quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga niet stoken in een relatie, dat is simpelweg niet mijn ding.En ook al val ik op assertieve vrouwen, I really fucking hate it that I'm not in control now
[ afbeelding ]
Her name is Idaquote:
Ah.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef All-out het volgende:
[..]
op de typische socially-awkard manier denk ik
Dit jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon controle nemen jongen.like a boss
Wil jij misschien kwijt waarom je vervelend bent? Ik heb weinig te delen eigenlijkquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voelt een beetje als een AA-meeting nu
Wil je erover praten?
Take control, lijkt me dat een Ava Gardner type daar juist om zit te smachtenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ga niet stoken in een relatie, dat is simpelweg niet mijn ding.En ook al val ik op assertieve vrouwen, I really fucking hate it that I'm not in control now
[ afbeelding ]
Ok.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon controle nemen jongen.like a boss
Nou het punt is niet echt dat ik vervelend ben, ik ben altijd wel vervelend, maar kan het vandaag wat lastiger onderdrukken dan anders. Te weinig thee nog op denk ik.quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
Wil jij misschien kwijt waarom je vervelend bent? Ik heb weinig te delen eigenlijk
Doe eens niet zo vervelend jijquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou het punt is niet echt dat ik vervelend ben, ik ben altijd wel vervelend, maar kan het vandaag wat lastiger onderdrukken dan anders. Te weinig thee nog op denk ik.
En te weinig delen? Het is een participatiemaatschappij aan het worden horen, leren delen is belangrijk
Nee, ik schijt gewoon alles in 1x eruit.quote:
Lekker thee drinken danquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou het punt is niet echt dat ik vervelend ben, ik ben altijd wel vervelend, maar kan het vandaag wat lastiger onderdrukken dan anders. Te weinig thee nog op denk ik.
En te weinig delen? Het is een participatiemaatschappij aan het worden horen, leren delen is belangrijk
Ohquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik schijt gewoon alles in 1x eruit.
Zwaar leven jijquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hebhonger trek en ben beetje moe vanwege een korte nachtrust..
Volgens mij is dat het wel
Maar vervelend voor jezelf? Of naar anderen toe? Ik merk er nog niks van, maar dat kan gewenning zijnquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
"EEN FLITSPOPPER!"quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het veel zwaarder, mooie vrouwen die je uitvragen enzo. Heftig allemaal.
quote:
Jamaar, jamaar.....jij snapt het niet geloof ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het veel zwaarder, mooie vrouwen die je uitvragen enzo. Heftig allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |