Ik kom met ijzersterke en onweerlegbare argumenten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:58 schreef BasEnAad het volgende:
TS vindt iets niet leuk en wil daarover janken en verzint een flauwe klacht over dat iedereen die het wel leuk vindt een mietje is. Nou nou...
quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik kom met ijzersterke en onweerlegbare argumenten.
2 consoles is een beetje teveel van het gedoe. Kom maar terug als jij een 5-cijferig bedrag hebt verdient aan een stom voetbalspelletjequote:Op donderdag 28 mei 2015 18:10 schreef Catkiller het volgende:
Oh dus die Xbox One die je verkoopt is niet omdat je je bedacht hebt maar omdat je een arm persoon bent en niet met geld om kan gaan? Hopelijk leest je koper dit niet anders baalt hij omdat hij de vraagprijs heeft betaald aan een wanhopig persoon.
De OP is misschien wat ongenuanceerd, dat geef ik toe. Ik doelde eigenlijk vooral op shooters en sportgames. Een spel als The Witcher 3 is offline nog wel te doen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:34 schreef Der_Mann het volgende:
dus je koopt een spel die puur en alleen voor de online multiplayer is gemaakt en gaat klagen over het ''offline'' spelen?
en op die criteria noem je alle offline games kut? ok
Onzin dat het iets teveel van het goede is. Al verdien jij nog zo veel, blijkbaar kan je niet met geld omgaan anders kocht je geen console voor 300 euro om deze een dag later weer te verkopen. En in dit topic ook nog eens vertellen dat je op een houtje moet gaan bijten voor 2 weken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
2 consoles is een beetje teveel van het gedoe. Kom maar terug als jij een 5-cijferig bedrag hebt verdient aan een stom voetbalspelletje.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:55 schreef Confetti het volgende:
Offline vind ik echt iets voor onzekere homo's paupers die hun PSN plus niet op tijd vernieuwen en die het gevecht niet aan durven gaan.
Ik ben natuurlijk een beetje aan het overdrijven want zo'n abonnement kost nog geen 20e en kan ik me makkelijk veroorloven maar ik ben gewoon gierig.quote:Op donderdag 28 mei 2015 18:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Onzin dat het iets teveel van het goede is. Al verdien jij nog zo veel, blijkbaar kan je niet met geld omgaan anders kocht je geen console voor 300 euro om deze een dag later weer te verkopen. En in dit topic ook nog eens vertellen dat je op een houtje moet gaan bijten voor 2 weken.
Ben gewoon kwaad nu, als je zo rijk bent had je mij dat ding wel voor 150 kunnen verkopen gvdquote:Op donderdag 28 mei 2015 18:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk een beetje aan het overdrijven want zo'n abonnement kost nog geen 20e en kan ik me makkelijk veroorloven maar ik ben gewoon gierig.
Die jongeman heeft trouwens gewoon een goede deal want nieuw kost dat ding 380e en deze is ook ongeopend en dus nieuw. Daarnaast is de console wit en die zijn relatief zeldzaam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |