Preciesquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klap eens in je handjes
Blij, blij, blij
Op het boze bolletje, allebei
ah dat is klotequote:Op donderdag 28 mei 2015 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan het momenteel ook niet handelen, maar ik moet wel. Anders kan ik mn dingen niet betalen en kom ik nog meer in de shit en nog meer stress. Ik trek momenteel wel heel erg de haren uit mn hoofd, dus ben enorm toe aan vrij, maar pas over een weekje of 5
Ik kan me nog iets van fatshaming herinneren uit dat liedje, iets met een hele dikke tante, maar ik weet het niet meer exact.quote:
Dat je überhaupt nog tijd heb om te Fok!ken vind ik al schandalig. Werk je nooit ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
EN ik kan er dan al helemaal niet tegen als klasgenoten me lui noemen, omdat ik een afspraak afzeg![]()
![]()
![]()
Ik ga even iemand slaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vrouwen hier glijden van hun stoel af, dat jij dat niet door hebtquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga maar UitStraling slaan, dat willen we allemaal
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:06 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog tijd heb om te Fok!ken vind ik al schandalig. Werk je nooit ofzo?Dit kun je echt niet zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
[..]
Dat je überhaupt nog tijd heb om te Fok!ken vind ik al schandalig. Werk je nooit ofzo?Hehehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, maar dat heeft niks met jou te maken, dan komt gewoon door die kutstoelen van tegenwoordigquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vrouwen hier glijden van hun stoel af, dat jij dat niet door hebt
[..]
Dat je überhaupt nog tijd heb om te Fok!ken vind ik al schandalig. Werk je nooit ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Oh dat heb ik door, heb de foto's in mijn DM, het komt niet door jouquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vrouwen hier glijden van hun stoel af, dat jij dat niet door hebt
In mijn geval komt dat door jouquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:07 schreef All-out het volgende:
[..]
ja, maar dat heeft niks met jou te maken, dan komt gewoon door die kutstoelen van tegenwoordig
ik moet toch echt even reageren oo dit familie-verhaal. Soms moet je even werkenquote:Op donderdag 28 mei 2015 12:15 schreef All-out het volgende:
[..]
dit is het eerste zinnige wat ik je heb horen zeggen. props
[..]
wie is Ava Gardner classy?
[..]
op dezelfde manier als bij jou, denk ik. mn broers zijn alleen nog wat meer incapabel als ik ben
Dat zei je gisteravond anders niet.quote:
Dees zin snap ik niet eensquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat heb ik door, heb de foto's in mijn DM, het komt niet door jou
Familie is voor paupers.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Californium het volgende:
[..]
ik moet toch echt even reageren oo dit familie-verhaal. Soms moet je even werken. Ik vind het prima als mensen een fijne familie hebben en daar veel uithalen. Ik heb dat gewoon niet. Heeft mij in mijn leven eerder tegengehouden dan wat anders. Dus ik vind familie gewoon niet heilig en ik wil het liefsy vergeten waar ik vandaan kom. Volgens mij is dat voor iedereen anders.
Je moet wat als je aan het werk bent he. :Squote:Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik moest hier om lachen
Easily entertained maar nou en.
hosselings, overal hosselingsquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn geval komt dat door jou
Van die andere mongool hier droog ik alleen maar op...
Zien naast wie je wakker wordt, ugh.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
The moring after is altijd alles anders...
Dat zeg je nu ook alleen maar omdat er anderen bij zijn.quote:
Dan zijn mijn krullen nog beter.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
The moring after is altijd alles anders...
wat een slijmsletje ben je ookquote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In mijn geval komt dat door jou
Van die andere mongool hier droog ik alleen maar op...
Kan het woord matrix niet meer horen.quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh nee. Hoe moet het nu met de matrix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |