Dat klinkt niet als mijn echoquote:
Prima, lekker rustig dagje vandaagquote:
lekker hoorquote:
Huehuequote:Op donderdag 28 mei 2015 17:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lekker hoorik was vandaag de sjaak
ik lachte mijn collega uit dat hij tot diep in de middag moest vergaderen
mijn leidinggevende hoorde dat en zei lachend dat ik er ook bij moest zijn
gvd
jaquote:
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
nee, terechte actie van hem, ik had hetzelfde gedaan
Dat zal hem lerenquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, en hij moet nog 2 uur naar huis rijden
Lekker in de file.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, en hij moet nog 2 uur naar huis rijden
Ben ik blij dat met een kwartiertje rijden van werk thuis benquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
precies wehehehehe Rotterdam - Deventer
50 mensen voor 15 baantjes..dus niet allesquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Nemen alles aan
5 minuten lopen hierquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben ik blij dat met een kwartiertje rijden van werk thuis ben
Zoiets. Gesprek met familie. Fuckquote:
Oei.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:56 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Zoiets. Gesprek met familie. Fuck
Ik ga eens non-stop FOK!-Ken
Neeman, de mac is voor losersquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lol ga jij ook al solliciteren bij de mac
Ik woon ook echt zowat achter mijn werk, ideaal... 10 minuten reistijd, als het tegen zitquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben ik blij dat met een kwartiertje rijden van werk thuis ben
jij staat graag achter mensen en dingen hèquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik woon ook echt zowat achter mijn werk, ideaal... 10 minuten reistijd, als het tegen zit
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij staat graag achter mensen en dingen hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |