Familie is voor paupers.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Californium het volgende:
[..]
ik moet toch echt even reageren oo dit familie-verhaal. Soms moet je even werken. Ik vind het prima als mensen een fijne familie hebben en daar veel uithalen. Ik heb dat gewoon niet. Heeft mij in mijn leven eerder tegengehouden dan wat anders. Dus ik vind familie gewoon niet heilig en ik wil het liefsy vergeten waar ik vandaan kom. Volgens mij is dat voor iedereen anders.
Je moet wat als je aan het werk bent he. :Squote:Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik moest hier om lachen
Easily entertained maar nou en.
hosselings, overal hosselingsquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn geval komt dat door jou
Van die andere mongool hier droog ik alleen maar op...
Zien naast wie je wakker wordt, ugh.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
The moring after is altijd alles anders...
Dat zeg je nu ook alleen maar omdat er anderen bij zijn.quote:
Dan zijn mijn krullen nog beter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
The moring after is altijd alles anders...
wat een slijmsletje ben je ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan het woord matrix niet meer horen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh nee. Hoe moet het nu met de matrix.
Ik mag van jou nooit wat zeggen als anderen erbij zijn. Lekker tegenstrijdig weer.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zeg je nu ook alleen maar omdat er anderen bij zijn.
[..]
Dan zijn mijn krullen nog beter.
Wat dan?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan het woord matrix niet meer horen.
Ja, ineens is iedereen aantrekkelijk hierquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef All-out het volgende:
[..]
wat een slijmsletje ben je ook![]()
![]()
die andere mongool is wel heel nobel, alle andere mannen hier lijken nog iets zo
Inderdaad omdat je dan onzin uitkraamt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik mag van jou nooit wat zeggen als anderen erbij zijn. Lekker tegenstrijdig weer.
Hij zegt ook niets tegen je als er anderen bij zijn hoorquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik mag van jou nooit wat zeggen als anderen erbij zijn. Lekker tegenstrijdig weer.
Hou je bek.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Inderdaad omdat je dan onzin uitkraamt.
*juicht zachtjes*quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ineens is iedereen aantrekkelijk hier
Diss gespot.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:11 schreef All-out het volgende:
[..]
wat een slijmsletje ben je ook![]()
![]()
die andere mongool is wel heel nobel, alle andere mannen hier lijken nog iets zo
Shut up.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij zegt ook niets tegen je als er anderen bij zijn hoor
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij zegt ook niets tegen je als er anderen bij zijn hoor
Ik vind niemand aantrekkelijk hier, serieus niet vrees ikquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil je daar meer over vertellen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tergend filosofisch college over gehad.
als je niet zo ver weg woondequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij valt ook op boerinnen met dikke tieten.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind niemand aantrekkelijk hier, serieus niet vrees ik
Godverkutquote:
Mijn hosselkansen in deze SC dalen dramatisch snelquote:
Altijd dezelfde smoesjesquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:14 schreef All-out het volgende:
[..]
als je niet zo ver weg woonde
en ik nog een ov had
en ik niet in hetzelfde parket als jij zou zitten
zou ik je wel even komen 'helpen' met je 'huiswerk'
Ho evenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vieze slet.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:14 schreef All-out het volgende:
[..]
en ik nog een ov had
Zegt de man die Cali wil.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon duidelijk zijn dat je haar wilt neuken.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:14 schreef All-out het volgende:
[..]
en ik nog een ov had
Fouten maken we allemaalquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij valt ook op boerinnen met dikke tieten.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij valt ook op boerinnen met dikke tieten.
Er zijn er meer die mij nat kunnen krijgenquote:
Want dit was al niet duidelijk?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon duidelijk zijn dat je haar wilt neuken.
Oehquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
op Fok wordt toch niet echt geneuktquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon duidelijk zijn dat je haar wilt neuken.
Jijzelf. Indirect. En niet tegenspreken, het is gewoon zo.quote:
Ik hoop dat ik het een beetje voorzichtig heb gebracht, ik wil namelijk niemand kwetsenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Dit is een grote tegenslag voor ons allemaal.
Zullen we even gaan krassen?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Dit is een grote tegenslag voor ons allemaal.
Ohquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef All-out het volgende:
[..]
op Fok wordt toch niet echt geneuktdit is gewoon een semi-vunzige manier van een aai over haar bolletje
ik ben te labielquote:
ja, uit wil cali, eensquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jijzelf. Indirect. En niet tegenspreken, het is gewoon zo.
Ik schrok al.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zijn er meer die mij nat kunnen krijgen
Gewoon zeggen waar het op staat. Niet van die vage dingen roepen.quote:
Of in ieder geval een verwoede poging zouden willen doenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Er zijn er meer die mij nat kunnen krijgen
Haha. Ha.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef All-out het volgende:
[..]
op Fok wordt toch niet echt geneuktdit is gewoon een semi-vunzige manier van een aai over haar bolletje
Zo naïef deze jongen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef All-out het volgende:
[..]
Oh, daar zijn er veel meer van dan van de hoeveelheid die mij daadwerkelijk nat kan krijgen, ja.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of in ieder geval een verwoede poging zouden willen doen
Ligt eraan welk bolletjequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:16 schreef All-out het volgende:
[..]
eensquote:
*krijgt beroerte*quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:18 schreef All-out het volgende:
[..]
je mooie ogen maken dat goed, zei hij
Of we in de matrix zitten en hoe je zou kunnen bewijzen/redeneren dat het wel of niet zo is. Daarbij of het belangrijk is om te achterhalen wat de echte wereld is en waarom. Dat soort discussies.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wil je daar meer over vertellen.![]()
Zo niet, heb ik niks gezegd.
hij wil me niet meerquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:18 schreef Harmankardon het volgende:
Zo, even koffietijd.
Uitstraling al geslaagd?
"We can save him!"quote:
Dat kan veranderen, toch? Eens kijkt het mooiste stel ogen van Fok elkaar aan en gaan er engeltjes zingen, varkentjes knorren en zal er pais en vree op Aarde zijn.quote:
En dat het tergend was kwam door?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of we in de matrix zitten en hoe je zou kunnen bewijzen/redeneren dat het wel of niet zo is. Daarbij of het belangrijk is om te achterhalen wat de echte wereld is en waarom. Dat soort discussies.
Betekent dit dat ik binnen ben? :$quote:
mooi zijn ze wel jaquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:18 schreef All-out het volgende:
[..]
je mooie ogen maken dat goed, zei hij
Ik weet, ik weet 't Frauleinquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:18 schreef FrauMilena het volgende:
Jammer, ik vond je best wel een leuke jongen, UitStraling.
Op je mobieltje gaan zitten. Techniek van tegenwoordig he.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Vraag me wel af hoe je dat voor je ziet, op Fok! neuken.
Laptop uitvouwen en dan daar maar op. Of een topic openen en dan het doen op het bureau/toetsenbord terwijl je posts opleest ofzo. Kan hier geen MI van maken.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Niet. Ach. Kom maar in mijn armen
Ohwjaquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:20 schreef aeque het volgende:
[..]
Op je mobieltje gaan zitten. Techniek van tegenwoordig he.
Ik zie voor me dat één van de twee gewoon vrolijk meepost in een topic terwijl er geneukt wordt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Laptop uitvouwen en dan daar maar op. Of een topic openen en dan het doen op het bureau/toetsenbord terwijl je posts opleest ofzo. Kan hier geen MI van maken.
Of beide. Laptop op haar billen tijdens doggy, kan zij ook mooi een mobieltje of laptop voor zich houdenquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie voor me dat één van de twee gewoon vrolijk meepost in een topic terwijl er geneukt wordt.
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:20 schreef Yvie_lu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Oh, dat is ook nog wel een goede optie inderdaad. En dan wel ter afwisseling posten, is telt als 1 van beide het doet dan ook?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie voor me dat één van de twee gewoon vrolijk meepost in een topic terwijl er geneukt wordt.
Succes!quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:21 schreef Barbusse het volgende:
Goed, ik ga zo even lunchen met iemand. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kan veranderen, toch? Eens kijkt het mooiste stel ogen van Fok elkaar aan en gaan er engeltjes zingen, varkentjes knorren en zal er pais en vree op Aarde zijn.
Beetje warm op de onderrugquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of beide. Laptop op haar billen tijdens doggy, kan zij ook mooi een mobieltje of laptop voor zich houden
Samen Duitse liederen zingen met een kampvuurtje erbij in de bossen aan de voet van het standbeeld van de grote held Germanicusquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]Hoe kom je aan die foto van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Kan je niks leukers bedenken?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samen Duitse liederen zingen met een kampvuurtje erbij in de bossen aan de voet van het standbeeld van de grote held Germanicus
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja lijkt me wel dat dat ook telt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dat is ook nog wel een goede optie inderdaad. En dan wel ter afwisseling posten, is telt als 1 van beide het doet dan ook?
wooblabalurg
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Of beide. Laptop op haar billen tijdens doggy, kan zij ook mooi een mobieltje of laptop voor zich houden
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank uquote:
Ik ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En ik had nog wel zo'n goede hoop voor jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |