Op wat voor manier?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:07 schreef All-out het volgende:
[..]
tsja, ik snap van mijn ouders ook nooit wat ze bij elkaar moestenik ben er qua genen nog best aardig vanaf gekomen, maar mijn broers hebben het minder getroffen
neigt je vader soms naar autisme?
Het is ook gewenning, als ik nu op een machine werk zonder SSD denk ik dat ie vastlooptquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
True, maar als ik al zie hoe snel op deze bak mijn games geladen werden voordat ie gek ging doen was dat ook niet verkeerd. Dus wellicht in de toekomst een SSD als de games dan te lang durenAl ga ik tegen die tijd ook echt wel SLI doen etc
Dat kan toch over zijn?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker is het verkeerde woord. Meer Ava Gardner style classy. Maar de laatste keer dat ik checkte had ze een vriend. Something doesn't add up here.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is ook gewenning, als ik nu op een machine werk zonder SSD denk ik dat ie vastloopt.
Dat weet ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben meestal best vrolijk anders.
SSD rulesquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zal het zien. Hier op het werk gebruiken we SSD en dat is wel retesnel met booten
dit is het eerste zinnige wat ik je heb horen zeggen. propsquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom, ik heb een redelijk goede band met mijn verre familie, ik ken ze in ieder geval heel erg goed en ik heb een hele goede warme band met mijn zussen en mijn ouders, door te kijken wie ze zijn en hoe ze in het leven staan begrijp ik mijn eigen doen en laten en wazige karakter beter.
Klinkt weer als een preek uit de bijbel zowat maar ik meen 't wel.
wie is Ava Gardner classy?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker is het verkeerde woord. Meer Ava Gardner style classy. Maar de laatste keer dat ik checkte had ze een vriend. Something doesn't add up here.
op dezelfde manier als bij jou, denk ik. mn broers zijn alleen nog wat meer incapabel als ik benquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op wat voor manier?
Hehe. Nogal ja. Hij heeft ook wat sporen daarvan in mij achtergelaten helaas.
Lekker gaan slapen of de kinderen gaan treiterenquote:
Ja, ik heb ook een SSD op mijn werk gelukkigquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zal het zien. Hier op het werk gebruiken we SSD en dat is wel retesnel met booten
De kinderen? Welke kinderen? Meeste zitten ook op school volgens mij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker gaan slapen of de kinderen gaan treiteren
Jammerlijk, van die autistische genen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:15 schreef All-out het volgende:
[..]
op dezelfde manier als bij jou, denk ik. mn broers zijn alleen nog wat meer incapabel als ik ben
Zegt het chagrijnige kindquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben meestal best vrolijk anders.
Ik ga niet stoken in een relatie, dat is simpelweg niet mijn ding.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan toch over zijn?Of ze wil een toyboy ernaast. Maak je niet zo druk man
Broodjes tijd hier...quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De kinderen? Welke kinderen? Meeste zitten ook op school volgens mij.
AK meeting meer, Anti Kinderenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voelt een beetje als een AA-meeting nu
Wil je erover praten?
op de typische socially-awkard manier denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammerlijk, van die autistische genen.
Op welke manier heeft het jou getroffen?
Lola!quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Broodjes tijd hier...
Maar eentje. De andere is bij een vriendje eten
Gewoon controle nemen jongen.like a bossquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga niet stoken in een relatie, dat is simpelweg niet mijn ding.En ook al val ik op assertieve vrouwen, I really fucking hate it that I'm not in control now
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga niet stoken in een relatie, dat is simpelweg niet mijn ding.En ook al val ik op assertieve vrouwen, I really fucking hate it that I'm not in control now
[ afbeelding ]
Her name is Idaquote:
Ah.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef All-out het volgende:
[..]
op de typische socially-awkard manier denk ik
Dit jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon controle nemen jongen.like a boss
Wil jij misschien kwijt waarom je vervelend bent? Ik heb weinig te delen eigenlijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voelt een beetje als een AA-meeting nu
Wil je erover praten?
Take control, lijkt me dat een Ava Gardner type daar juist om zit te smachtenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon controle nemen jongen.like a boss
Nou het punt is niet echt dat ik vervelend ben, ik ben altijd wel vervelend, maar kan het vandaag wat lastiger onderdrukken dan anders. Te weinig thee nog op denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
Wil jij misschien kwijt waarom je vervelend bent? Ik heb weinig te delen eigenlijk
Doe eens niet zo vervelend jijquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou het punt is niet echt dat ik vervelend ben, ik ben altijd wel vervelend, maar kan het vandaag wat lastiger onderdrukken dan anders. Te weinig thee nog op denk ik.
En te weinig delen? Het is een participatiemaatschappij aan het worden horen, leren delen is belangrijk
Nee, ik schijt gewoon alles in 1x eruit.quote:
Lekker thee drinken danquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou het punt is niet echt dat ik vervelend ben, ik ben altijd wel vervelend, maar kan het vandaag wat lastiger onderdrukken dan anders. Te weinig thee nog op denk ik.
En te weinig delen? Het is een participatiemaatschappij aan het worden horen, leren delen is belangrijk
Ohquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik schijt gewoon alles in 1x eruit.
Zwaar leven jijquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hebhonger trek en ben beetje moe vanwege een korte nachtrust..
Volgens mij is dat het wel
Maar vervelend voor jezelf? Of naar anderen toe? Ik merk er nog niks van, maar dat kan gewenning zijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
"EEN FLITSPOPPER!"quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het veel zwaarder, mooie vrouwen die je uitvragen enzo. Heftig allemaal.
quote:
Jamaar, jamaar.....jij snapt het niet geloof ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het veel zwaarder, mooie vrouwen die je uitvragen enzo. Heftig allemaal.
Barb, ik wens je veel plezier jongenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar.....jij snapt het niet geloof ik
Op dit moment voornamelijk mijzelf. En hequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
Maar vervelend voor jezelf? Of naar anderen toe? Ik merk er nog niks van, maar dat kan gewenning zijn
Ik ben nooit te oud om te leren natuurlijk.
Dank. Als er uberhaupt een date komt. Shit's going too easy with this one.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Barb, ik wens je veel plezier jongen
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"EEN FLITSPOPPER!"
*PFFFFRRRT*
*CRASH*
"Ik denk dat ik toch liever muziek hoor bij het eten."
Jawel. Je hebt gelijk. Je bent een gentleman, wilt weten hoe het zit want je wilt niet vroeten in iemands relatie. En aan alleen eyecandy heb je niks. Lastigquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Man up!!! En geef die Ava Gardner de groeten van mij als je haar tegen de rotsen van Valletta bestijgtquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Op dit moment voornamelijk mijzelf. En he![]()
She's funny. She's smart. She's geeky.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jawel. Je hebt gelijk. Je bent een gentleman, wilt weten hoe het zit want je wilt niet vroeten in iemands relatie. En aan alleen eyecandy heb je niks. Lastig
Ja nu ik er langer over heb nagedacht is het eigenlijk wel een mooi iets. Mensen die gewoon wennen aan mijn vervelendheid. Gewoon aan mij aanpassenquote:
Dan doet iedereen hier toch in meer en mindere mate? En dan niet alleen aan jou hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja nu ik er langer over heb nagedacht is het eigenlijk wel een mooi iets. Mensen die gewoon wennen aan mijn vervelendheid. Gewoon aan mij aanpassen
Prettyquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
She's funny. She's smart. She's geeky.
And she looks like this:
[ afbeelding ]
I AM SO CONFUSED RIGHT NOW
Kunst is onthouden waar je kijkt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef artelligence het volgende:
Al die vrouwelijke nerds hier, die meer weten van pc's en games dan ik ooit zal weten
Jij bent trouwens heul niet vervelend. Niet aanstellen jijquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja nu ik er langer over heb nagedacht is het eigenlijk wel een mooi iets. Mensen die gewoon wennen aan mijn vervelendheid. Gewoon aan mij aanpassen
Just go and fuck her.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And she looks like this:
[ afbeelding ]
De beurt van haar leven geven en terloops vragen wat haar vader voor werk doet, je bent binnenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And she looks like this:
[ afbeelding ]
Oh kijk, nu begin ik het ook te merkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar nooit echt stil bij gestaan eigenlijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan doet iedereen hier toch in meer en mindere mate? En dan niet alleen aan jou hoor.
Dat ga ik doen zodra ze klaar is met werk.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pretty
Misschien een suggestie om het gewoon te vragen aan haar?
Heel af en toe zeg ik ook nog wel iets zinnigs hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar nooit echt stil bij gestaan eigenlijk
Hoeveel ms zit er in een seconde? 1000 toch?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kunst is onthouden waar je kijkt.
Mooie waarheidquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan doet iedereen hier toch in meer en mindere mate? En dan niet alleen aan jou hoor.
Iedereen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
34586 : 1000 = 34.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
Hoeveel ms zit er in een seconde? 1000 toch?
Dan klopt dat gegeven toch gewoon
Zo ben ik niet en dat weet je.quote:
Do I even look like the empty headed plebeian who would do that?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De beurt van haar leven geven en terloops vragen wat haar vader voor werk doet, je bent binnen
Ja, ik merk hetquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel af en toe zeg ik ook nog wel iets zinnigs hoor.
Ben bijvoorbeeld niet zo productief als ik zou willen soms.quote:
Hou er zo wel weer mee op hoorquote:
Nee, maar ik vind wel dat je je nu een beetje aansteltquote:
Misschien ben je haar rebound?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo ben ik niet en dat weet je.
[..]
Do I even look like the empty headed plebeian who would do that?
Maar het kost zoveel moeitequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk, dus doe maar niet
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind wel dat je je nu een beetje aanstelt
Oh, dat. Ja herkenbaar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, ik merk het
[..]
Ben bijvoorbeeld niet zo productief als ik zou willen soms.
Lief van je!quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar het kost zoveel moeite.
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen.
Als dat zo is kan ze het vergetenquote:
Zorg dan dat het niet nog langer gaat durenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijkBut this is all kinda long time ago for me, you know?
Afgerond: 34,59quote:
Ook dat komt wel eens voor zelfsquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je hebt gelijkBut this is all kinda long time ago for me, you know?
Maar hoe kom je daarachter?quote:
Wijsneusquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zorg dan dat het niet nog langer gaat duren![]()
Stel je vragen aan haar en zorg dat ze je nog meer wil
Kwestie van disciplinequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je was tijdens de laatste meet zelfs de hele dag lief. Wel een beetje shockend
Zet je bril eens op.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
Oh stond een getalletje meer....
Ik ging naar 3.4
Ik raak alleen maar in de war van jouw rekenkunsten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Afgerond: 34,59
34,59 afgerond is 34,6.
34,6 afgerond is 35
35 afgerond is 40
40 x 1000 is 40.000 milliseconden
Et voila.
Dag erna nodig om bij te komen zeker?quote:
Ik maak de regelsquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zet je bril eens op.
[..]
Ik raak alleen maar in de war van jouw rekenkunsten.
Uiteraard, dat kost zoveel geestelijke energiequote:Op donderdag 28 mei 2015 12:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dag erna nodig om bij te komen zeker?
Wat?quote:
Shut up youquote:
Echt he, straks komt ze erachter dat hij een onzekere Tinus is en dan ligt Daniel Craig er vanavond op te spartelenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wijsneus
Ze is aan het werk nu.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Arme jijquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, dat kost zoveel geestelijke energie.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wijsneus
Ze is aan het werk nu.![]()
[ afbeelding ]
Ik had het er wel voor over hoorquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
And she looks like this:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
I LOVE LAMP!quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:48 schreef All-out het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry, ik loop achter, maar ik volg er ook echt niks van
Hij is geen Tinus.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt he, straks komt ze erachter dat hij een onzekere Tinus is en dan ligt Daniel Craig er vanavond op te spartelen
Je bedoelt:quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:48 schreef All-out het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry, ik loop achter, maar ik volg er ook echt niks van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:
50.000 O+
Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan niet wachten tot het zomervakantie is![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bedoelt:owja, dit is R&P he, dan moet alles Mad Men en is anchorman te plebsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
Ik speel Witcher daarom ook gewoon op easyquote:Op donderdag 28 mei 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk spel ja, wel minder hardcore dan Witcher. Meer casual RPG. Wel heel lekker speelbaar.
Nee hoor. Alleen daar waar Barbusse en ik samen zijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:52 schreef All-out het volgende:
[..]
owja, dit is R&P he, dan moet alles Mad Men en is anchorman te plebs
Niet bepaalt nee. Slechts een beetje van mijn a propos gebracht.quote:
Ik heb dan pas weekendquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
En tot het weekend is. Nog 2 uur.
Ik zou jouw leven niet kunnen handelen.quote:
Wat jij nu doet lijkt op ikke die klaagt over slaaptekortquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet bepaalt nee. Slechts een beetje van mijn a propos gebracht.
Nee, maar aangespast menu met die noodlevreters daar.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom hij noodles eet bij de McDonalds?
ik dacht; aziatische mac = noodles ipv french friesquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Aan hun uiterlijk te zien is dat daar standaard mcfoodquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen daar waar Barbusse en ik samen zijn
'noodlevreters'quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, maar aangespast menu met die noodlevreters daar.
quote:
50.000 O+
Ah ok! De mckroket van Asiaquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:55 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, maar aangespast menu met die noodlevreters daar.
Ik dacht dat jij in Peking was geweest, of heb je ......... tegen mij?quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]That's my girlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Alsof ik in de McDonalds komquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in Peking was geweest, of heb je ......... tegen mij?
Ik kan het momenteel ook niet handelen, maar ik moet wel. Anders kan ik mn dingen niet betalen en kom ik nog meer in de shit en nog meer stress. Ik trek momenteel wel heel erg de haren uit mn hoofd, dus ben enorm toe aan vrij, maar pas over een weekje of 5quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:54 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zou jouw leven niet kunnen handelen.Heb je geen uren die je op kan nemen? Iedereen moet toch wel eens vrij hebben. Hallo.
damn ik faal hard hierquote:
Heb je helemaal geen afspraken rond je arbeidsvoorwaardenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan het momenteel ook niet handelen, maar ik moet wel. Anders kan ik mn dingen niet betalen en kom ik nog meer in de shit en nog meer stress. Ik trek momenteel wel heel erg de haren uit mn hoofd, dus ben enorm toe aan vrij, maar pas over een weekje of 5
Ik ben parttimer he. Naast mn studie. Heeft niets met arbeidsvoorwaarden te maken. Ik MOET om alles te kunnen betalen. Ik kan niet anders. Ik kan bijna geen dag missen, ik leen al bijna 1000 euro per maand bij.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:01 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen afspraken rond je arbeidsvoorwaarden
Eerste wat ik deed toen ik de eerste keer daar wasquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Alsof ik in de McDonalds komserieus? En al helemaal in het buitenland.
Awwquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan het momenteel ook niet handelen, maar ik moet wel. Anders kan ik mn dingen niet betalen en kom ik nog meer in de shit en nog meer stress. Ik trek momenteel wel heel erg de haren uit mn hoofd, dus ben enorm toe aan vrij, maar pas over een weekje of 5
Oooooooooooohja. Waarom vergeet ik dat altijdquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben parttimer he. Naast mn studie.
Omdat je vergeetachtig bent?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oooooooooooohja. Waarom vergeet ik dat altijd
Ga maar UitStraling slaan, dat willen we allemaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
EN ik kan er dan al helemaal niet tegen als klasgenoten me lui noemen, omdat ik een afspraak afzeg![]()
![]()
![]()
Ik ga even iemand slaan![]()
Preciesquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klap eens in je handjes
Blij, blij, blij
Op het boze bolletje, allebei
ah dat is klotequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan me nog iets van fatshaming herinneren uit dat liedje, iets met een hele dikke tante, maar ik weet het niet meer exact.quote:
Dat je überhaupt nog tijd heb om te Fok!ken vind ik al schandalig. Werk je nooit ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
EN ik kan er dan al helemaal niet tegen als klasgenoten me lui noemen, omdat ik een afspraak afzeg![]()
![]()
![]()
Ik ga even iemand slaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vrouwen hier glijden van hun stoel af, dat jij dat niet door hebtquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga maar UitStraling slaan, dat willen we allemaal
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog tijd heb om te Fok!ken vind ik al schandalig. Werk je nooit ofzo?Dit kun je echt niet zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
[..]
Dat je überhaupt nog tijd heb om te Fok!ken vind ik al schandalig. Werk je nooit ofzo?Hehehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, maar dat heeft niks met jou te maken, dan komt gewoon door die kutstoelen van tegenwoordigquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vrouwen hier glijden van hun stoel af, dat jij dat niet door hebt
[..]
Dat je überhaupt nog tijd heb om te Fok!ken vind ik al schandalig. Werk je nooit ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Oh dat heb ik door, heb de foto's in mijn DM, het komt niet door jouquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vrouwen hier glijden van hun stoel af, dat jij dat niet door hebt
In mijn geval komt dat door jouquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:07 schreef All-out het volgende:
[..]
ja, maar dat heeft niks met jou te maken, dan komt gewoon door die kutstoelen van tegenwoordig
ik moet toch echt even reageren oo dit familie-verhaal. Soms moet je even werkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:15 schreef All-out het volgende:
[..]
dit is het eerste zinnige wat ik je heb horen zeggen. props
[..]
wie is Ava Gardner classy?
[..]
op dezelfde manier als bij jou, denk ik. mn broers zijn alleen nog wat meer incapabel als ik ben
Dat zei je gisteravond anders niet.quote:
Dees zin snap ik niet eensquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat heb ik door, heb de foto's in mijn DM, het komt niet door jou
Familie is voor paupers.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Californium het volgende:
[..]
ik moet toch echt even reageren oo dit familie-verhaal. Soms moet je even werken. Ik vind het prima als mensen een fijne familie hebben en daar veel uithalen. Ik heb dat gewoon niet. Heeft mij in mijn leven eerder tegengehouden dan wat anders. Dus ik vind familie gewoon niet heilig en ik wil het liefsy vergeten waar ik vandaan kom. Volgens mij is dat voor iedereen anders.
Je moet wat als je aan het werk bent he. :Squote:Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik moest hier om lachen
Easily entertained maar nou en.
hosselings, overal hosselingsquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn geval komt dat door jou
Van die andere mongool hier droog ik alleen maar op...
Zien naast wie je wakker wordt, ugh.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
The moring after is altijd alles anders...
Dat zeg je nu ook alleen maar omdat er anderen bij zijn.quote:
Dan zijn mijn krullen nog beter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
The moring after is altijd alles anders...
wat een slijmsletje ben je ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan het woord matrix niet meer horen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh nee. Hoe moet het nu met de matrix.
Ik mag van jou nooit wat zeggen als anderen erbij zijn. Lekker tegenstrijdig weer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zeg je nu ook alleen maar omdat er anderen bij zijn.
[..]
Dan zijn mijn krullen nog beter.
Wat dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan het woord matrix niet meer horen.
Ja, ineens is iedereen aantrekkelijk hierquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef All-out het volgende:
[..]
wat een slijmsletje ben je ook![]()
![]()
die andere mongool is wel heel nobel, alle andere mannen hier lijken nog iets zo
Inderdaad omdat je dan onzin uitkraamt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik mag van jou nooit wat zeggen als anderen erbij zijn. Lekker tegenstrijdig weer.
Hij zegt ook niets tegen je als er anderen bij zijn hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik mag van jou nooit wat zeggen als anderen erbij zijn. Lekker tegenstrijdig weer.
Hou je bek.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Inderdaad omdat je dan onzin uitkraamt.
*juicht zachtjes*quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ineens is iedereen aantrekkelijk hier
Diss gespot.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef All-out het volgende:
[..]
wat een slijmsletje ben je ook![]()
![]()
die andere mongool is wel heel nobel, alle andere mannen hier lijken nog iets zo
Shut up.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij zegt ook niets tegen je als er anderen bij zijn hoor
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij zegt ook niets tegen je als er anderen bij zijn hoor
Ik vind niemand aantrekkelijk hier, serieus niet vrees ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je daar meer over vertellen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tergend filosofisch college over gehad.
als je niet zo ver weg woondequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij valt ook op boerinnen met dikke tieten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind niemand aantrekkelijk hier, serieus niet vrees ik
Godverkutquote:
Mijn hosselkansen in deze SC dalen dramatisch snelquote:
Altijd dezelfde smoesjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:14 schreef All-out het volgende:
[..]
als je niet zo ver weg woonde
en ik nog een ov had
en ik niet in hetzelfde parket als jij zou zitten
zou ik je wel even komen 'helpen' met je 'huiswerk'
Ho evenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vieze slet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:14 schreef All-out het volgende:
[..]
en ik nog een ov had
Zegt de man die Cali wil.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon duidelijk zijn dat je haar wilt neuken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:14 schreef All-out het volgende:
[..]
en ik nog een ov had
Fouten maken we allemaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij valt ook op boerinnen met dikke tieten.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij valt ook op boerinnen met dikke tieten.
Er zijn er meer die mij nat kunnen krijgenquote:
Want dit was al niet duidelijk?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon duidelijk zijn dat je haar wilt neuken.
Oehquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
op Fok wordt toch niet echt geneuktquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon duidelijk zijn dat je haar wilt neuken.
Jijzelf. Indirect. En niet tegenspreken, het is gewoon zo.quote:
Ik hoop dat ik het een beetje voorzichtig heb gebracht, ik wil namelijk niemand kwetsenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Dit is een grote tegenslag voor ons allemaal.
Zullen we even gaan krassen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Dit is een grote tegenslag voor ons allemaal.
Ohquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef All-out het volgende:
[..]
op Fok wordt toch niet echt geneuktdit is gewoon een semi-vunzige manier van een aai over haar bolletje
ik ben te labielquote:
ja, uit wil cali, eensquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jijzelf. Indirect. En niet tegenspreken, het is gewoon zo.
Ik schrok al.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zijn er meer die mij nat kunnen krijgen
Gewoon zeggen waar het op staat. Niet van die vage dingen roepen.quote:
Of in ieder geval een verwoede poging zouden willen doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zijn er meer die mij nat kunnen krijgen
Haha. Ha.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef All-out het volgende:
[..]
op Fok wordt toch niet echt geneuktdit is gewoon een semi-vunzige manier van een aai over haar bolletje
Zo naïef deze jongen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef All-out het volgende:
[..]
Oh, daar zijn er veel meer van dan van de hoeveelheid die mij daadwerkelijk nat kan krijgen, ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of in ieder geval een verwoede poging zouden willen doen
Ligt eraan welk bolletjequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef All-out het volgende:
[..]
eensquote:
*krijgt beroerte*quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:18 schreef All-out het volgende:
[..]
je mooie ogen maken dat goed, zei hij
Of we in de matrix zitten en hoe je zou kunnen bewijzen/redeneren dat het wel of niet zo is. Daarbij of het belangrijk is om te achterhalen wat de echte wereld is en waarom. Dat soort discussies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wil je daar meer over vertellen.![]()
Zo niet, heb ik niks gezegd.
hij wil me niet meerquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:18 schreef Harmankardon het volgende:
Zo, even koffietijd.
Uitstraling al geslaagd?
"We can save him!"quote:
Dat kan veranderen, toch? Eens kijkt het mooiste stel ogen van Fok elkaar aan en gaan er engeltjes zingen, varkentjes knorren en zal er pais en vree op Aarde zijn.quote:
En dat het tergend was kwam door?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of we in de matrix zitten en hoe je zou kunnen bewijzen/redeneren dat het wel of niet zo is. Daarbij of het belangrijk is om te achterhalen wat de echte wereld is en waarom. Dat soort discussies.
Betekent dit dat ik binnen ben? :$quote:
mooi zijn ze wel jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:18 schreef All-out het volgende:
[..]
je mooie ogen maken dat goed, zei hij
Ik weet, ik weet 't Frauleinquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:18 schreef FrauMilena het volgende:
Jammer, ik vond je best wel een leuke jongen, UitStraling.
Op je mobieltje gaan zitten. Techniek van tegenwoordig he.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Vraag me wel af hoe je dat voor je ziet, op Fok! neuken.
Laptop uitvouwen en dan daar maar op. Of een topic openen en dan het doen op het bureau/toetsenbord terwijl je posts opleest ofzo. Kan hier geen MI van maken.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Niet. Ach. Kom maar in mijn armen
Ohwjaquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Op je mobieltje gaan zitten. Techniek van tegenwoordig he.
Ik zie voor me dat één van de twee gewoon vrolijk meepost in een topic terwijl er geneukt wordt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Laptop uitvouwen en dan daar maar op. Of een topic openen en dan het doen op het bureau/toetsenbord terwijl je posts opleest ofzo. Kan hier geen MI van maken.
Of beide. Laptop op haar billen tijdens doggy, kan zij ook mooi een mobieltje of laptop voor zich houdenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie voor me dat één van de twee gewoon vrolijk meepost in een topic terwijl er geneukt wordt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:20 schreef Yvie_lu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Oh, dat is ook nog wel een goede optie inderdaad. En dan wel ter afwisseling posten, is telt als 1 van beide het doet dan ook?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie voor me dat één van de twee gewoon vrolijk meepost in een topic terwijl er geneukt wordt.
Succes!quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:21 schreef Barbusse het volgende:
Goed, ik ga zo even lunchen met iemand. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kan veranderen, toch? Eens kijkt het mooiste stel ogen van Fok elkaar aan en gaan er engeltjes zingen, varkentjes knorren en zal er pais en vree op Aarde zijn.
Beetje warm op de onderrugquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of beide. Laptop op haar billen tijdens doggy, kan zij ook mooi een mobieltje of laptop voor zich houden
Samen Duitse liederen zingen met een kampvuurtje erbij in de bossen aan de voet van het standbeeld van de grote held Germanicusquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]Hoe kom je aan die foto van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Kan je niks leukers bedenken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen Duitse liederen zingen met een kampvuurtje erbij in de bossen aan de voet van het standbeeld van de grote held Germanicus
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lijkt me wel dat dat ook telt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat is ook nog wel een goede optie inderdaad. En dan wel ter afwisseling posten, is telt als 1 van beide het doet dan ook?
wooblabalurg
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of beide. Laptop op haar billen tijdens doggy, kan zij ook mooi een mobieltje of laptop voor zich houden
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank uquote:
Ik ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En ik had nog wel zo'n goede hoop voor jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |