idee
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Nemen alles aan
Dan wel opslaan als PNG, van jpg wordt het pixelig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh.![]()
Gewoon screenshot maken van het document?
Bij welke ga je solliciteren? Dan bel ik even dat ze je absoluut aan moeten nemen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:39 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
als ik ben aangenomen bij de mac krijg je een selfie in mac kostuum tijdens het schoonmaken van de toiletten
Gewoon niet zo'n hoge compressie gebruiken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan wel opslaan als PNG, van jpg wordt het pixelig.
amsterdam noordquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:42 schreef Matip het volgende:
[..]
Bij welke ga je solliciteren? Dan bel ik even dat ze je absoluut aan moeten nemen.
Ja als je hartstikke onhygiënisch op komt dagen lukt dat denk ik wel hoor, maar veel rare types die ik ken hebben een tijdje bij de mac gewerkt, want daar werden ze zo makkelijk aangenomen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:41 schreef ChildishGambino het volgende:
[..]
dan zou ik wel heel speciaal zijn al werd ik afgewezen
Hoe dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon niet zo'n hoge compressie gebruiken.
dan zal ik ook wel aangenomen wordenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je hartstikke onhygiënisch op komt dagen lukt dat denk ik wel hoor, maar veel rare types die ik ken hebben een tijdje bij de mac gewerkt, want daar werden ze zo makkelijk aangenomen.
Ligt eraan welke software je gebruikt. Meestal kun je compressiefactor instellen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe dan?
Pas na het opslaan als gaat het mis bij mij. ;"(
Echt? Dat is vlakbij mijn werkquote:
Dat is helemaal klote. Vooral Outlook snapt dat niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:45 schreef niels0 het volgende:
Als het nu nog in word is waarom sla je het dan niet op als html en verstuur je het ook als html in je email?
Is maar een idee.
ik heb via paint wel al geprobeerd, maar als je het aan een mail toevoegt komt het alsnog in de bijlage hoor... het is ook sws een bestand van meerdere pagina'squote:Op donderdag 28 mei 2015 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh.![]()
Gewoon screenshot maken van het document?
Ik heb het nooit geprobeerd, maar outlook zuigt sowieso. Ik snap niet dat vrijwel alle bedrijven er gebruik van maken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is helemaal klote. Vooral Outlook snapt dat niet.
Bestand van meerdere pagina's kan volgens mij niet. Alleen als bijlage.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb via paint wel al geprobeerd, maar als je het aan een mail toevoegt komt het alsnog in de bijlage hoor... het is ook sws een bestand van meerdere pagina's
wss is het makkelijker om erachter te komen hoe ik het verspringen voorkom, ik google nog even wat
ja die ene pagina deed hij ook al als bijlagequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bestand van meerdere pagina's kan volgens mij niet. Alleen als bijlage.
Als ik het gewoon bam zo in de mail wil hebben gelijk als plaatje maak ik een screenshot en dan copy paste ik die in de mail.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:48 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja die ene pagina deed hij ook al als bijlage
handige jongen jijquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik het gewoon bam zo in de mail wil hebben gelijk als plaatje maak ik een screenshot en dan copy paste ik die in de mail.
huh bij mij deed hij dat niet, ik krijg het alleen in paint geplaktquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik het gewoon bam zo in de mail wil hebben gelijk als plaatje maak ik een screenshot en dan copy paste ik die in de mail.
#TeamAryaquote:
ctrl +c en dan ctrl + v in Outlook 2013.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
huh bij mij deed hij dat niet, ik krijg het alleen in paint geplakthoe dan?
Dit verrast je?quote:
valar dohaerisquote:
Moest je vaak blijven na sluitingstijd?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
toen ik stopte bij de mac, kreeg ik een mailtje van mijn baas dat het zoooo jammr was dat ik wegging, en dat ik zo'n super werknemer was. en als ik ooit weer in die stad kwam wonen, moest ik direct weer solliciteren.hoppa zo doe je dat.
Goede werknemer als je onder het bureau zat zekerquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
toen ik stopte bij de mac, kreeg ik een mailtje van mijn baas dat het zoooo jammr was dat ik wegging, en dat ik zo'n super werknemer was. en als ik ooit weer in die stad kwam wonen, moest ik direct weer solliciteren.hoppa zo doe je dat.
Moest je vaak op je knieen om de vloer te schrobben? De vloer bij de mac is altijd zo vies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
deze reactie was te verwachten, maar het was een vrouwquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede werknemer als je onder het bureau zat zeker
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ctrl +c en dan ctrl + v in Outlook 2013.
[..]
Dit verrast je?
ja werkt nietquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ctrl +c en dan ctrl + v in Outlook 2013.
[..]
Dit verrast je?
fuck ik googlede het antwoordquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moest je vaak blijven na sluitingstijd?
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede werknemer als je onder het bureau zat zeker
FOK!quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:57 schreef Matip het volgende:
[..]
Moest je vaak op je knieen om de vloer te schrobben? De vloer bij de mac is altijd zo vies.
Noobje.quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:58 schreef Bapple het volgende:
[..]
fuck ik googlede het antwoord
nu ben ik gespoiled.
ik heb de boeken gelezen en dat gebeurt niet a sahbiquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:02 schreef Bapple het volgende:
[..]
jij nu ook:
[ afbeelding ]
Arya Stark slit the throat of Stannis Baratheon at Winterfell's postern gate, she whispers valar morghulis as he dies
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb de boeken gelezen en dat gebeurt niet a sahbi
fok opquote:
je bent dan ook een super girl..quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:55 schreef -supergirl- het volgende:
Dat is te liefquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
welja zeg... wat een haat
[ afbeelding ]
Jij doet precies hetzelfde tegen mij altijd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
welja zeg... wat een haat
[ afbeelding ]
deed je dat maar eensquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
deze reactie was te verwachten, maar het was een vrouwfuck yu
Hoi. Op het moment ben ik heel zenuwachtig. En zoek ik afleiding. Daarom ben ik hier.quote:
ben jij een kloonaccount van de originele krullenbol?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:10 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Hoi. Op het moment ben ik heel zenuwachtig. En zoek ik afleiding. Daarom ben ik hier.
oke, hoi krulliequote:Op donderdag 28 mei 2015 14:10 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Hoi. Op het moment ben ik heel zenuwachtig. En zoek ik afleiding. Daarom ben ik hier.
Nee, ik gebruik krullenbolletje altijd als wachtwoord bij verschillende sitesquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ben jij een kloonaccount van de originele krullenbol?
Waarvoor dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:10 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
is het niet de echte?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ben jij een kloonaccount van de originele krullenbol?
En welk accountnaam?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:12 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik krullenbolletje altijd als wachtwoord bij verschillende sites
mapima plsquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:12 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Oh zo. Dus als je dat gefixt krijgt heb je je diplomaquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel in buurt van Java en C++ komen denk ik.. Enige opdracht die ik nog moet herkansen om alles af te ronden
oke hopelijk ben jij minder bitch dan de andere krullenbol. heb je al foto's gepost? goed om te weten welk wachtwoord jij hebt trouwensquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:12 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Welke krullenbol is een bitch? Tietenbolletje?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oke hopelijk ben jij minder bitch dan de andere krullenbol. heb je al foto's gepost? goed om te weten welk wachtwoord jij hebt trouwens
Verbaast mij ook... altijd aardig meidje volgens mij. Zal wel reflectie zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke krullenbol is een bitch? Tietenbolletje?
krullensnolletjequote:Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nerdconnecties genoeg hequote:Op donderdag 28 mei 2015 14:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja normale tekst krijg ik er wel in geplakt, maar ja ik stuur het wel door naar een ict-er :p
die dikke toch¿quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
zij heeft wel echt goeie tieten 10/10quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
oke hopelijk ben jij minder bitch dan de andere krullenbol. heb je al foto's gepost? goed om te weten welk wachtwoord jij hebt trouwens
die zijn er toch af?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:13 schreef Chai het volgende:
[..]
die dikke is wel een bitch.quote:
ass -> titnquote:
trouwen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 14:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar doe ik het niet voor. ik heb geld zat
heb al lang geen pics meer gezien, laten we het op had houden danquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet meer. Nou ja ligt aan jouw definitie van goeie tieten
Ze was afgevallen inderdaadquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is Stimorol. Op laatste pics van Krullenbolletje was ze afgetraind.
was jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is Stimorol. Op laatste pics van Krullenbolletje was ze afgetraind.
misschien is ze gewoon een zwakkelingquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:16 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
huh wat een nonsens. ken zat vrouwen met cup d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |