En vader.quote:
verhuizen dan maarquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En vader.
Nee maar broedende paartjes mag je niet verstoren hier. EN wel zelf de hele dag keihard piepen di ebeestenhypocriet weer
Is kantoor gebouw helaas.quote:
eitjes wegpakken en deze verwisselen met kwarteleitjes in de supermarktquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
GVD KKVOGELS ECHT !!! zit zo'n fucking paartje te broeden hier op het dak.. van die scholeksters.
DE HEE LE DAG DOOR PIEPIEPEIPEIPEIPEPEI!P!EPIEPEI!! schijtbeesten
zag een paar weken terug dat een nestje gebouwd werd onder mijn overkapping. dat heb ik maar weg gehaald voordat het gezinnetje introkquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En vader.
Nee maar broedende paartjes mag je niet verstoren hier. EN wel zelf de hele dag keihard piepen di ebeestenhypocriet weer
Ja groot gelijk. Deed ik in mijn oude huis ook... schijtduiven constant op het balkon eieren leggenquote:Op donderdag 28 mei 2015 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zag een paar weken terug dat een nestje gebouwd werd onder mijn overkapping. dat heb ik maar weg gehaald voordat het gezinnetje introk
Wil wel maar kan niet op het dak komen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:53 schreef wise het volgende:
[..]
eitjes wegpakken en deze verwisselen met kwarteleitjes in de supermarkt
Gym topic is verder op.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:54 schreef MAHL het volgende:
Ik moet gaan sporten maar heb geen zin om te gaan help wie post motiverende plaatjes voor mij
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:54 schreef MAHL het volgende:
Ik moet gaan sporten maar heb geen zin om te gaan help wie post motiverende plaatjes voor mij
kijk even naar je moeder, goede motivatie om wat te gaan doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:54 schreef MAHL het volgende:
wat een incestieuze gedachtequote:Op donderdag 28 mei 2015 15:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
kijk even naar je moeder, goede motivatie om wat te gaan doen.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 15:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
kijk even naar je moeder, goede motivatie om wat te gaan doen.
Er mag natuurlijk zelf ingevuld worden waarom het een motivatie is, dat moet de persoon in kwestie maar zelf bedenken als ie zijn moeder ziet.quote:
sukkelquote:
Dat klinkt niet als mijn echoquote:
Prima, lekker rustig dagje vandaagquote:
lekker hoorquote:
Huehuequote:Op donderdag 28 mei 2015 17:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lekker hoorik was vandaag de sjaak
ik lachte mijn collega uit dat hij tot diep in de middag moest vergaderen
mijn leidinggevende hoorde dat en zei lachend dat ik er ook bij moest zijn
gvd
jaquote:
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
nee, terechte actie van hem, ik had hetzelfde gedaan
Dat zal hem lerenquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, en hij moet nog 2 uur naar huis rijden
Lekker in de file.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, en hij moet nog 2 uur naar huis rijden
Ben ik blij dat met een kwartiertje rijden van werk thuis benquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
precies wehehehehe Rotterdam - Deventer
50 mensen voor 15 baantjes..dus niet allesquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:40 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Nemen alles aan
5 minuten lopen hierquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben ik blij dat met een kwartiertje rijden van werk thuis ben
Zoiets. Gesprek met familie. Fuckquote:
Oei.quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:56 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Zoiets. Gesprek met familie. Fuck
Ik ga eens non-stop FOK!-Ken
Neeman, de mac is voor losersquote:Op donderdag 28 mei 2015 14:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
lol ga jij ook al solliciteren bij de mac
Ik woon ook echt zowat achter mijn werk, ideaal... 10 minuten reistijd, als het tegen zitquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ben ik blij dat met een kwartiertje rijden van werk thuis ben
jij staat graag achter mensen en dingen hèquote:Op donderdag 28 mei 2015 17:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik woon ook echt zowat achter mijn werk, ideaal... 10 minuten reistijd, als het tegen zit
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij staat graag achter mensen en dingen hè
Was Geer er ook?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ga alleen niet meer achter jou staan, bloed aan mijn lul is echt goor
We zijn intiem soms jaquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
We zijn intiem soms jasamen met Hansie Klok
, laat hij mijn haar verdwijnen... dit dat lachen joh... alleen terug lukte hem niet
Was ook niet zo heel erg positiefquote:
Frankquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
De verhaallijn spelen kan ook leuk zijn natuurlijk.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:01 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Was ook niet zo heel erg positief
Krijg je als iedereen koppig is
Posts hierboven over anaal zijn wel komisch om te lezenquote:
Hoe is het?quote:
Ik ben heel komischquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:02 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Posts hierboven over anaal zijn wel komisch om te lezen
eikelquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lachwekkend en komisch verwarren
Het is weer weekend dus dan gaat het altijd goed. Hoe issie daar?quote:
Ik heb eerlijk gezegd niet bijster veel gevolgd.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:03 schreef HPLC het volgende:
Hey Frank, had je die 'klacht' van je collega nog gezien?
Moet nog een volle dagquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is weer weekend dus dan gaat het altijd goed. Hoe issie daar?
Je hebt nu eenmaal werkpaarden en je hebt sierpaarden. Daar kan ik ook niets aan doen.quote:
Lullig voor je trouwens dat je tot zo laat op je werk moet blijvenquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
lachwekkend en komisch verwarren
En je hebt luie paarden... die eindigen meestal bij mij op broodquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je hebt nu eenmaal werkpaarden en je hebt sierpaarden. Daar kan ik ook niets aan doen.
Ik heb nu vooral behoefte aan medelijden en bemoedigende pics via dmquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:08 schreef Krullenbolletje.. het volgende:
[..]
Lullig voor je trouwens dat je tot zo laat op je werk moet blijven
Ook grappig
Maar ook lullig!!!
Nog geen week lidquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb nu vooral behoefte aan medelijden en bemoedigende pics via dm
Paardenrookvlees.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En je hebt luie paarden... die eindigen meestal bij mij op brood
Originele salami is ook van paard dacht ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Lekker heik eet dat echt graag
op vers wit brood met roomboter
volgens mij ook, gek op paardquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:11 schreef niels0 het volgende:
[..]
Originele salami is ook van paard dacht ik.
Paardenbiefstuk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
volgens mij ook, gek op paard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |